eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Zadanie 1 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy ul.Pokoju 2 Zadanie 2 - Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71 Zadanie 3 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul. A. Krzywoń 5 Zadanie 4 - Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41 Zadanie 5 - Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Pszczyna: Zadanie 1 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy ul.Pokoju 2 Zadanie 2 - Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71 Zadanie 3 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul. A. Krzywoń 5 Zadanie 4 - Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41 Zadanie 5 - Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach
Numer ogłoszenia: 91445 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy ul.Pokoju 2 Zadanie 2 - Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71 Zadanie 3 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul. A. Krzywoń 5 Zadanie 4 - Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41 Zadanie 5 - Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach tj: szatni w piwnicach budynku , sekretariatu , gabinetu dyrektora , jadalni z zapleczem , sal nr 4, 6, 3 , biblioteki , pomieszczenia higienistki ,korytarza na parterze i korytarza przy kuchni w oddziale przedszkolnym. Zadanie 2-zadanie obejmuje remont wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach tj: sekretariatu , gabinetu dyrektora i pokoju nauczycielskiego. Zadanie 3 -Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8w Rudołtowicach tj: szatni , korytarza , pomieszczenia logopedy i salki zabaw Zadanie 4 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni oraz sali zajęć na piętrze w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie Zadanie 5 - Zadanie obejmuje wykonanie oświetlenia terenu przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • art.67 ust. pkt 6 Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : Zadanie 1 - 400,00 zł. ( słownie : czterysta złotych ) Zadanie 2 - 300,00 zł. ( słownie : trzysta złotych ) Zadanie 3 - 400,00 zł. ( słownie : czterysta złotych) Zadanie 4 - 200,00 zł. ( słownie : dwieście złotych Zadanie 5 - 800,00 zł. ( słownie : osiemset złotych) należy wnieść w terminie 01.07.2016 r. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014 poz.1232). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE, czynnej : w godz. 700 - 1400 ( środa i piątek ) w godz. 1200 - 1400 (wtorek) Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: - Zmian organizacyjnych stron . - Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy. -. Wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę. Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy ul.Pokoju 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach tj: szatni w piwnicach budynku , sekretariatu , gabinetu dyrektora , jadalni z zapleczem , sal nr 4, 6, 3 , biblioteki , pomieszczenia higienistki ,korytarza na parterze i korytarza przy kuchni w oddziale przedszkolnym w zakresie: - likwidacji drobnych pęknięć i skasowania zacieków - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii farbą olejną , - dwukrotnego malowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Uwaga : Kolorystyka malowania do uzgodnienia z dyrekcją szkoły. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.07-.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja 1 pkt za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach przy ul. M. Oświęcimskich 71.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie obejmuje remont wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach tj: sekretariatu , gabinetu dyrektora i pokoju nauczycielskiego w zakresie : - dwukrotne malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża - dwukrotnego malowania stolarki drzwiowej z malowaniem brudników - malowania rur i drobnych elementów metalowych - wymiany wykładziny rulonowej obiektowej z remontem podłoża, Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . Uwaga : Kolorystyka malowania i wykładziny obiektowej do uzgodnienia z dyrekcją szkoły Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach przy ul. A. Krzywoń 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8w Rudołtowicach tj: szatni , korytarza , pomieszczenia logopedy i salki zabaw w zakresie: -skasowania zacieków , - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii farbą olejną - dwukrotnego malowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną - malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Uwaga : Kolorystyka malowania do uzgodnienia z dyrekcją szkoły. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja 1 pkt za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Roboty malarskie w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj: szatni oraz sali zajęć na piętrze w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie zakresie: - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii farbą olejną - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną- dwukrotnego malowania farbą lateksową lamperii - lakierowania stolarki drzwiowej - malowania rur i drobnych elementów farbą olejną- malowanie rur farbą olejną Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . Uwaga : Kolorystyka malowania do uzgodnienia z dyrekcją szkoły . Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Zadanie obejmuje :- postawienie 5 słupów oświetleniowych typu S-40 O60 długości 4 m produkcji Rosa. Kolor słupa czarny. -oprawy oświetleniowe typu ELBA LED z kloszem mrożonym cylindrycznym ze źródłem światła o mocy 43 W , -na całej długości umieścić kabel w rurze ochronnej typu DVR O50. Kabel oświetlenia terenu podłączony będzie do istniejącej instalacji zasilającej ze szkoły, -zasilanie oświetlenia wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego kablem YKYżo 5x4mm2 - pod słupy należy stosować fundamenty prefabrykowane B - 40B,- w słupach zabudować złącza bezpiecznikowe typu IZK, - od złącza bezpiecznikowego IZK do oprawy ułożyć przewody YDYżo3x2,5mm2 dla każdej oprawy oddzielnie, - istniejących słupach oświetleniowych należy wymienić istniejące oprawy typu OP na oprawy ELBA LED, - zdemontować istniejące oprawy typu OP - 9 kpl. - słupy aluminiowe połączyć bednarką ocynkowaną FeZn 30x4 równolegle do kabla.- przed przystąpieniem do pracy należy zrealizować wykopy kontrolne . -po zakończeniu robót wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po wykopach i doprowadzeniu go do stanu pierwotnego.- po wykonanych pracach należy wykonać inwentaryzację geodezyjną. - powykonawczy schemat ideowy zasilania. - pomiar stanu izolacji i rezystancji uziemienia z wykonaniem protokołu. - pomiar natężenia z wykonaniem protokołu. Szczegółowy zakres zadania został określony w projekcie budowlanym oświetlenia terenu i przedmiarze robót . Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja : 1 pkt za 3 lata , 5 pkt za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.