eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy zestawów komputerowych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz elementów siecio

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Łódź: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy zestawów komputerowych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz elementów sieciowych i akcesoriów montażowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M . Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 95369 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy zestawów komputerowych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz elementów sieciowych i akcesoriów montażowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M . Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy zestawów komputerowych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz elementów sieciowych i akcesoriów montażowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M . Kopernika w Łodzi. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a także spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. 3. W przypadku jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane jest pochodzenie urządzeń Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy zastosowanie rozwiązań równoważnych ( z zastrzeżeniem, by parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego, a także były kompatybilne z posiadanymi już przez Zamawiającego urządzeniami). 4.Wielkość przedmiotu zamówienia: 1.Komputer stacjonarny 20 szt. 2.Uchwyt mocowania do monitora LCD 20 szt. 3.Monitor do w.w zestawu 19 cali 20 szt. 4.Notebook 2 szt. 5.Monitor 19 cali 40 szt. 6.Monitor 22 cale 20 szt. 7.Monochromatyczna drukarka laserowa 20 szt. 8.Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. 9.Zasilacz awaryjny UPS 20 szt. 10.Urządzenie serwerowe SAS 24TB 2 szt. 11.Skaner z automatycznym podajnikiem i duplexem 2 szt. Części i akcesoria: 12.Płyta główna 50 szt. 13.Procesor 50 szt. 14.Pamięć RAM 60 szt. 15.Pamięć RAM 30 szt. 16.Dysk twardy 70 szt. 17.Stacja dyskietek FDD 1,44 5 szt. 18.Napęd DVD 80 szt. 19.Nagrywarka DVD 20 szt. 20.Adapter IDE SATA (IDE-SATA) 50 szt. 21.Zasilacz 450W 110 szt. 22.Zasilacz 550W 20 szt. 23.Klawiatury 100 szt. 24.Myszy 100 szt. 25.Klawiatury 30 szt. 26.Myszy 30 szt. 27.Wentylatory 20 szt. 28.Wentylatory 30 szt. 29.Wentylatory 30 szt. 30.Wentylatory 20 szt. 31.Wentylatory 10 szt. 32.Karty sieciowe 20 szt. 33.Karty grafiki 3 szt. 34.Rozgałęziacz gniazd RJ-45 200 szt. 35.Listwy zasilające 70 szt. 36.Listwy zasilające 20 szt. 37.PenDrive 30 szt. 38.PenDrive 10 szt. 39.Dysk przenośny 4 szt. 40.Stacja dokująca HDD 1 szt. 41.Konwerter HDD do USB 1 szt. 42.Płyty czyste CD 5 cake = 100 szt. 43.Płyty czyste DVD 10 cake = 100 szt 44.Płyty czyste DVD 10 cake = 10 szt 45.Koperty CD DVD 15 op. = 100 szt 46.Taśma do streamera Tandberg ultrium 4 LTO4 10 szt. 47.Taśma do streamera Tandberg ultrium 4 LTO3 10 szt. 48.Taśma do streamera DAT72 2 szt. 49.Czytnik kart pamięci 10 szt. 50.Kabel USB 20 szt. 51.Kabel USB 8 szt. 52.Kabel USB 10 szt. 53.Kabel szeregowy 2 szt. 54.Kabel szeregowy 2 szt. 55.Dyski SATA 4 szt. 56.Dyski serwerowe SCSI 4 szt. 57.Dyski serwerowe SCSI 1 szt. 58.Zasilacz uniwersalny 15 szt. 59.Bateria netbook 1 szt. 60.Bateria netbook 1 szt. 61.Windows 7 Professional 50 szt. 62.Total Commander 1 szt. 63.EasyRecovery 1 szt. 64.Oprogramowanie Photoshop 1 szt. 65.Oprogramowanie CommView 1 szt. 66.Pamięci do serwera DELL 16 szt. 67.Dyski SAS do serwera DELL 2 szt. 68.Procesor do serwera DELL 1 szt. 69.Procesor do serwera DELL 1 szt. 70.Drukarka etykiet 1 szt. 71.Taśma do w.w drukarki etykiet 12 szt. Sprzęt sieciowy: 72.Switch 5 szt. 73.Patch cord 200 szt. 74.Patch cord 50 szt. 75.Patch cord 50 szt. 76.Patch cord 70 szt. 77.Patch cord 50 szt. 78.Patch cord 20 szt. 79.Patch panel 4 szt. 80.Patch panel telefoniczny 2 szt. 81.Gniazda natynkowe 2x4J45 kompletne 30 szt. 82.Gniazda natynkowe 1x4J45 kompletne 30 szt. 83.Bezolejowy kompresor walizkowy 1 szt. 84.Tester sieci komputerowej 2 szt. 85.Dalmierz laserowy 1 szt. 86.Adapter ST ST 30 szt. 87.Wtyk RJ45 paczka 100 szt. 2 paczki 88.Taśma izolująca w rolce 30 szt. 89.Trzymak kablowy 1U 2 szt. 90.Kabel UTP 1 szt. 91.Gniazda natynkowe 2x4J45 kompletne 30 szt. 92.Gniazda natynkowe 1x4J45 kompletne 30 szt. 93.Drzwiczki rewizyjne z tworzywa abs 15x15 5 szt. 94.Przełącznik KVM wraz z kompletem kabli 1 szt. 95.Półka do szafy teleinformatycznej 3 szt. 96.Śruby Rack 19 cali opak. 4szt. 50 opak. 97.Sprężone powietrze 600 ml 10 szt. 98.Kołki do mocowania w karton-gipsie - paczka 100 szt 4 paczki 99.Uchwyt kablowy z gwoździem. 4 szt. 100.Pompka elektryczna 1 szt. 101.Switch 10 szt. 102.Router 4 szt. 103.Regał magazynowy 2100x900x450 5 szt. 104.Szafa 10 1 szt. 105.Panel 12xRJ45 1 szt. 106.Półka do szafy teleinformatycznej 1 szt. 107.Bridge 5 szt. 108.Router brzegowy 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Wykonawcy z którym podpisze umowę na realizację zamówienia stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania sprzętu komputerowego o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.45.20 - 30.21.45.20 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w łącznej wysokości 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych), które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O./ Łódź 78124015451111000011669960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem Wadium na dostawy zestawów komputerowych do zastosowań biurowych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz elementów sieciowych i akcesoriów montażowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M . Kopernika w Łodzi. 2.Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w dniu złożenia ofert znajduje się na rachunku bankowym zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) gwarancjach bankowych, f) gwarancjach ubezpieczeniowych, g) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosując formułę spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane części i akcesoria komputerowe oraz sprzęt sieciowy są dopuszczone do użytkowania na terytorium RP, posiadają stosowne dokumenty i zobowiązuje się , że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego, a ponadto są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi , ul. Pabianicka 62, pokój 978 - Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi , ul. Pabianicka 62 - Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.