OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-09-06
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa rękawic medycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-09-15
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic medycznych w ilościach i rodzajach wskazanych w SWZ.
2. Miejsce dostaw: jednostki organizacyjne Fundacji ,,Unia Bracka" wskazane w załączniku do SWZ. Zamówienia cząstkowe będą sporządzane raz na kwartał. Maksymalny czas dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego. Zamawiający zastrzega możliwość zamówień doraźnych - w sprawach pilnych, gdy wyraźnie zaznaczy to Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia cząstkowego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - w wysokości 20% zamówienia podstawowego po wyrażeniu zgody przez Strony.
5.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1649Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (434Kb) - PYTANIE NR 1
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7416Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (27Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1465Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (23Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (470Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnychzamawiajcego.pdf (612Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadaniupolisyoc.pdf (320Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu polisy OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (715Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (5715Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - wzór Umowy
Aktualizacje do przetargu:
2023-09-12 10:59:47
dodano załącznik: PYTANIE NR 1
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Remont elewacji oraz piwnic budynku przy ul. Szyb Bartosza 10 w Rudzie Śląskiej w ramach adaptacji "Szybu Franciszek" na Lokalne Centrum Tradycji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »