eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Opoczno: usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 9047 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie , ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opoczno.sr.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd - sądownictwo powszechne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia stanowi załacznik nr 4 do SIWZ - Obligatoryjne wymagania dotyczące sprzątania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to jest wykonali w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zlecenie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWS. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzi: wykonawca spełnia - nie spełnia poszczególne warunki. 2) Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. A, to Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (załącznik nr 3 do SIWZ) - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art, 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodności z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. c) Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. d) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą złożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zleceń (co najmniej jedno) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia. Wykaz obejmować ma zlecenia zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykaz powinien zawierać następujące informacje: - odbiorcę zlecenia (pełna nazwa i adres) - daty wykonania/wykonywania zlecenia: dzień, miesiąc, rok. - podpisany przez osobę osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z oryginałem tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego lub kserokopią tłumaczenia poświadczoną za zgodności z oryginałem przez osobę osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienioną/wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5. Brak jakichkolwiek wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opoczno.sr4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Biernackiego 20, Oddział Administracyjny pokój 104 na I pietrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Opocznie Oddział Administracyjny pokój nr 104 na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.