eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektuWakacyjne kampanie edukacji recyklingowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu: Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej.
Numer ogłoszenia: 92839 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL, ul. Mariensztat 9, 00-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5389174, fax 022 5389174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.recal.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu: Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów graficznych oraz produkcja materiałów promocyjnych na Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej, w szczególności: 2.1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 2.1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.500 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 10.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 13.500 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 10.000 szt. 2.2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - kolory nadruku: 1+0, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - kolory nadruku: 1+0, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: a) Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt. 2.3. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm, - bawełna nie bielona, - długie uszy - uchwyty, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny, - wielkość formatu nadruku do A4, - 4 kolory nadruku, - nakład: 2.000 sztuk. 3. Szczegóły zamówienia i opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, którą można odebrać w sekretariacie Fundacji RECAL, która znajduje się w Warszawie przy ulicy Mariensztat 8 lub pobrać ze strony internetowej http://www.recal.pl. 4. Projekty graficzne, na podstawie których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że produkcja przedmiotu zamówienia nastąpi po dokonaniu konsultacji i uzyskaniu akceptacji projektów przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Trzy odrębne części zamówienia stanowią: - część pierwsza, którą stanowią punkty 2.1.1. i 2.1.2. - część druga, którą stanowią punkty 2.2.1. i 2.2.2. - część trzecia, którą stanowi punkt 2.3. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów do siedziby Fundacji RECAL, która znajduje się w Warszawie przy ulicy Mariensztat 8. 7. Razem z dostarczonymi materiałami Wykonawca dostarczy przygotowane projekty graficzne w wersji elektronicznej na CD (nie dotyczy punktów 2.1.1. i 2.1.2.). 8. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest p. Artur Łobocki, tel. 605 591 865.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowania, załączając do oferty: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik 2 do SIWZ do niniejszej Specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub/i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty jedną sztukę wyrobu jako próbkę materiału, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia. Wymóg ten dotyczy części zamówienia określonej w punkcie 2.3. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2. Na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału wg. zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowania, załączając do oferty: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik 2 do SIWZ do niniejszej Specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub/i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recal.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Fundacji na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL, ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Środki Przejściowe 2005/017-488.01.01.01

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plakaty i kartki pocztowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 2.1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.500 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 10.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 13.500 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 10.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki LDPE i HDPE na puszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - kolory nadruku: 1+0, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - kolory nadruku: 1+0, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: a) Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Torby bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.3. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm, - bawełna nie bielona, - długie uszy-uchwyty, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny, - wielkość formatu nadruku do A4, - 4 kolory nadruku, - nakład: 2.000 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.