eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji prac projektowych i robót budowlanych w zakresie przeprowadzenia modernizacji budynku Jasna 8 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Warszawa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji prac projektowych i robót budowlanych w zakresie przeprowadzenia modernizacji budynku Jasna 8 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 99567 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23767 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji prac projektowych i robót budowlanych w zakresie przeprowadzenia modernizacji budynku Jasna 8 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu i robót budowalny w zakresie przeprowadzenia Inwestycji pt. Przebudowa, modernizacja i remont pomieszczeń biurowych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego warz z wymianą drzwi wejściowych i stolarki okiennej w budynku mieszkalno-usługowym, Jasna 8 w Warszawie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Inwestycja realizowana będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w związku z powyższym Inżynier Kontraktu pełnił będzie funkcję nadzorczą na etapie realizacji projektu i robót budowalnych we wszystkich branżach projektowych i budowalnych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji w tym zespół Inżyniera Kontraktu pełnił będzie funkcję inspektorów nadzoru w rozumieniu ustawy Prawo budowalne z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.). Zamawiający wymaga by Wykonawca wyznaczył Przedstawiciela/i Wykonawcy zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy w § 9 ust 1 oraz wskazał te osoby w pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. W przypadku braku wskazania w pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ formularza ofertowego którejkolwiek z wymaganych w § 9 ust 1 osób oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza wskazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował wymagane specjalności. Uwaga: Zgodnie z § 9 ust 1 pkt 1.3 i 1.4 Załącznika nr 2 do SIWZ (projekt umowy) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii uprawnień oraz zaświadczeń z Izby Samorządu Zawodowego najpóźniej do 2 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy (pkt 1.3) i najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy pod etap II inwestycji (pkt 1.4). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. Miejsce: Warszawa. Termin realizacji: Terminy wykonania przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBJ CORPORATION Sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153470,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99876,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 366540,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.