eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprawowanie nadzoru laboratoryjnego oraz doradztwo techniczne i konsultacje technologiczne przy modernizacji nawierzchni lotniskowych w Powidzu w ramach zadania 55098 Modernizacja nawierzchni lotniskowych - ETAP III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Gdańsk: Sprawowanie nadzoru laboratoryjnego oraz doradztwo techniczne i konsultacje technologiczne przy modernizacji nawierzchni lotniskowych w Powidzu w ramach zadania 55098 Modernizacja nawierzchni lotniskowych - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 94702 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 348 3403, faks 58 3483404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna podległa MON..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru laboratoryjnego oraz doradztwo techniczne i konsultacje technologiczne przy modernizacji nawierzchni lotniskowych w Powidzu w ramach zadania 55098 Modernizacja nawierzchni lotniskowych - ETAP III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres przedmiotu zamówienia: Doradztwo techniczne i konsultacje technologiczne w zakresie wykonawstwa i technologii robót, w tym: - udział w radach budowy i odbiorze technicznym (końcowym), - kontrolowanie pracy laboratorium Wykonawcy robót budowlanych, - wydawanie opinii o jakości betonów cementowych klasy B40, B25 (35). 2. Sprawowanie nadzoru laboratoryjnego poprzez wykonywanie badań sprawdzających w czasie budowy, w zakresie: - badania materiałów - beton cementowy klasy B40, B25 (35), - badania sprawdzające mieszanki betonowej - beton cementowy klasy B40, B25 (35) - określenie wytrzymałości betonu na ściskanie - beton cementowy klasy B40, B25 (35) - określenie wytrzymałości betonu na zginanie - beton cementowy klasy B40, B25 (35) - określenie klasy wytwarzanego i wbudowanego betonu - beton cementowy klasy B40 - określenie stopnia mrozoodporności - beton cementowy klasy B40 UWAGA: Etap III robót zad. 55098 obejmuje: drogę startową nr 2 (DS-2), drogę kołowania nr 1 (DK-1) na odcinku hm 12 + 35 ÷ 34 + 74, drogę kołowania nr 3 (DK-3), drogę kołowania nr 4 (DK-4). II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Doradztwo techniczne w zakresie wykonawstwa i technologii robót: 1.1.Kontrolowanie pracy laboratorium Wykonawcy robót budowlanych, sprawdzanie uzyskiwanych przez laboratorium Wykonawcy robót budowlanych wyników badań laboratoryjnych i porównywanie ich z własnymi wynikami badań, ocena metod badawczych i ich zgodności z normami, ocena urządzeń (wyposażenie laboratorium) - 2 x w m-cu x 6 m-cy = 12 kontroli (pisemna analiza, ocena, opinia w comiesięcznym sprawozdaniu częściowym). 1.2.Wydawanie opinii o jakości betonów cementowych na podstawie wyników przeprowadzonych badań przez Wykonawcę robót budowlanych oraz badań kontrolnych - opinia w comiesięcznym sprawozdaniu częściowym. UWAGA: Sporządzać 1 opracowanie miesięczne dla pkt. 1.1, 1.2 w 3 egz. 2.Sporządzenie pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego w szczególności ocenę własności fizycznych i mechanicznych wykonanych warstw konstrukcyjnych oraz parametrów eksploatacyjnych DS-2, DK-1, DK-3, DK-4 w 5 egz. 3.Badania sprawdzające (wyrywkowe) w czasie budowy: 3.1.Badania sprawdzające kruszyw przeznaczonych do wytwarzania betonu nawierzchniowego; kruszywa: grys granitowy frakcji 2/8 grys granitowy frakcji 8/16 grys granitowy frakcji 16/24 Piasek W tym: 3.1.1. skład ziarnowy oraz zawartość pyłów mineralnych wg PN-EN 933-1 - 2 badania, 3.1.2. nasiąkliwość w wodzie wg PN-EN 1097-6 - 1 badanie 3.1.3. mrozoodporność wg PN-EN 1367-1 - 1 badanie 3.1.4. wskaźnik płaskości wg PN-EN 933-3 - 2 badania 3.1.5. wskaźnik kształtu wg PN-EN 933-4 - 2 badania 3.2.Badania sprawdzające mieszanki betonowej 2 x w miesiącu w czasie produkcji (12 badań), miedzy innymi: gęstość wg PN-EN 12350-6, konsystencja wg PN-EN12350-2, zawartość powietrza wg PN-EN 12350-7; 3.3.Określenie wytrzymałości betonu na ściskanie z określeniem klasy betonu - 2 razy w miesiącu w czasie produkcji (12 badań) na podstawie pobranych próbek z mieszanki betonowej wg PN-V-83002:1999; 3.4.Określenie wytrzymałości betonu na zginanie - 2 razy w miesiącu w czasie produkcji (12 badań) na podstawie pobranych próbek z mieszanki betonowej wg PN-V-83002:1999; 3.5.Określenie klasy wytwarzanego i wbudowanego betonu w nawierzchnię - 1 badanie na podstawie próbek (odwiertów) pobranych z nawierzchni (wg PN-V 83002:1999); 3.6.Określenie stopnia mrozoodporności betonu nawierzchniowego - 2 badania, 1 badanie próbek pobranych z mieszanki betonowej na kostkach 15x15x15 cm, 1 badanie min.3 próbek pobranych z nawierzchni (odwierty) wg PN-V-83002:1999 ; 3.7.Określenie nasiąkliwości betonu nawierzchniowego - 2 badania, 1 badanie próbek pobranych z mieszanki betonowej, 1 badanie - próbki (odwierty) pobrane z nawierzchni zgodnie z PN-V 83002:1999; 3.8.Badania nieniszczące betonoskopem ultradźwiękowym, w celu ograniczenia ilości odwiertów rdzeniowych w nawierzchniach lotniskowych (wyznaczenie krzywej cechowania) - 1 badanie ocena losowa; 4. Badanie nawierzchni darniowych : Łączna powierzchnia nawierzchni darniowych podlegających badaniu wynosi 149,52 ha. Należy przeprowadzić badanie nośności nawierzchni darniowych na następujących elementach funkcjonalnych lotniska: roboczym pasie startowym, bocznych pasach bezpieczeństwa i czołowych pasach bezpieczeństwa. Badanie należy wykonać za pomocą sondy udarowej oraz dodatkowo z wykorzystaniem lekkiej płyty dynamicznej. Metodyka jest następująca: 1) Roboczy Pas Startowy - pomiary wykonać w osi RPS w odstępach co 100 m. 2) Boczne Pasy Bezpieczeństwa - pomiary wykonać w osi BPB w odstępach co 100 m. 3) Czołowe Pasy Bezpieczeństwa - pomiary wykonać w osi CzPB w odstępach co 100 m. Przy długości DS równej 2500 m sumaryczna ilość punktów pomiarowych to ok. 85-90. Przy długości DS równej 3500 m sumaryczna ilość punktów pomiarowych to ok. 115-120. Przedstawienie wyników w formie graficznej i opisowej sprawozdaniu końcowym. Okres prowadzenia badań - ok. 6 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Na podstawie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817. 2. Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzoru umowy. 3. Wykonywali co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu i ocenie wyników badań w zakresie własności fizycznych mieszanek betonowych przeznaczonych do wykonania nawierzchni lotniskowych oraz własności fizycznych i mechanicznych betonu w nawierzchni lotniskowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Zamawiający wykluczy Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a złożoną przez niego ofertę uzna za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1, pkt. 3. OFERTA WSPÓLNA W trakcie postępowania Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieniana zasadach określonych w art. 23 Ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej, wszystkie podmioty mają obowiązek dostarczyć dokumenty i oświadczenia w zakresie określonym w SIWZ. Informacje na temat poszczególnych firm należy przedstawić osobno oddzielając w sposób widoczny początek i koniec tych informacji (forma wyodrębnienia poszczególnych firm pozostaje w gestii Wykonawcy). Jednocześnie należy zachować kolejność numeracji kart całej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana jakonajkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tychże podmiotów. Umowę konsorcyjną podpisaną przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum należy złożyć razem z umową na wykonanie zamówienia. Termin złożenia umów zostanie określony po zakończeniu postępowania na ww. zadanie. W składanej ofercie należy wskazać lidera - jako reprezentanta oferentów - z którym zostanie zawarta umowa. Reprezentant oferentów powinien posiadać pisemne upoważnienie do występowania w imieniu konsorcjum - w szczególności do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, realizacji płatności za wykonanie zamówienia itp. Upoważnienie to powinno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsorcjum. Formularz oferty podpisuje upoważniony reprezentant zespołu oferentów. Wszelkie informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wiążące dla każdego z oferentów wchodzących w skład konsorcjum. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 5 Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie zamówienia podwykonawcom ani w części, ani w całości. I. Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące oświadczenia i zobowiązania: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Oświadczenie oferenta wynikające z treści ustawy (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b. posiada wiedzę i doświadczenie, c. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 4. Zobowiązanie o wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z przepisami i normami. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonejdziałalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawozamówień publicznych, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie, następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. III. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt II. ppkt 1, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt II ppkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt II ppkt 1 i 3 oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. III pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda przedstawienie w ofercie: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem usług Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu i ocenie wyników badań w zakresie własności fizycznych mieszanek betonowych przeznaczonych do wykonania nawierzchni lotniskowych oraz własności fizycznych i mechanicznych betonu w nawierzchni lotniskowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamowienia Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ilość wykonanych usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w ramach ustalonego zakresu oraz czasu trwania realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z okolicznościami których nie można było przewidzieć w czasie postępowania i niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron na poniższych zasadach: a) zmiany terminu realizacji umowy mogą być dokonane jeśli wynikają z powodów niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności, Zamawiający dopuszcza także możliwość innych zmian, z zastrzeżeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy ul. Konopnickiej 13 80 - 240 Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:30, miejsce: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy ul. Konopnickiej 13 80 - 240 Gdańsk pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert dnia 10 maja 2011r. o godzinie 11:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.