To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100132 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Warszawa: Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65434-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
1008894930000, ul.
Żwirki i Wigury
1c,
00-909
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 821 316, faks
261 821 316, e-mail
zampubl@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1.bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa produktu, Ilość, Jm. 1. Produkt do mycia i dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych opak. 0,75 l w ilości - 270 szt. z dziubkiem 2. Papier toaletowy miękki 100 % biały - w zbiorczych opak. Ogółem (40000 rolek). 3. Ręczniki papierowe a"150-160szt. Listków w bindzie" 100 % białe - w ilości - 400 op. zbiorczych - kartonów. np.150x21x400 lub 160x20x400 4. Ściereczka 40cmx40cm (tolerancja do + 10%) z mikrofibry frote w ilości - 500 szt. 5. Rękawice ochronne /domowe/ w ilości - 300 par. 6. Płyn do mycia szyb okiennych w ilości - 150 szt. 7. Worki na odpady 120 l. - 300 opak. 8. Worki na odpady 160 l. - 500 opak. 9. Worki na śmieci 60l. - opak. 600 10. Zmiotka z szufelką - kpl. 100 11.Szczotka do zamiata podłóg obsadzona na drewnianym kiju o długości 120 cm - 150 szt. 12. Wkład do MOP płaskiego z mikrowłókna (z zaczepami) typu "Ultramax" - 150 szt. 13. Szczotka ulicówka szer. 500 mm, włosie tworzywo sztuczne sztywne do sprzątania chodnika mocowanie uchwyt rurka pochylona do umocowania kija wraz z kijem 120 cm.- 40 szt. 14. Ścierka do podłogi z mikrofibry o wym. 50x60 cm (tolerancja do + 10%) Ściereczka do użycia na sucho i mokro, dobrze zbierająca kurz oraz wchłaniająca wodę i brud. - 320 szt. 15. Kostka do WC z koszykiem 40 g. - 1800 szt. 16. Odświeżacz powietrza w sprayu 300 ml - 250 szt. 17. Pianka do mebli, drewna w sprayu 250 ml - szt. 150 18. Proszek do prania wykładzin i tapicerki do urządzeń Karcher PUZZI - 4 szt. 19. Sól tabletkowana do stacji uzdatniania wody opak. 25 kg. - 60 szt. 20. Środek do szorowarki NUMATIC opak. 10 litrów - 60 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33760000-5
Dodatkowe kody CPV:
39830000-0,
39811000-1,
18930000-1,
19520000-7,
39514200-0,
18424300-0,
39224300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54125.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert16 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66574.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.