Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Gliwice: Dostawa urządzeń: mieszadeł magnetycznych, regulatora przepływu wraz z zasilaczem sterownika oraz miernika próżniowego
OZ/D/71/JC/08
Numer ogłoszenia: 92612 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń: mieszadeł magnetycznych, regulatora przepływu wraz z zasilaczem sterownika oraz miernika próżniowego OZ/D/71/JC/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza 14.000 E i nie przekracza 206 000 E. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń: mieszadeł magnetycznych, regulatora przepływu wraz z zasilaczem sterownika oraz miernika próżniowego dla Politechniki Śląskiej. Dostawę urządzeń podzielono na 4 zadania. ZADANIE 1: Mieszadła magnetyczne 4 stanowiskowe (CPV: 29.56.64.00-8 mieszadła) ZADANIE 2: Mieszadła magnetyczne (CPV: 29.56.64.00-8 mieszadła) ZADANIE 3: Regulator przepływu i zasilacz sterownika (CPV: 33.25.20.00-1 przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów) ZADANIE 4 : Miernik próżniowy (CPV: 33.26.32.00-3 mierniki elektryczne)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.64.00-8, 33.25.20.00-1, 33.26.32.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, warunków serwisowych terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych.: 1A: Oświadczenie, 2A: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3A Oferta Cenowa, 4A: Tabela Parametrów Technicznych. 5A: Fotografie, opisy, foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: Mieszadła magnetyczne 4 stanowiskowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech mieszadeł magnetycznych 4 stanowiskowych przeznaczonych do badań naukowych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.64.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: Mieszadła magnetyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch mieszadeł magnetycznych bez grzania przeznaczonych do mieszania cieczy o niskiej lepkości w temperaturach pokojowych i niższych. 2.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego mieszadła magnetycznego z płytą grzejną przeznaczonego do mieszania cieczy o niskiej lepkości w wysokich temperaturach. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.64.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3: Regulator przepływu i zasilacz sterownika.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego regulatora przepływu gazu metanu przeznaczonego do regulacji natężeń przepływu gazów ziemnych w różnych chemicznych przemianach. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zasilacza sterownika przeznaczonego do sterowania regulatorem przepływu metanu. Jest to sterownik umożliwiający elektroniczną kontrolę i stabilizację natężeń przepływu gazu współpracujący z masowym regulatorem przepływu gazu pozwalający na elastyczną zmianę zadanych, sterowanych parametrów. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 : Miernik próżniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego miernika próżniowego przeznaczonego do pomiaru próżni w aparaturze laboratoryjnej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.