eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Szczecin: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1
Numer ogłoszenia: 130339 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 94105 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, fax 091 4489915.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42, ul. Małopolskiej 17 oraz ul. Limanowskiego 1; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 5.Termin zapłaty do 21 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. 6.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 7.Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. 8.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. 9. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na środki czyszczące i dezynfekujące. Zamawiający sam zapewni i sam będzie uzupełnić materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło). 10.W przypadku usług wykonywanych cyklicznie, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Okręgowego wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy. 13. Czas wykonywania prac porządkowych: poniedziałek - piątek w godz. 15.30-21.00. 14.Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. takich jak mycie okien po godz.21.00 i w dni wolne od pracy, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego w Szczecinie, a następnie ze służbami ochrony budynku. 15.Zamawiający wymaga, aby dwa razy w tygodniu o godz.7.30 przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15705,08 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15705.08
  • Oferta z najniższą ceną: 14608 / oferta z najwyższą ceną: 26402.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.