eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100132 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Warszawa: Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65434-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000, ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261 821 316, faks 261 821 316, e-mail zampubl@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1.bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp. Nazwa produktu, Ilość, Jm. 1. Produkt do mycia i dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych opak. 0,75 l w ilości - 270 szt. z dziubkiem 2. Papier toaletowy miękki 100 % biały - w zbiorczych opak. Ogółem (40000 rolek). 3. Ręczniki papierowe a"150-160szt. Listków w bindzie" 100 % białe - w ilości - 400 op. zbiorczych - kartonów. np.150x21x400 lub 160x20x400 4. Ściereczka 40cmx40cm (tolerancja do + 10%) z mikrofibry frote w ilości - 500 szt. 5. Rękawice ochronne /domowe/ w ilości - 300 par. 6. Płyn do mycia szyb okiennych w ilości - 150 szt. 7. Worki na odpady 120 l. - 300 opak. 8. Worki na odpady 160 l. - 500 opak. 9. Worki na śmieci 60l. - opak. 600 10. Zmiotka z szufelką - kpl. 100 11.Szczotka do zamiata podłóg obsadzona na drewnianym kiju o długości 120 cm - 150 szt. 12. Wkład do MOP płaskiego z mikrowłókna (z zaczepami) typu "Ultramax" - 150 szt. 13. Szczotka ulicówka szer. 500 mm, włosie tworzywo sztuczne sztywne do sprzątania chodnika mocowanie uchwyt rurka pochylona do umocowania kija wraz z kijem 120 cm.- 40 szt. 14. Ścierka do podłogi z mikrofibry o wym. 50x60 cm (tolerancja do + 10%) Ściereczka do użycia na sucho i mokro, dobrze zbierająca kurz oraz wchłaniająca wodę i brud. - 320 szt. 15. Kostka do WC z koszykiem 40 g. - 1800 szt. 16. Odświeżacz powietrza w sprayu 300 ml - 250 szt. 17. Pianka do mebli, drewna w sprayu 250 ml - szt. 150 18. Proszek do prania wykładzin i tapicerki do urządzeń Karcher PUZZI - 4 szt. 19. Sól tabletkowana do stacji uzdatniania wody opak. 25 kg. - 60 szt. 20. Środek do szorowarki NUMATIC opak. 10 litrów - 60 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33760000-5
Dodatkowe kody CPV: 39830000-0, 39811000-1, 18930000-1, 19520000-7, 39514200-0, 18424300-0, 39224300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54125.24
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert16
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, , ul. Wierzbicka 58/1, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66574.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62984.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96139.26
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.