eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Dostawa drobnego sprzętu medycznego, sprzetu medycznego jednorazowego i laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

Głuchołazy: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, sprzetu medycznego jednorazowego i laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 100103 - 2007 data zamieszczenia: 11.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, fax 077 4391326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglucholazy.aiut.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, sprzetu medycznego jednorazowego i laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi Pakiet nr 1 - jednorazowy sprzęt medyczny typu strzykawki, igły, kanikule Pakiet nr 2 - cewniki, zgłębniki, rurki inkubacyjne, szyny Kamera, Pakiet nr 3 -podkłady jednorazowe, fartuchy możliwość flizeliny, Pakiet nr 4 - żel do EKG, papier termiczny, rękaw papierowo foliowy, ostrza chirurgiczne Pakiet nr 5 - jednorazowy sprzęt laboratoryjny, Pakiet nr 6 - ewikrol, fleczer, kromopan, Pakiet nr 7 - szczypce biopsyjne, Pakiet nr 8 - aparat Ambu, ssak elektryczny, kozetki lekarskie, wózki oddziałowe, Pakiet nr 9 - pojemniki na mydło płynne, na płyn dezynfekcyjny, na ręczniki papierowe, Pakiet nr 10 - wkład workowy do zamkniętego systemu odsysania Pakiet nr 11 - wanna dezynfekcyjna Pakiet nr 12 - igły Veresa, trokary,,nożyce laparoskopowe, Pakiet nr 13 - klipsy naczyniowe, nożyce anatomiczne, penseta, Pakiet nr 14 - mankiet laparoskopowy Pakiet nr 15 - elektrody czynne i bierne Pakiet nr16 - rurki signoskopowe Pakiet nr 17 - pieluchomajtki dla dorosłych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp 1. Opis sposobu obliczenia ceny: a- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. b- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. c- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. d- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty ( związania). e- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w \Formularzu ofertowym \ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kryteria oceny oferty: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: - oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, - z ilości i treści złożonych dokumentów wynika , że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w SIWZ, - złożone dokumenty są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta , która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o kryteria przedstawione poniżej: - dla pakietów od 1 do 16 LP KRYTERIUM RANGA 1 Cena 100pkt OGÓŁEM 100pkt Kryterium ceny wyliczone będzie wg wzoru: najtańsza oferowana cena brutto C= -------------------------------------------- x 100 pkt x 100% cena brutto badanej oferty - dla pakietu 17 LP KRYTERIUM RANGA 1 Cena 80 pkt 2 Jakość 20 pkt OGÓŁEM 100pkt Kryterium ceny wyliczone będzie wg wzoru: najtańsza oferowana cena brutto C= -------------------------------------------- x 100 pkt x 80% cena brutto badanej oferty C- liczba punktów uzyskanych za cenę Jakość będzie oceniana w oparciu o dostarczone próbki ( ocena indywidualna od 0 -100pkt) x 20% Zamawiający będzie oceniał - chłonność, przyczepność rzepów, grubość gumek, rzepów, rozciągliwość, rodzaj materiałów, przepuszczalność powietrza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ wypełniony formularz ofertowo cenowy ( zał.1 do SIWZ), b/ wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. 2do SIWZ), c/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, d/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.3 do SIWZ), f/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 4 do SIWZ). g/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Ul. M.C. Skłodowskiej 16 Tel/ fax: 077/ 4391 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach przy ul. M.C. Skłodowskiej 16 48-340 Głuchołazy lub do Zamówień Publicznych III piętro, pokój 302 w budynk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki, igły.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.