To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Opoczno: usługa sprzatania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie przy ul. Biernackiego 20
Numer ogłoszenia: 17792 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9047 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie, ul. Edmunda Biernackiego 20, Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzatania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie przy ul. Biernackiego 20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługa sprzatania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie przy ul. Biernackiego 20, a w szczególności: 1. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ - po godzinach urzędowania Sądu, tj. po godzinie 15 :30 - jedna osoba w godzinach urzędowania tj. od 07:30 do 15:30. Czynności wykonywane codziennie: 1) Sprzątanie sal rozpraw, gabinetów sędziowskich, sekretariatów i pozostałych pomieszczeń biurowych 2) Kompleksowe mycie sanitariatów / muszle, umywalki / 3) Mycie luster, kontaktów, włączników światła, grzejników 4) Bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki WC 5) Zamiatanie lub usuwanie kurzu z podłóg 6) Usuwanie kurzu z parapetów, mebli i innych powierzchni dodatkowych 7) Mycie podłóg 8) Odkurzanie wykładzin i dywanów 9) Czyszczenie tablic, napisów i znaków 10) Usuwanie odcisków palców ze szklanych powierzchni i luster 11) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, przedsionków i łączników 12) Mycie poręczy schodowych i schodów 13) Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków 14) Usuwanie pajęczyn 15) Podlewanie i utrzymywanie w czystości roślin ozdobnych w budynku 16) Inne zlecone czynności przez osoby wyznaczone do kontaktów ze strony zamawiającego. Czynności wykonywane co tydzień : 1) Mycie drzwi łącznie z futrynami 2) Czyszczenie przeszkleń drzwiowych 3) Odkurzanie obrazów i elementów dekoracyjnych, odkurzanie sprzętu p.poż. 4) Mycie glazury ściennej w toaletach 5) Mycie ścian działowych, drzwi i kabin w toaletach 6) Przetarcie listew i cokolików przypodłogowych 7) Mycie mebli biurowych i drobnych sprzętów / bez komputerów i sprzętu elektronicznego / 8) Mycie grzejników 9) Przetarcie kontaktów i wyłączników elektrycznych, okablowania z kurzu 10) Mycie tablic ogłoszeniowych 11) Konserwacja wszystkich rodzajów podłóg - pastowanie 12) Odkurzanie na sucho ksiąg w archiwach / kierownicy wydziałów zobowiązani są prowadzić kontrolki sprzątania / 13) Mycie lamperii oraz krat w pomieszczeniach konwoju policyjnego 14) Mycie okładzin ściennych. Czynności wykonywane co miesiąc : 1) Czyszczenie, pranie wycieraczek wejściowych 2) Odkurzanie ścian i kątów Czynności wykonywane 1 raz do roku 1) Pranie żaluzji pionowych oraz rolet okiennych we wszystkich pomieszczeniach ( ich zdjęcie i zawieszenie po wypraniu ) Czynności wykonywane 2 razy w roku (w kwietniu i wrześniu) 1) Mycie okien od wewnątrz i na zewnątrz 2) Pranie dywanów, wykładzin podłogowych, mebli tapicerowanych 3) Mycie opraw oświetleniowych 4) Odkurzanie kratek wentylacyjnych OBSŁUGA DZIENNA ( serwis dzienny ) Godziny pracy - jedna osoba w godzinach 7:30-15:30 i jej zakres obowiązków: - obchód toalet 3 razy dziennie, uzupełnienie pojemników na papier, mydło w płynie, ręczniki papierowe, mycie podłóg w/g potrzeb - mycie sedesów, umywalek, bidetów wg potrzeb - potwierdzanie kontroli stanu czystości na wywieszkach zamieszczonych w toaletach - mycie holu głównego w ciągu dnia w/g potrzeb - wymiana zapachów w odświeżaczach powietrza w łazienkach - opróżnianie koszy na i z ręcznikami i pozostałymi materiałami sanitarnymi - czyszczenie wycieraczek wewnętrznych - sprzątanie pomieszczeń wskazanych przez zleceniodawcę - usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych przez interesantów tj. papierów, gum do żucia, niedopałków itp. usuwanie opakowań po materiałach biurowych Sprzątanie pomieszczeń o szczególnym charakterze pracy odbywać się będzie w dniach i godzinach ustalonych wcześniej z osobami odpowiedzialnymi za dane pomieszczenia w ich obecności, dotyczy to takich pomieszczeń jak: - gabinety Prezesa Sądu, Wiceprezesa Sądu, Głównej Księgowej, kasy, Kierowniczki Administracyjnej, kancelarii tajnej, pomieszczeń informatycznych po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania; - Sale Rozpraw po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania; - Pomieszczenia informatyczne - tylko i wyłącznie w obecności Informatyka lub osoby wydelegowanej przez zamawiającego za wiedzą informatyka po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania; 4. WKONAWCA ZAPEWNI - SPRZETY (WIADRA, SZCZOTKI, ODKURZACZE, MASZYNY CZYSZCZĄCE, POLERKI ITP.) ORAZ NIEZBĘDNE, DOBREJ JAKOŚCI, ATESTOWANE ŚRODKI CHEMICZNE (PŁYNY, PROSZKI, PASTY, A TAKŻE ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI), MATERIAŁY HIGIENICZNE DO SANITARIATÓW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82896.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "ROKA" ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
- Przedsiębiorstwo usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej, mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82896.00
- Oferta z najniższą ceną: 82896.00 oferta z najwyższą ceną: 314061.36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w sprzęt sportowy sali gimnastycznej w Mroczkowie Gościnnym
- Przebudowa drogi gminnej łączącej m. Mroczków Duży z m. Stużno
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 3112E i 3109E na terenie powiatu opoczyńskiego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.