eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, drukarek, skanerów, urządzeń kserograficznych UPS, urządzeń audio wizualnych, kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Poznań: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, drukarek, skanerów, urządzeń kserograficznych UPS, urządzeń audio wizualnych, kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 96599 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109956 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, drukarek, skanerów, urządzeń kserograficznych UPS, urządzeń audio wizualnych, kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, drukarek, skanerów, urządzeń kserograficznych UPS, i urządzeń audio wizualnych, kserokopiarek dla 14 Wojskowego Oddziału Wojskowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5) do SIWZ, wymagania techniczne dla zadania nr od 1 do 5 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3, 6.4 dla zadania nr 4, 6.5 dla zadania nr 5) do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5: Zadanie nr 1-Zakup drukarek laserowych, skanerów, zasilaczy UPS; Zadanie nr 2-Zakup akcesoriów komputerowych: dysków zewnętrznych, pamięci przenośnych, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu, myszy, klawiatur, kabli informatycznych itp. Zadanie nr 3-Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), routerów, modemów VDSL oraz urządzeń pasywnych Zadanie nr 4-Zakup tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych, tabletów Zadanie nr 5-zakup kserokopiarek 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 7 000,00 zł brutto;b) zadanie nr 2 o kwotę: 9 000,00 zł brutto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 30 000,00 zł brutto; d) zadanie nr 4 o kwotę 8 500,00 zł brutto; e) zadanie nr 5 o kwotę 10 000,00 zł brutto; realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2015.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 38.65.31.00 - Lampy błyskowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 Zakup akcesoriów komputerowych: dysków zewnętrznych, pamięci przenośnych, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu, myszy, klawiatur, kabli informatycznych itp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT OPTIMA Michał Dmyterko, Os. Wichrowe Wzgórze 15/130, 60-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33695,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36309,31

  • Oferta z najniższą ceną: 36309,31 / Oferta z najwyższą ceną: 36309,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), routerów, modemów VDSL oraz urządzeń pasywnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT OPTIMA Michał Dmyterko, Os. Wichrowe Wzgórze 15/130, 60-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82853,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78703,55

  • Oferta z najniższą ceną: 78703,55 / Oferta z najwyższą ceną: 215034,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 Zakup tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych, tabletów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAD BIURO s. c., ul. Grunwaldzka 54/5, 60-311 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35037,78

  • Oferta z najniższą ceną: 35037,78 / Oferta z najwyższą ceną: 47539,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 zakup kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPY.NET.PL, ul. Cypryjska 70/U2, 02-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27810,30

  • Oferta z najniższą ceną: 21328,20 / Oferta z najwyższą ceną: 49159,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.