eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi eksperckie - środowisko przyrodnicze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100126 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Łódź: Usługi eksperckie - środowisko przyrodnicze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513751-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47127908100000, ul. ul. Sienkiewicza 3, 90113 Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0-42 6305769 w. 103, faks 0-42 6305769 w.789, e-mail sekretariat@bppwl.lodzkie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bppwl.lodzkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi eksperckie - środowisko przyrodnicze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Wytypowanie specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych wymagających opracowania na potrzeby "Audytu krajobrazowego województwa łódzkiego". Rezultat zadania I: Pisemny wykaz specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych. II. Opracowanie szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia do przetargów na wykonanie specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na potrzeby "Audytu krajobrazowego..." uzgodnionych w toku konsultacji z Ekspertem. Rezultat zadania II: Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia na wykonanie specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych. III. Współudział w opracowaniu "Audytu krajobrazowego województwa łódzkiego", polegający na: 1. Koordynacji prac zespołu ds. środowiska przyrodniczego. 2. Współpracy z ekspertem ds. krajobrazu i ekspertem ds. dziedzictwa kulturowego. 3. Konsultacji metod gromadzenia danych na potrzeby "Audytu krajobrazowego...", w szczególności dotyczących: o źródeł pozyskiwania danych; o metod graficznej prezentacji danych. 4. Konsultacji i weryfikacji części opisowej i graficznej Audytu krajobrazowego w zakresie: o wniosków wynikających z ekspertyz przyrodniczych sporządzanych na potrzeby "Audytu krajobrazowego..."; o zestawu wskaźników; o identyfikacji i oceny wartości oraz jakości krajobrazów na terenie województwa łódzkiego z uwzględnieniem rzeźby terenu i form pokrycia terenu; o wyróżnienia typów fizjonomicznych krajobrazu; o analizy różnorodności powierzchniowej i integralności tła krajobrazowego; o przygotowania kart charakterystyki krajobrazu w oparciu o cechy analityczne; o przygotowania kart oceny krajobrazów zidentyfikowanych na terenie województwa łódzkiego; o wyznaczenia krajobrazów priorytetowych; o analizy zagrożeń dla zachowania wartości krajobrazów priorytetowych oraz wartości krajobrazów w obrębie parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu; o weryfikacji uwag i wniosków przesyłanych do "Audytu krajobrazowego..." w procesie konsultacji społecznych. 5. Opracowaniu rekomendacji i wniosków dotyczących kształtowania i ochrony krajobrazów priorytetowych oraz krajobrazów w obrębie parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu. Rekomendacje wskazywać będą również obszary do objęcia formami ochrony przyrody. Rezultat zadania III: Raport końcowy w zakresie rekomendacji i wniosków dla krajobrazów priorytetowych oraz parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu i obszarów proponowanych do objęcia ochroną prawną. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia Ekspert zobowiązany będzie do udziału (osobistego) w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zespół Środowiska i Krajobrazu w siedzibie Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego oraz w wyjazdach terenowych, konsultacji drogą e-mailową przekazywanych materiałów, opracowywania pisemnych uwag, wniosków, rekomendacji zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia. Łącznie zamówienie obejmuje około 323 roboczogodzin (w tym co najmniej 53% godzin przewidzianych na spotkania w siedzibie Zamawiającego i wyjazdy w teren). Proporcja godzin przeznaczonych na poszczególne czynności ma charakter elastyczny i będzie ustalana na w trakcie realizacji zamówienia. Koszty transportu podczas wyjazdów terenowych ponosi Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85312320-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48450.00
Walutazłp


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elżbieta Papińska, epapin@uni.lodz.pl, ul. Hektarowa 20, 91-230, Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45220.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45220.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.