eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Szczecin: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1
Numer ogłoszenia: 94105 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, fax 091 4489915.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 5.Termin zapłaty do 21 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. 6.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 7.Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. 8.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. 9. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na środki czyszczące i dezynfekujące. Zamawiający sam zapewni i sam będzie uzupełnić materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło). 10.W przypadku usług wykonywanych cyklicznie, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Okręgowego wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy. 13. Czas wykonywania prac porządkowych: poniedziałek - piątek w godz. 15.30-21.00. 14.Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. takich jak mycie okien po godz.21.00 i w dni wolne od pracy, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego w Szczecinie, a następnie ze służbami ochrony budynku. 15.Zamawiający wymaga, aby dwa razy w tygodniu o godz.7.30 przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach biurowych; 1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 wykaz wykonanych (lub wykonywanych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5]; 1.8 oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ];

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Limanowskiego 1, pok 307, 70-952 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, pok 239, IIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.