eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich ul. Kard. Wyszyńskiego 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Strzelce Opolskie: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich ul. Kard. Wyszyńskiego 14
Numer ogłoszenia: 96880 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, fax 077 4049419.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich ul. Kard. Wyszyńskiego 14.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich Zamówienie polegać będzie na wykonaniu: wymiany instalacji centralnego ogrzewania z grzejnikami i wykonaniem robót budowlanych związanych z wymianą instalacji c.o. w budynku nr 2 Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich ul. Kard. Wyszyńskiego 14 , zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez: - Pracownie Projektową Inst - Projekt Opole ul. Orzechowa 31 Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: -demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych 557 mb -demontaż grzejników żeliwnych członowych 88 szt -demontaż rozdzielaczy z zaworami , -wykucie bruzd pionowych w ścianach 1/4 x 1 c 100 mb, -przebicia otworów w stropach i ścianach, -demontaż parapetów lastrykowych i obudów grzejnikowych, -wykonanie rurociągów miedzianych o połączeniach lutowanych w kanałach i w bruzdach na ścianach budynku 566 mb, -wykonanie punktów stałych 17 szt. -wykonanie izolacji termicznej otulinami jednowarstwowymi 566 mb -montaż grzejników stalowych panelowych na ścianach budynku 88 szt. -wykonanie próby szczelności i regulacji instalacji c.o. -zamurowanie przebić w stropach i ścianach oraz zamurowanie bruzd w ścianach, -uzupełnienie tynków na ścianach i stropach , -pomalowanie farbą emulsyjną wszystkich miejsc uszkodzonych i zabrudzonych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tzn. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 150 tys. zł - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca musi wykazać, że osoba planowana do objęcia funkcji: kierownika budowy posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane (do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych ). Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków udziału na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wymaganych dokumentów. Z przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki uczestnictwa. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę (druk nr 1) wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 robót budowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu (druk nr 2) muszą być załączone dokumenty potwierdzające (opinie, referencje), że zadania zostały należycie wykonane. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (druk nr 3), a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sanitarnym. 5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy (druk nr 4). 6. Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy[1] (druk nr 5). 7. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie z podanej wyżej strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 2) lub za zaliczeniem pocztowym - koszt dokumentacji wynosi 10 zł (płatne w kasie GZOiW.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Strzelcach Opolskich ul. Wałowa 5 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.