eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Przebudowa ulicy Lwowskiej w Chełmie od dworca PKS do ulicy Orląt Lwowskich wraz z przebudową skrzyżowania z Aleją I Armii Wojska Polskiego i aleją Armii Krajowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Chełm: Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Przebudowa ulicy Lwowskiej w Chełmie od dworca PKS do ulicy Orląt Lwowskich wraz z przebudową skrzyżowania z Aleją I Armii Wojska Polskiego i aleją Armii Krajowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa V: Transport. Działanie 5.1 Regionalny układ transportowy
Numer ogłoszenia: 90218 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59746 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Przebudowa ulicy Lwowskiej w Chełmie od dworca PKS do ulicy Orląt Lwowskich wraz z przebudową skrzyżowania z Aleją I Armii Wojska Polskiego i aleją Armii Krajowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa V: Transport. Działanie 5.1 Regionalny układ transportowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Nadzór Inwestorski dla zadania pn. Przebudowa ulicy Lwowskiej w Chełmie od dworca PKS do ulicy Orląt Lwowskich wraz z przebudową skrzyżowania z Aleją I Armii Wojska Polskiego i aleją Armii Krajowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa V: Transport. Działanie 5.1 Regionalny układ transportowy 2. Zakres robót budowlanych dla których ustanowiony zostanie nadzór inwestorski w ramach projektu pn.: Przebudowa ulicy Lwowskiej w Chełmie od dworca PKS do ulicy Orląt Lwowskich wraz z przebudową skrzyżowania z Aleją I Armii Wojska Polskiego i aleją Armii Krajowej, obejmie następujące branże: 1) drogową (przebudowa jezdni wraz z chodnikami), 2) sanitarną (przebudowa kanalizacji deszczowej oraz przyłączy kanalizacji deszczowej) 3) elektryczną (usunięcie istniejących kolizji, przebudowa oświetlenia ulicznego), 4) inżynierię ruchu (budowa sygnalizacji świetlnej), 5) telekomunikacyjną (usunięcie kolizji, przebudowa i zabezpieczenie sieci), 6) ogrodniczą, zgodnie z fragmentami dokumentacji projektowej stanowiącymi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może zapoznać się z zakresem przedmiotowej inwestycji na podstawie dokumentacji budowlanej, która znajduje się w siedzibie Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22 - 100 Chełm, pokój nr 16). 3. Zakres obowiązków, uprawnień i czynności wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Powołanie zespołu inspektorów nadzoru branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej. 2) Ustanowienie Koordynatora pracy zespołu inspektorów, odpowiedzialnego za realizację całości zadań opisanych zamówieniem; 3) Przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dokonanie weryfikacji i analizy zebranych opracowań pod względem rozwiązań technicznych, zgodności części opisowej z częścią graficzną, zgodności przedmiarów z zakresem objętym projektem budowlanym i wykonawczym; 4) Przeprowadzenie szczegółowego badania sytuacji bieżącej realizowanej inwestycji, opierając się na dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego, identyfikacja ewentualnych obszarów problemowych i rekomendacja działań zapobiegawczych; 5) Sporządzenie raportu z weryfikacji otrzymanych materiałów w terminie 14 dni od daty podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 6) opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym kompleksowej dokumentacji przetargowej na wykonanie robót budowlanych (w wersji papierowej i elektronicznej), uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania wykonawców robót złożone w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; 7) Opracowanie projektu procedur obiegu dokumentów gwarantujących terminową realizację i rozliczenie projektu zgodnie z wymogami RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013 (wdrożenie powyższych procedur po zatwierdzeniu przez Zamawiającego); 8) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego, Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie, Delegatura w Chełmie, właścicieli urządzeń infrastruktury znajdującej się w granicach inwestycji o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem stosownych oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie; 9) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych placu budowy oraz dziennika budowy; 10) Zatwierdzenie (akceptacja) przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych Projektu zasad organizacji ruchu na czas realizacji zadania; 11) Opracowanie i wdrożenie uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą szczegółowych Harmonogramów Robót, Harmonogramu Odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz Harmonogramu Płatności, zgodnych z umową z Województwem Lubelskim o finansowanie projektu ze środków RPO; 12) Kontrola przed i w trakcie prowadzonych robót spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz prawidłowości zorganizowania prac budowlanych z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 13) Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienia sprawnej komunikacji w okresie prowadzenia robót; 14) Kontrola bezpiecznego sposobu składowania i przechowywania materiałów; 15) Sprawdzenie przed zastosowaniem materiałów i receptur w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach; 16) Monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z przyjętymi harmonogramami robót, odbiorów i płatności; 17) Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym oraz rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego; 18) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną; zapewnienie codziennego nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 19) zapewnienie siłami i środkami własnymi obecności inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; 20) W porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty dodatkowe oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie; 21) Organizowanie narad technicznych, nie rzadziej niż jeden raz na tydzień, oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom robót budowlanych w terminie 3 dni od dnia narady. W przypadku zaistnienia konieczności organizowania narad technicznych częściej niż jeden raz na tydzień - narady będą organizowane w terminach wyznaczonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 22) Przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych - miesięcznych raportów z realizacji projektu zawierających m.in. informacje dotyczące postępu robót, ilości, zakresu i terminów realizowanych robót, oceny w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego, identyfikację zagrożeń i program działań naprawczych oraz informacje dot. działalności nadzoru inwestorskiego; 23) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów; 24) Organizacja i dokonywanie odbiorów robót zanikających, częściowych i odbiorów końcowych oraz przyjmowanie od Wykonawców robót budowlanych wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, inwentaryzacje powykonawcze instalacji, obiektów i części obiektów); 25) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania; 26) Zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbiorów częściowych i końcowego robót oraz sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru; 27) Gromadzenie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do sporządzania rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z przyjętym w umowie z Województwem Lubelskim o finansowanie projektu oraz harmonogramem i wymogami RPO; 28) Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych wartościowych, ilościowych i ich kompletowanie w postaci dokumentów niezbędnych dla końcowego rozliczenia projektu; 29) Przedkładanie powyższych informacji i dokumentów Zamawiającemu sporządzającemu rozliczenia finansowe okresowe i końcowe projektu, zgodnie z umową dofinansowania i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji finansowanych ze środków RPO; 30) Sporządzanie protokołów wykonanych i odebranych robót częściowych i odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia wad podczas odbioru Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie renegocjował kwoty i terminy zapłaty oraz sporządzał wykaz wad i określał terminy ich usunięcia; 31) Potwierdzanie zgodności faktur/rachunków wystawianych przez dostawców i Wykonawców Robót Budowlanych i Dostawców z protokołami odbiorów częściowych i końcowego. Załącznikiem do każdej faktury są protokoły odbioru wykonania robót; 32) Odbiór od Wykonawców robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwą eksploatację obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie Zamawiającemu; 33) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie (jeżeli taki wymóg zaistnieje); 34) W okresie gwarancji i rękojmi (3 lata licząc od odbioru końcowego robót budowlanych) do Wykonawcy należy: a) raz w roku, dokonanie wraz Wykonawcą i Zamawiającym przeglądu technicznego zakończonych inwestycji. Po wykryciu wad Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nadzorowanie ich usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie odbioru po ich usunięciu; b) reprezentowanie Zamawiającego w negocjacjach, postępowaniach mediacyjnych lub arbitrażowych dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, c) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, d) wnioskowanie po wystawieniu Świadectw Wykonania o zwrot części Zabezpieczenia należytego wykonania robót budowlanych; 35) Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami RPO Województwa Lubelskiego 2007-2013, Instytucji Zarządzającej oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 36) Współpraca z Zamawiającym w celu prawidłowego całkowitego, końcowego rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu zgodnie z umową dofinansowania i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji finansowanymi ze środków RPO; 37) Sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowach na wykonanie robót budowlanych, usług i dostawy oraz przewidzianych w kodeksie cywilnym; 38) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji; 39) Rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym; 40) Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu raportu końcowego dla Instytucji Zarządzającej RPO do Lubelskiego Urzędu Marszałkowskiego; 41) Udział w przeprowadzanych kontrolach dotyczących realizacji projektu; 42) Podejmowanie decyzji o: a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych, d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane; 43) Wnioskowanie o: a) wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora, c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawcy robót budowlanych nie usuną ich w wyznaczonym terminie na koszt Wykonawcy robót budowlanych, d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót Budowlanych, e) uzgodnienie zakresu robót dodatkowych jeżeli wystąpi uzasadniona potrzeba ich wykonania oraz zlecenie ich wykonania. 44) Monitorowanie i kontrolowanie: a) przyjętego Harmonogramu robót budowlanych, b) przyjętego Harmonogramu odbiorów częściowych, c) przyjętego Harmonogramu płatności. W przypadku zagrożenia dotrzymania powyższych harmonogramów Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego; 45) Wykonywanie wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane (przepisy prawa, w tym Prawa Zamówień Publicznych, Prawa Budowlanego, procedury RPO Województwa Lubelskiego 2007 - 2013 oraz Instytucji Pośredniczących);.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa V: Transport. Działanie 5.1 Regionalny układ transportowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z o.o., ul. Jana Kiepury 7, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81534,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207576,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.