eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuck › Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-29

K³obuck: Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego.
Numer og³oszenia: 107720 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat K³obucki , Rynek im. Jana Paw³a II 13, 42-100 K³obuck, woj. ¶l±skie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klobuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Koordynacja, zarz±dzanie i obs³uga projektu Aktywna integracja powiatu k³obuckiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga koordynacji, obs³ugi i zarz±dzania projektem Aktywna integracja powiatu k³obuckiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego dla osi priorytetowej IX W³±czenie spo³eczne, dzia³anie 9.1 Aktywna integracja, poddzia³anie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym. Opis projektu Projekt Aktywna integracja powiatu k³obuckiego jest prowadzony w partnerstwie Powiatu K³obuckiego ( Lidera projektu) z o¶mioma Gminami (Partnerami). Okres realizacji Projektu to 01.01.2016r - 31.12.2017r., ³±czna warto¶æ projektu 2.222.738,97 z³. Celem projektu jest objêcie wsparciem 132 osób wykluczonych b±d¼ zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym poprzez dzia³ania w obszarze podniesienia kompetencji spo³ecznych i zawodowych, w tym zwiêkszenie szans na zatrudnienie. Grupa osób obejmowana wsparciem to osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, korzystaj±ce ze ¶wiadczeñ pomocy spo³ecznej, pe³noletni wychowankowie rodzin i placówek oraz osoby niepe³nosprawne. Dzia³ania w ramach Projektu realizowane s± w 3 zadaniach: 1) Aktywna integracja obejmuje dzia³ania na rzecz uczestników projektu (osób objêtych wsparciem): us³ugi aktywnej integracji, warsztaty i treningi z zakresu podnoszenia kompetencji spo³ecznych i umiejêtno¶ci zawodowych, konsultacje ze specjalistami, us³ugi umo¿liwiaj±ce poprawê wizerunku, szkolenia podnosz±ce umiejêtno¶ci przydatne na rynku pracy oraz szkolenia i kursy zawodowe. Ca³o¶æ zadania bêdzie finansowana ze ¶rodków bêd±cych w dyspozycji Lidera. Poszczególni partnerzy pracuj±cy z uczestnikami projektu (klientami ich instytucji) bêd± sk³adaæ zapotrzebowanie u Lidera na realizacjê konkretnych form wsparcia. Lider projektu bêdzie grupowa³ uczestników na zaplanowane dla nich us³ugi aktywnej integracji i dokonywa³ zamówieñ na ich realizacjê. 2) Praca socjalna zadanie obejmuje finansowanie wynagrodzeñ pracowników socjalnych zaanga¿owanych w realizacjê projektu (pracuj±cych bezpo¶rednio z uczestnikami) realizuj±cymi zadania aktywnej integracji. 3) Zasi³ki i pomoc w naturze zadanie obejmuje realizacjê ¶wiadczeñ przez poszczególnych partnerów projektu polegaj±ce na udzielaniu wsparcia uczestnikom projektu w postaci ¶wiadczeñ w oparciu o prawodawstwo krajowe z ¶rodków w³asnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Utrzymywanie sta³ego kontaktu z Zamawiaj±cym oraz jego partnerami, w tym przekazywanie dokumentacji powsta³ej w wyniku realizacji projektu. 2. Zarz±dzanie projektem na wszystkich jego fazach wdra¿ania zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie. 3. Planowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacj± projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, w szczególno¶ci w zgodzie z harmonogramem i bud¿etem projektu. 4. Koordynowanie pracy personelu projektu oraz kontakty z poszczególnymi partnerami, Instytucj± Zarz±dzaj±c±, mediami. 5. Prowadzenie i nadzór nad dokumentacj± projektu, w tym oznakowanie dokumentów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich, herbem lub oficjalnym logo Województwa ¦l±skiego. 6. Obs³uga finansowo - ksiêgowa projektu w porozumieniu ze s³u¿bami finansowo - ksiêgowymi zamawiaj±cego w zakresie operacji mo¿liwych do realizacji poza systemem ksiêgowym zamawiaj±cego, w tym m.in. przygotowywanie opisów dokumentów ksiêgowych, aktualizacja harmonogramów p³atno¶ci, rozliczanie projektu wobec Instytucji Zarz±dzaj±cej RPO WSL 2014 - 2020, przygotowywanie wniosków o p³atno¶æ zgodnie z harmonogramem p³atno¶ci i obowi±zuj±cymi wytycznymi. 7. Planowanie i zarz±dzanie kosztami projektu zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi dotycz±cymi projektu. 8. Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczo¶ci i kontroli prawid³owej realizacji projektu. 9. Przygotowywanie dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówieñ publicznych w ramach projektu w porozumieniu z osobami odpowiadaj±cymi za zadania merytoryczne projektu posiadaj±ce wiedzê na temat przedmiotów zamówieñ, a tak¿e w porozumieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizacjê procedur zamówieñ publicznych przez zamawiaj±cego. 10. Niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich ewentualnych nieprawid³owo¶ciach, mog±cych wp³yn±æ na jako¶æ lub terminowo¶æ realizowanego projektu. 11. Udzia³ w kontrolach projektu prowadzonych przez organy do tego uprawnione. 12. Wspó³praca i przygotowanie wszystkich dokumentów, sprawozdañ i raportów wymaganych przez Instytucjê Zarz±dzaj±c±. Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia osoby koordynatora projektu, który bêdzie odpowiadaæ ca ca³okszta³t realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy zapewni pomieszczenie biurowe do realizacji zamówienia (w siedzibie Lidera i w czasie jego pracy tj. od 700-1500) wyposa¿one w drukarkê i kserokopiarkê, bez zapewnienia papieru i tonerów do w/w urz±dzeñ. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.42.10.00 - Us³ugi zarz±dzania projektem inne ni¿ w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. Nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na koordynacji, zarz±dzaniu i obs³udze projektu realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego o warto¶ci ka¿dej z nich co najmniej 1 mln z³.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. Nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. Nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³. Nr 2).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg. wzoru na za³. nr 1 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo z³o¿one w oryginale lub po¶wiadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 3. W przypadku spó³ki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiaj± osobnego dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo, jednak¿e uprawnienia do reprezentacji spó³ki przys³uguj±ce ka¿demu ze wspólników ma wynikaæ z samej umowy spó³ki cywilnej do³±czonej do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Minimalny czas pobytu Koordynatora w ci±gu tygodnia - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w K³obucku, 42-100 K³obuck, ul. ks. I. Skorupki 46, pok. nr 213.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w K³obucku, 42-100 K³obuck, ul. Rynek im. Jana Paw³a II 13, kancelaria - pokój nr 25.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Us³uga koordynacji, obs³ugi i zarz±dzania projektem Aktywna integracja powiatu k³obuckiego realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego dla osi priorytetowej IX W³±czenie spo³eczne, dzia³anie 9.1 Aktywna integracja, poddzia³anie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.