To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-04
Katowice: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 98561 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158944 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR I - zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r. b)ZADANIE CZĘŚCIOWE NR II - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków przeznaczonych na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. - W ramach zadania częściowego nr 2 zakup finansowany jest ze środków z budżetu państwa na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. c) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR III - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka. - W ramach zadania częściowego nr 3 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej - Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. d) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR IV - zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. - W ramach zadania częściowego nr 4 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. e) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR V - zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.74.00 - Gąbka do zwilżania znaczków 39.54.11.30 - Sznurek 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL SYSTEM, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 463408,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150598,74
Oferta z najniższą ceną: 150598,74 / Oferta z najwyższą ceną: 322985,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o. o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3699,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3110,67
Oferta z najniższą ceną: 3110,67 / Oferta z najwyższą ceną: 3208,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o. o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19173,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11508,04
Oferta z najniższą ceną: 8266,80 / Oferta z najwyższą ceną: 11717,39
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o. o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5145,09
Oferta z najniższą ceną: 5145,09 / Oferta z najwyższą ceną: 5532,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.