eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, wartość poniesionych nakładów oraz wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, wartość poniesionych nakładów oraz wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności
Numer ogłoszenia: 96867 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, wartość poniesionych nakładów oraz wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Mierzęcice, Kielce, Kraków, Lubliniec, wykonanie operatów szacunkowych określających wartość poniesionych nakładów na adaptację lokalu w Sandomierzu oraz wartość wynagrodzenia za ustanowienie służebności na nieruchomościach położonych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i części łódzkiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1-7: Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności. Część 8: Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli: terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji zlecenia, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne; z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia, nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wymiany nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3 lub pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.16.2014.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3 pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sandomierz ul. Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego, w dwóch egzemplarzach, określającego wartości nakładów poniesionych przez najemcę na adaptację części lokalu użytkowego L-124 położonego w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza 16, z uwzględnieniem stopnia zużycia tych nakładów. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: sporządzenie dokumentacji fotograficznej lokalu, pomieszczenia przynależnego, budynku i nieruchomości gruntowej (min. 6 zdjęć), aktualny protokół z wizji lokalu. W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mierzęcice - kotłownia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe nieruchomości: oznaczonej nr działki 580/20 o powierzchni 0,1897 ha zabudowanej budynkiem nieczynnej kotłowni o powierzchni użytkowej 179,90 m2 wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, położonej na Osiedlu w Mierzęcicach, objętej księgą wieczystą nr CZ1Z/00053518/2 oznaczonej nr działki 580/21 o powierzchni 0,4571, położonej na Osiedlu w Mierzęcicach, objętej księgą wieczystą nr CZ1Z/00053519/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej dla każdej z wycenianych nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości; dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie do każdego operatu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Wykaz urządzeń będących na wyposażeniu nieczynnej kotłowni stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający posiada inwentaryzację kotłowni, z której wynika powierzchnia użytkowa, która będzie udostępniona dla potrzeb wyceny. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kielce ul. Wojska Polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 2 nieruchomości zabudowanych garażami, położonych w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego, woj. świętokrzyskie, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 1111/34 o pow.0,0027 ha i 1111/21 o pow. 0,0027, objętych księgą wieczystą nr Kl1L/00072868/6. Określenie wartość rynkowej 2 udziałów wynoszących po 27/826 części we współwłasności nieruchomości, stanowiącej drogę dojazdową i plac manewrowy do garaży, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 1111/62 o pow. 0,0871 ha, objętej księgą wieczysta nr KI1L/00079854/2. Wycena wartości rynkowej składników budowlanych stanowiących część składową wyżej wymienionych nieruchomości. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 3 wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków, dla wycenianych działek, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujących nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min. po 3 zdjęcia w operacie szacunkowym wycenianych nieruchomości oraz na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Przedmiotem wyceny są 2 nieruchomości zabudowane garażami (każda nieruchomość osobno) oraz udziały w nieruchomości gruntowej (działka dojazdowa do garaży). Na każdej nieruchomości znajduje się jeden garaż. Nie ma potrzeby sporządzania inwentaryzacji, wystarczy wykonać pomiar powierzchni użytkowej garażu. Wycenić należy również nakłady poniesione na wybudowanie garaży. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kraków ul. Pachońskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej, położonej w Krakowie przy ul. Pachońskiego, obejmującej działkę ewidencyjną nr 128/2 o pow. 0,3825 ha, objętej księgą wieczystą nr KR1P/00281438/7. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lubliniec ul. ZHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerami działek 1810/177 o pow. 0,0820 ha, 1813/175 o pow. 0,0581 ha, obie w obrębie 0002, Lubliniec, powiat lubliniecki, woj. śląskie, położonej w Lublińcu przy ul. ZHP 1, zabudowanej budynkiem biurowym o powierzchni 488 m2 oraz garażem dwustanowiskowym o powierzchni 25 m2, objętej księgą wieczystą nr CZ1L/00046747/3. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość, W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kielce ul. Langiewicza - garaże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 12 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości stanowiących lokale o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (garaże), położone w Kielcach przy ul. Langiewicza. Z własnością lokali związany jest udział w nieruchomości wspólnej, którą stanowią części wspólne budynku przy ul. Langiewicza w Kielcach (woj. świętokrzyskie) oraz działka ewidencyjna nr 4102/4, dla której prowadzona jest j księga wieczysta nr KI1L/00111496/1: prawo własności 3 nieruchomości lokalowych (garaże), położonych w Kielcach przy ul. Langiewicza 43: garaż nr 11 - księga wieczysta KI1L/00122400/2, garaż nr 6 - księga wieczysta KI1L/00122401/9, garaż nr 5 - księga wieczysta KI1L/00122402/6, prawo własności 4 nieruchomości lokalowych (garaże), położonych w Kielcach przy ul. Langiewicza 45: garaż nr 5 - księga wieczysta KI1L/00122396/0, garaż nr 7 - księga wieczysta KI1L/00122397/7, garaż nr 3 - księga wieczysta KI1L/00122398/4, garaż nr 2 księga wieczysta KI1L/00122399/1, prawo własności 2 nieruchomości lokalowych (garaże), położonych w Kielcach przy ul. Langiewicza 47: garaż nr 1 księga wieczysta KI1L/00122394/6, garaż nr 3 księga- wieczysta KI1L/00122395/3, prawo własności 3 nieruchomości lokalowych (garaże), położonych w Kielcach przy ul. Langiewicza 49: garaż nr 5 - księga wieczysta KI1L/00122391/5, garaż nr 1 - księga wieczysta KI1L/00122392/2, garaż nr 3 - księga wieczysta KI1L/00122393/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 12 wypisów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 5 zdjęć (każdej nieruchomości) na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową i budynek. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mierzęcice garaże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 13 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości. Nieruchomości położone są w Mierzęcicach os. Wojskowe, woj. śląskie, powiat będziński, jednostka ewidencyjna Mierzęcice, obręb: Nowa Wieś, działki oznaczone w ewidencji gruntów: działki zabudowane garażami: nr 580/53 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051442/4, nr 80/52- księga wieczysta nr CZ1Z/00051441/7, nr 580/50 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051439/0, nr 580/132 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051576/2, nr 580/160 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051611/0, nr 580/168 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051619/6, nr 580/184 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051635/4, nr 580/167 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051618/9, nr 580/186 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051637/8, nr 580/179 - księga wieczysta nr CZ1Z/00051630/9. działki stanowiące place manewrowe i drogi dojazdowe do garaży: nr 580/40 - księga wieczysta CZ1Z/00051429/7, nr 580/127 - księga wieczysta 00051571/7, nr 580/126 - księga wieczysta CZ1Z/00051010/7. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 13 wypisów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dla wycenianych działek dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 5 zdjęć (każdej nieruchomości) na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową i budynek. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Służebności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 5 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu lub służebności gruntowych na nieruchomościach położonych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i części łódzkiego. Dodatkowo, w formie załączników, zamówienie obejmuje: dostarczenie wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie aktualnej kopii mapy zasadniczej Cel wyceny - obciążenie nieruchomości Skarbu Państwa - Wojskowej Agencji Mieszkaniowej służebnością przesyłu lub służebnością gruntową. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.