eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › 3.2.Klasa ulicy - G 3.2.1.Całkowita długość remontowanego odcinka ulicy - ok. 3500 mb 3.2.2.Powierzchnia projektu zagospodarowania terenu - ok. 75 500...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/23-1522678


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Miasta Zielona Góra
Adres: Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra
Województwo: lubuskie

Telefon: 0684564404
Fax: 0684564455
e-mail: a.olkusnik@um.zielona-gora.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Agata Olkuśnik


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

3.1. Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ul. Zjednoczenia (odcinek od ronda PCK do ronda Przylep) w Zielonej Górze wraz z nadzorem autorskim w ramach zadania dokumentacje budowlane.
3.2.Klasa ulicy - G
3.2.1.Całkowita długość remontowanego odcinka ulicy - ok. 3500 mb
3.2.2.Powierzchnia projektu zagospodarowania terenu - ok. 75 500 m2
3.3. Dokumentacja projektowa przebudowy ul. Zjednoczenia w Zielonej Górze obejmuje:
3.3.1. pozyskanie mapy do celów projektowych, wszelkich opinii, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia,
3.3.2. wykonanie badań nośności istniejącej konstrukcji jezdni,
3.3.3. wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy, uwzględniającego:
3.3.3.1. branżę drogową (wymiana nawierzchni jezdni i elementów ulic, wydzielenie ścieżki rowerowej w istniejącym chodniku o szer. 3,5m po lewej stronie ulicy w kierunku wylotu z miasta, zaprojektowanie chodnika szer.3m prawostronnego, na wiadukcie ująć wymianę nawierzchni jezdni, malowanie barier i słupów oświetleniowych, remont urządzeń bezpieczeństwa ruchu, organizacja ruchu),
ścieżka rowerowa winna być połączona z istniejącymi ścieżkami w ul. Dąbrówki i Al. Wojska Polskiego),
3.3.3.2. - branżę elektroenergetyczną (przebudowa istniejącej linii oświetleniowej, uwzględniająca demontaż istniejących urządzeń oświetleniowych z wyłączeniem wiaduktu oraz oświetlenia wybudowanego w ramach realizacji ronda Przylep),
3.3.3.3. - branżę sanitarną (sprawdzenie stanu technicznego przykanalików i wpustów z uwzględnieniem ich wymiany lub remontu, regulacja urządzeń wod-kan),
3.3.3.4. - zagospodarowanie pasów zieleni (pielęgnacja istniejących krzewów i drzew, projekt zieleni, wymiana trawników - trawa z rolki),
3.3.3.5. - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem,
w ilości 4 egz. dla każdej z branż (oraz 4 egz. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader),
3.3.4. wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla oferentów z podziałem na branże - po 2 egz. dla każdej z branż + wersja elektroniczna w formacie xls. (Excel),
3.3.5. wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf. (Adobe Reader),
3.3.6. regulacja istniejącego uzbrojenia w obrębie jezdni i chodników oraz ujęcie kosztów przebudowy w kosztorysie,
3.3.7. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na przedmiotowy zakres robót budowlanych,
3.3.8. miejsce składowania materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania wskaże Zamawiający,
3.3.9. sprawy terenowo-prawne leżą w gestii projektanta.
3.3.10. Projekt bud -wyk i szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie pdf. (Adobe Reader).
3.3.11. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla oferentów należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie xls. (MS Excel).
3.3.12. Prace projektowe należy skoordynować z projektem przebudowy ronda PCK opracowywanego na zlecenie Wydziału Inwestycji i Zarządzania Drogami.
3.3.13. Zobowiązuje się Projektanta do zorganizowania min. 3 narad roboczych w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia, w tym jednej w okresie 7 dni od dnia podpisania umowy w celu uszczegółowienia parametrów technicznych drogi i towarzyszącego uzbrojenia.
3.3.14. Projektant będzie pełnić nadzór inwestorski w toku realizacji robót objętych dokumentacja, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.zielona-gora.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: cena 100%

Termin składania ofert: 2007-04-05
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Zielona Góra, podgórna 22, pokój 404

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.