eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Katowice: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 158944 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR I - zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r. b)ZADANIE CZĘŚCIOWE NR II - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków przeznaczonych na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. - W ramach zadania częściowego nr 2 zakup finansowany jest ze środków z budżetu państwa na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. c) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR III - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka. - W ramach zadania częściowego nr 3 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej - Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. d) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR IV - zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. - W ramach zadania częściowego nr 4 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. e) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR V - zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7, 30.19.93.30-2, 30.19.74.00-0, 39.54.11.30-6, 30.19.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał (dla każdego zadania częściowego osobno): - dla zadania częściowego nr I: co najmniej dwie odrębne dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda, - dla zadania częściowego nr II: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 1.000 zł brutto, - dla zadania częściowego nr III: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 3.500 zł brutto, - dla zadania częściowego nr V: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 5000 zł brutto, - złoży załącznik nr 5 do SIWZ (dla każdego zadania częściowego osobno) oraz załączy dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - dla zadania częściowego nr IV: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, - w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, - dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, pok. 626.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, pok. 626.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków przeznaczonych na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. W ramach zadania częściowego nr 2 zakup finansowany jest ze środków z budżetu państwa na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. 2. dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka. W ramach zadania częściowego nr 3 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej - Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. 3. zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz czarny do drukarki HP - tusz do drukarki HP Officejet 100 Mobile Printer Tusz trójkolorowy do drukarki HP - tusz do drukarki HP Officejet 100 Mobile Printer.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-7, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe oraz eksploatacyjne do drukarek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.93.30-2, 30.19.74.00-0, 39.54.11.30-6, 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.