eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Strzelce Opolskie: Modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej
Numer ogłoszenia: 96121 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, fax 077 4049419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej ul. Kościelna 40, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: 1. Wykonanie posadzki sportowej o powierzchni płyty boiska 373 m2, obejmujące: demontaż posadzki parkietowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej i nawierzchni z wykładziny sportowej punktowo - sprężystej; 2. Wymianę przyłącza kanalizacji Ø160 przebiegającego pod posadzką korytarza i posadzką płyty boiska z podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej usytuowanej na zewnątrz budynku; 3. Docieplenie dachu o powierzchni 412 m2 obejmujące wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych grubości 20 cm laminowanych papą termozgrzewalną wraz z pokryciem papą termozgrzewalną oraz wymianą instalacji odgromowej; 4. Wymianę instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem obejmująca wykonanie szafki sterowniczej, instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw i projektorów oświetleniowych, instalacji gniazd i zasilania tablicy wyników, instalacji wyrównawczej; 5. Roboty ogólnobudowlane obejmujące remont korytarza i sali gimnastycznej, w tym demontaż sufitu podwieszanego, czyszczenie i malowanie antykorozyjne konstrukcji stalowej dachu, wykonanie robót tynkarskich i malarskich, remont schodów zewnętrznych, roboty rozbiórkowe; 6. Dostawa i montaż elementów wyposażenia sali gimnastycznej: drabinki gimnastyczne, kosze do koszykówki, zestaw do piłki siatkowej, bramki do piłki ręcznej, tablica wyników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a w szczególności określone poniżej: 1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym, tzn. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem (w tym polegające na wykonaniu posadzki sportowej), o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 tys. zł. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów, czy uczestnik przetargu zrealizował z należytą starannością, w w/w okresie , roboty o zakresie porównywalnym z zamówieniem. Nie będą uwzględniane zadania nie potwierdzone odpowiednią opinią - referencją. 2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że osoba planowana do objęcia funkcji: kierownika budowy posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy. 3. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz na podstawie oświadczenia, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 2 robót budowlanych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400.000 zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu (w tym uwzględniającego wykonanie posadzki sportowej z podaniem ilości w m2), wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające (opinie, referencje), że zadania zostały należycie wykonane. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno- budowlanym. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy. 5. Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej lub odebrać w siedzibie Zamawiającego - koszt dokumentacji wynosi 30 zł (płatne w kasie GZOiW) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 47-100 Strzelce Opolskie; ul. Walowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.