Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-20
Olsztyn: Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 545 z przebudową dwóch skrzyżowań w m. Nidzica wraz ze wschodnim wylotem drogi 604.
Numer ogłoszenia: 93997 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 545 z przebudową dwóch skrzyżowań w m. Nidzica wraz ze wschodnim wylotem drogi 604..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych oraz wszelkie inne prace związane z nadzorem autorskim, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290. t. j. ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 545 z przebudową dwóch skrzyżowań w m. Nidzica wraz ze wschodnim wylotem drogi 604 jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem: www.zdw.olsztyn.pl/zamowieniapubliczne/aktualnepowyzejprogowUE/robotybudowlane. Dokumentacja UM Nidzica - budowa ul. Ogrodowej i Osińskiego w Nidzicy jest zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem: www.zdw.olsztyn/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/usługi/Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 545 z przebudową dwóch skrzyżowań w m. Nidzica wraz ze wschodnim wylotem drogi 604 ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wartości 30% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas przyjazdu projektanta na budowę od momentu wezwania przez Zamawiającego - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru autorskiego pełnionego w ramach umowy, b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, c) przedłużenia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, W przypadkach, o których mowa w lit. a)-c), gdy zmiana dotyczy wydłużenia terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, wydłużenie nie będzie dłuższe niż czas o jaki została wydłużona realizacja umowy na roboty budowlane. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2, z powodu określonego w ust. 1 pkt. 1 lit. a, w taki sposób, że wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1 zostanie pomniejszone proporcjonalnie w stosunku do skróconego czasu realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany zakresu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 3, na zasadach określonych w § 3. c) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), na zasadach określonych w § 3 ust. 9, d) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy w okolicznościach przewidzianych w ust. 1 pkt. 1 lit. a), z zastrzeżeniem, że: wynagrodzenie ulegnie zmianie gdy zmiana dotyczy wydłużenia terminu realizacji umowy o czas dłuższy niż 6 miesięcy oraz że Wykonawca Umowy nie przyczynił się w żaden sposób do wydłużenia wykonania przedmiotu umowy na roboty budowlane, które było podstawą wydłużenia terminu realizacji Umowy oraz że wynagrodzenie ulegnie zmianie tylko w zakresie koniecznych, faktycznie poniesionych dodatkowych kosztów udokumentowanych przez Wykonawcę. 2. Ewentualne zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy. 3. O zmianach teleadresowych i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
ul. Pstrowskiego 28 b, 10 - 602 Olsztyn, pokój Nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie ul. Pstrowskiego 28 b, 10 - 602 Olsztyn, pokój Nr 18 KANCELARIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Aktualizacja i druk wydawnictwa promocyjnego pn. Atrakcje turystyczne Warmii i Mazur w wersji polskiej i angielskiej
- Dostawa licencji filmowych dla Olsztyńskiego Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów hemodynamicznych
- Dostawa SNAP testów i akcesoriów do aparatów Procyte DXTM i Vetlab(R) do Polikliniki Weterynaryjnej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa i montaż platformy wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 w Olsztynie.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych zw. z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament, korytarza w osi "A" i przylegających do niego toalet HWS SPODEK w Katowicach - zam. w 2 cz.
- Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Niedalino - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg w miejscowości Niedalino
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.