OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/12-1782407
Nazwa: Urząd Miasta Zielona Góra
Adres: ul.Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra
Województwo: lubuskie
Telefon: 0684564403
Fax: 0684564455
e-mail: b.szymanska@um.zielona-gora.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Brygida Szymańska-Żyża
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie aktualizacji projektu przebudowy Ronda 11 Listopada wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
1.Zakres przedmiotu zamówienia:
1. 1. Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego przebudowy Ronda 11 Listopada, wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze, wykonanego w 2003r., wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, który wymaga uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę na przedmiotowy zakres robót.
1.2. Przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić projekt budowlano - wykonawczy przebudowy ronda 11 listopada będącego w posiadaniu Biura Inwestycji Miejskich.
Dokumentacja projektowa przebudowy Ronda 11 Listopada, wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze obejmuje:
1) pozyskanie matrycy do celów projektowych, wszelkich opinii, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia:
2) wykonanie aktualizacji projektu budowlano – wykonawczego przebudowy skrzyżowania, uwzględniającego:
- branżę drogową (przebudowa skrzyżowania),
- branżę elektroenergetyczną (przebudowa kablowych linii SN, NN i oświetlenia ulic),
- branżę inżynieria ruchu (organizacja ruchu kołowego tymczasowego i docelowego)
- branżę instalacyjną w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (odwodnienie drogi, przebudowa przyłącza wodociągowego i studni wodomierzowej),
- branżę instalacyjną w zakresie sieci gazowych (przebudowa sieci gazowej)
- branżę telekomunikacyjną (przebudowa sieci telekomunikacyjnych telefonii DIALOG S.A.)
- branża kształtowania terenu (zagospodarowanie pasów zieleni - projekt zieleni, inwentaryzacja zieleni)
- usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem,
w ilości 4 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader),
3) aktualizacja uzgodnień z zakładami branżowymi (inwentaryzacja istniejących urządzeń i ujęcie kosztów ich przebudowy),
4) wykonanie aktualizacji projektu budowlanego przebudowy ulicy j.w. niezbędnego do uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę – 4 egz.,
5) wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże – po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel),
6) wykonanie aktualizacji przedmiarów robót dla oferentów z podziałem na branże – po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel),
7) wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader),
8) uzyskanie pozwolenia na budowę na projektowany zakres opracowania,
9) miejsce składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania wskaże Zamawiający,
10) sprawy terenowo-prawne leżą w gestii projektanta.
1.3. Projektant będzie pełnić nadzór autorski w toku realizacji robót objętych całą
dokumentacją, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
1.4. Projekt budowlano – wykonawczy i szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie pdf. (Adobe Reader).
1.5. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla Wykonawców należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie xls. (MS Excel).
1.6. Prace projektowe stanowiące umówiony przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Projektanta, iż są one wykonane zgodnie z umową, ofertą i SIWZ, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część przedmiotu odbioru
1.7. Projektant ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową za wady powstałe w wyniku błędnego opracowania dokumentacji projektowej, dotyczącej zarówno rozwiązań w projekcie wykonanym przez biuro projektowe „RAL Rajmund Liberski” z listopada 2003r. jak również wprowadzonych aktualizacją będącą przedmiotem niniejszej umowy oraz co do przedmiaru robót całego rozwiązania projektowego.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.zielona-gora.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: cena- 100%
Termin składania ofert: 2007-04-30
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 403 do godz. 11:00.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »