To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100041 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Barlinek: Rozbudowa i termomodernizacja remizy OSP w Mostkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69288-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny
52837900000, ul.
ul. Niepodległości
20,
74320
Barlinek, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
95 7462450 w. 16, faks
957 461 704, e-mail
umig@barlinek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.barlinek.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i termomodernizacja remizy OSP w Mostkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGPI.III.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbudowę i termomodernizację remizy OSP w Mostkowie w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, to jest m.in.: 1) roboty rozbiórkowe (łącznie z rozebraniem wieży); 2) dobudowa pomieszczenia na łazienkę; 3) podwyższenie ścian garażu; 4) wykonanie nowego zadaszenia nad częścią budynku; 5) wymiana bramy garażu i pozostałej stolarki; 6) wykonanie ścianek działowych; 7) wykonanie instalacji CO, wewnętrznej wodociągowej, kanalizacyjnej ze zbiornikiem bezodpływowym oraz wewnętrznej elektrycznej; 8) ocieplenie budynku; 9) utwardzenie terenu. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót; 4) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 5) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 6) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 7) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 11 do SIWZ; Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) demontaż umożliwiający późniejszy ponowny montaż bramy wjazdowej oraz zabezpieczenie, załadunek, przewiezienie do siedziby OSP Barlinek (Barlinek, ul. Boczna) oraz rozładunek zdemontowanej bramy; 2) projektowaną nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6cm typu "cegła" należy wykonać z kostki gr. 8 cm typu "cegła"; 3) przewidzianą w projekcie bramę o wymiarach 3,5x4,0m należy wykonać z napędem elektrycznym i zdalnym sterowaniem (tzw. "pilot").
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45453000-7,
45300000-0,
45261000-4,
45320000-6,
45420000-7,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to jest 235.000 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe wyczerpuje przesłanki art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT247777.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.