eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przebudowa zaplecza i magazynów Dużej Sceny oraz modernizacja Małej Sceny w ramach zadania pod nazwąRewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. I. Witkiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Zakopane: Przebudowa zaplecza i magazynów Dużej Sceny oraz modernizacja Małej Sceny w ramach zadania pod nazwą: Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. I. Witkiewicza
Numer ogłoszenia: 98836 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2000660, fax 018 2000660 wew. 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkacy.zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego - teatr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zaplecza i magazynów Dużej Sceny oraz modernizacja Małej Sceny w ramach zadania pod nazwą: Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. I. Witkiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy zaplecza i magazynów Dużej Sceny. W skład robót wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, instalacje wod-kan, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacja grzewcza, instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe 2) Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Małej Sceny. W skład robót wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, instalacje wod-kan, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacja grzewcza, Instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 80 000,00 zł 2. Wykonawca, przy składaniu oferty wnosi wadium w jednej z poniższych form: 1) w pieniądzu (w PLN) przelewem na prowadzony w PLN rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Nr 15 12405165 1111 0000 5225 5524 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1) Pzp.; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) Pzp., którzy: a). w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali łącznie: a1) remont lub modernizację min. 2 obiektów użyteczności publicznej o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. i łącznej wartości brutto min. 4 000 000,00 zł i a2) remont lub modernizację min. 1 obiektu o pow. min. 2 tys. mkw. wartości min. 2 000 000,00 zł brutto a w zakres prac wchodziła budowa lub modernizacja sali artystycznej (teatralnej, kinowej, do występów artystycznych itp.) i a3) min. 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej brutto 1 000 000,00 zł i pow. min. 2 tys. mkw pod nadzorem konserwatorskim b) dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy, który musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz musi wykazać doświadczenie w prowadzeniu robót budowlanych pod nadzorem konserwatorskim i - osobą posiadającą uprawnienia geodety w zakresie: geodezyjne pomiary, sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego c) liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiła min. 5 osób. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp.), tj. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: a) musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości nie mniejszej niż równowartość 3 000 000,00 zł. b) musi wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3 000 000,00 zł Na potrzebę art. 51 Pzp. przyjmuje się następującą punktację oceny złożonych wniosków w zakresie punktu V 1.4) a): 1. 3 000 000,00 zł - 1 pkt, 2. 3 000 000,01 zł - 6 000 000,00 zł - 2 pkt, 3. 6 000 000,01 zł - 9 000 000,00 zł - 3 pkt. 4. pow.9 000 000,00 zł - 4 pkt. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy tylko sytuacji, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, np. spółka cywilna lub konsorcjum firm), warunki, o których mowa w Dziale V pkt 1 ppkt 2) musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli choćby jeden z nich nie spełnia któregokolwiek warunku formalnego, z postępowania zostanie wykluczone całe konsorcjum. Warunki określone w Dziale V pkt 1 ppkt 1), 3), 4) mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. 3. Dla potrzeb oceny spełniania warunków finansowych i ekonomicznych w niniejszym postępowaniu, jeśli wielkości te zostaną podane w innych walutach niż PLN (zł) zamawiający przyjmie: dla oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4) - średni kurs PLN (zł) do tej waluty podawany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców poprzez analizę wniosku złożonego przez każdego z Wykonawców, w szczególności - przez analizę oświadczenia Wykonawcy i dokumentów załączonych do wniosku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, którego propozycja jest zamieszczona na stronie Zamawiającego - www.witkacy.zakopane.pl (propozycja wniosku nie jest oświadczeniem, wnioskiem, zawiadomieniem, ani informacją Zamawiającego - w rozumieniu art. 27 ustawy Pzp.); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) ÷ 8) ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. Wykazy i informacje: a. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj. wykaz wykonanych robót wskazanych w Dziale V pkt 1.3.a) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. np. referencjami od odbiorców, b. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentem potwierdzającym posiadane uprawnienia budowlane wymagane w Dziale V pkt 1.3)b). oraz dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c. Informacja na temat liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż równowartość 3 000 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł. 9. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy tylko sytuacji, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, np. spółka cywilna lub konsorcjum). 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale VI: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) ÷ 8) ustawy Pzp.. 11. Dokumenty, o których mowa w Dziale VI pkt 10 ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w Dziale VI pkt 10 ppkt 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dziale VI pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uregulowania pkt 10 Działu VI stosuje się odpowiednio. 13. Dokumenty, o których mowa w Dziale VI, Wykonawca może przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być podpisane i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być podpisane przez osoby umocowane prawnie do tej czynności. 14. Dokumenty, o których mowa w Dziale VI sporządzone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w sposób określony w punkcie 13, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin zakończenia inwestycji w zakresie modernizacji Małej Sceny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. St.I.Witkiewicza ul. Chramcówki 15 34-500 Zakopane tel. 0182000660, fax. 0182000660 w.20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Teatr im St.I.Witkiewicza ul.Chramcówki 15 34-500 Zakopane pokój nr 3 I.piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Inwestycja współfinansowana przez Budżet woj.małopolskiego oraz Budżet Państwa w ramach programu MECENAT 2008. 2. Termin wykonania 150 dni od zawarcia umowy nie później niż do 30 listopada 2008 r. 3. Przewidywany termin wysłania zaproszenia do składania ofert do wybranych Wykonawców - 21 maja 2008 r. 4. Przewidywany termin składania ofert - 5 czerwca 2008 r. godz. 11:00. 5. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek w stosunku do każdej pozycji przedmiotu zamówienia. 7. Wnioski należy złożyć w zamkniętej kopercie, dla celów porządkowych, uprzejmie prosimy o opatrzenie koperty, w szczególności nazwą postępowania. 8. Zamawiający informuje, że propozycja wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego - www.witkacy.zakopane.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.