eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuck › Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-06-16

K³obuck: Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego.
Numer og³oszenia: 89343 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 107720 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat K³obucki, Rynek im. Jana Paw³a II 13, 42-100 K³obuck, woj. ¶l±skie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga koordynacji, obs³ugi i zarz±dzania projektem Aktywna integracja powiatu k³obuckiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego dla osi priorytetowej IX W³±czenie spo³eczne, dzia³anie 9.1 Aktywna integracja, poddzia³anie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym. Opis projektu Projekt Aktywna integracja powiatu k³obuckiego jest prowadzony w partnerstwie Powiatu K³obuckiego ( Lidera projektu) z o¶mioma Gminami (Partnerami). Okres realizacji Projektu to 01.01.2016r - 31.12.2017r., ³±czna warto¶æ projektu 2.222.738,97 z³. Celem projektu jest objêcie wsparciem 132 osób wykluczonych b±d¼ zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym poprzez dzia³ania w obszarze podniesienia kompetencji spo³ecznych i zawodowych, w tym zwiêkszenie szans na zatrudnienie. Grupa osób obejmowana wsparciem to osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, korzystaj±ce ze ¶wiadczeñ pomocy spo³ecznej, pe³noletni wychowankowie rodzin i placówek oraz osoby niepe³nosprawne. Dzia³ania w ramach Projektu realizowane s± w 3 zadaniach: 1) Aktywna integracja obejmuje dzia³ania na rzecz uczestników projektu (osób objêtych wsparciem): us³ugi aktywnej integracji, warsztaty i treningi z zakresu podnoszenia kompetencji spo³ecznych i umiejêtno¶ci zawodowych, konsultacje ze specjalistami, us³ugi umo¿liwiaj±ce poprawê wizerunku, szkolenia podnosz±ce umiejêtno¶ci przydatne na rynku pracy oraz szkolenia i kursy zawodowe. Ca³o¶æ zadania bêdzie finansowana ze ¶rodków bêd±cych w dyspozycji Lidera. Poszczególni partnerzy pracuj±cy z uczestnikami projektu (klientami ich instytucji) bêd± sk³adaæ zapotrzebowanie u Lidera na realizacjê konkretnych form wsparcia. Lider projektu bêdzie grupowa³ uczestników na zaplanowane dla nich us³ugi aktywnej integracji i dokonywa³ zamówieñ na ich realizacjê. 2) Praca socjalna zadanie obejmuje finansowanie wynagrodzeñ pracowników socjalnych zaanga¿owanych w realizacjê projektu (pracuj±cych bezpo¶rednio z uczestnikami) realizuj±cymi zadania aktywnej integracji. 3) Zasi³ki i pomoc w naturze zadanie obejmuje realizacjê ¶wiadczeñ przez poszczególnych partnerów projektu polegaj±ce na udzielaniu wsparcia uczestnikom projektu w postaci ¶wiadczeñ w oparciu o prawodawstwo krajowe z ¶rodków w³asnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Utrzymywanie sta³ego kontaktu z Zamawiaj±cym oraz jego partnerami, w tym przekazywanie dokumentacji powsta³ej w wyniku realizacji projektu. 2. Zarz±dzanie projektem na wszystkich jego fazach wdra¿ania zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie. 3. Planowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacj± projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, w szczególno¶ci w zgodzie z harmonogramem i bud¿etem projektu. 4. Koordynowanie pracy personelu projektu oraz kontakty z poszczególnymi partnerami, Instytucj± Zarz±dzaj±c±, mediami. 5. Prowadzenie i nadzór nad dokumentacj± projektu, w tym oznakowanie dokumentów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich, herbem lub oficjalnym logo Województwa ¦l±skiego. 6. Obs³uga finansowo - ksiêgowa projektu w porozumieniu ze s³u¿bami finansowo - ksiêgowymi zamawiaj±cego w zakresie operacji mo¿liwych do realizacji poza systemem ksiêgowym zamawiaj±cego, w tym m.in. przygotowywanie opisów dokumentów ksiêgowych, aktualizacja harmonogramów p³atno¶ci, rozliczanie projektu wobec Instytucji Zarz±dzaj±cej RPO WSL 2014 - 2020, przygotowywanie wniosków o p³atno¶æ zgodnie z harmonogramem p³atno¶ci i obowi±zuj±cymi wytycznymi. 7. Planowanie i zarz±dzanie kosztami projektu zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi dotycz±cymi projektu. 8. Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczo¶ci i kontroli prawid³owej realizacji projektu. 9. Przygotowywanie dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówieñ publicznych w ramach projektu w porozumieniu z osobami odpowiadaj±cymi za zadania merytoryczne projektu posiadaj±ce wiedzê na temat przedmiotów zamówieñ, a tak¿e w porozumieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizacjê procedur zamówieñ publicznych przez zamawiaj±cego. 10. Niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich ewentualnych nieprawid³owo¶ciach, mog±cych wp³yn±æ na jako¶æ lub terminowo¶æ realizowanego projektu. 11. Udzia³ w kontrolach projektu prowadzonych przez organy do tego uprawnione. 12. Wspó³praca i przygotowanie wszystkich dokumentów, sprawozdañ i raportów wymaganych przez Instytucjê Zarz±dzaj±c±. Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia osoby koordynatora projektu, który bêdzie odpowiadaæ ca ca³okszta³t realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy zapewni pomieszczenie biurowe do realizacji zamówienia (w siedzibie Lidera i w czasie jego pracy tj. od 700-1500) wyposa¿one w drukarkê i kserokopiarkê, bez zapewnienia papieru i tonerów do w/w urz±dzeñ. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.42.10.00 - Us³ugi zarz±dzania projektem inne ni¿ w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Us³uga koordynacji, obs³ugi i zarz±dzania projektem Aktywna integracja powiatu k³obuckiego realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego dla osi priorytetowej IX W³±czenie spo³eczne, dzia³anie 9.1 Aktywna integracja, poddzia³anie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Regionalnego w Czêstochowie S.A., Al. Naj¶wiêtszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Czêstochowa, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 182463,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 199500,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 186960,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 199500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.