eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu telekomunikacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej w budynku przy Al. Szucha 25 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Warszawa: Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu telekomunikacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej w budynku przy Al. Szucha 25 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 88896 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53504 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. Jana Chrystiana Szucha 25, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474100; 022 3474157, faks 022 6223704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu telekomunikacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej w budynku przy Al. Szucha 25 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I. Przedmiot 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu telekomunikacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej w budynku przy Al. Szucha 25 w Warszawie. 2.W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: 1)Modernizacji istniejącego systemu centrali telefonicznej typ Aastra Matra M 6550 - L PBX z wersji Simplex do wersji Duplex wraz z upgradem oprogramowania do wersji R2.1 2)Rozbudowy istniejącego systemu poprzez dostawę, montaż i uruchomienie na koszt i ryzyko Wykonawcy niżej wymienionego sprzętu: karta procesora głównego USJ lub równoważne 1, karta procesora głównego TAE lub równoważne 1, karta systemowa PPD lub równoważne 1, karta systemowa CSI lub równoważne 1, karta systemowa RMH lub równoważne 3, karta systemowa AMI lub równoważne 1, karta systemowa MD-D lub równoważne 4, karta systemowa BAC lub równoważne 1, karta systemowa PRR lub równoważne 1, karta systemowa USI lub równoważne 1, pólka liniowa lub równoważne 1, zasilacz ADS850 lub równoważne 1, karta 16 linii wewnętrznych analogowych LAF lub równoważne 1, licencja dostępowa do poczty głosowej SVI8 lub równoważne 1, karta LAJ 32 abonentów systemowych z kablem lub równoważne 4, karta ADQ linii miejskiej PRA (30B+D) z kablem lub równoważne 2, karta PVI dostępu do sieci IP z nakładką BPVI i kablem lub równoważne 1, aparat systemowy 20-klawiszowy M760 lub równoważne 40, aparat systemowy 4-klawiszowy M725 lub równoważne 60, system zarządzania centrali (CD + dongle) M7425 lub równoważne 1, oprogramowanie konsoli dyspozytorskiej i2070 soft lub równoważne 1, licencja na 6 operatorów konsoli dyspozytorskiej i2070 lic lub równoważne 1, Przez sprzęt i oprogramowanie równoważne Zamawiający rozumie sprzęt i oprogramowanie kompatybilne z centralą telefoniczną typu Aastra Matra M 6550 - L PBX w wersji Simplex, umożliwiającej jej działanie w wersji Duplex. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o sprzęcie należy przez to rozumieć także oprogramowanie i licencje. 3)Podłączenie centrali po modernizacji i rozbudowie do sieci telefonicznej Zamawiającego, w tym rozbudowa przełącznicy głównej (strona stacyjna i liniowa) niezbędna do przyłączenia dodatkowych linii wewnętrznych. 4)Przeprogramowanie systemu umożliwiające jego prawidłowe działanie po rozbudowie i modernizacji. 5)Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla 3 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji zrealizowanego przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z Wykonawcą terminów prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Wizja lokalna przed złożeniem ofert w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5.Po uruchomieniu zmodernizowanego i rozbudowanego systemu telekomunikacyjnego MEN, Wykonawca przedstawi protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzający wykonanie zadań wymienionych w ustępie 2. 6.Oferowany sprzęt, o ile przepisy prawa przewidują taki wymóg, powinien posiadać oznakowanie CE i deklarację zgodności rozumianą jako oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, określonymi w rozporządzeniach wydanych na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087 z późn. zm.). 7.Dostarczony sprzęt (urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie) nie może być starszy niż cztery lata i musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich. CZĘŚĆ II. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt, uwzględniającej minimum następujące warunki: 1.Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji i zapewni bezawaryjne działania dostarczonych urządzeń, wyposażenia i oprogramowania w okresie gwarancyjnym, w tym dostarczenie urządzeń zastępczych w przypadku awarii któregokolwiek z dostarczonych elementów systemu. 2.Do urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna urządzenia. 3.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezawaryjne działanie dostarczonych urządzeń oraz serwisowanie ich przez cały okres gwarancji. 4.Przeglądy powodujące utrudnienia w pracy Zamawiającego (np. niemożność wykonywania połączeń) będą się odbywały poza godzinami pracy Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia wady, niesprawności lub usterki sprzętu telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. Przyjęcie zgłoszenia awarii powinno być potwierdzone przez Wykonawcę faxem, wiadomością tekstową (sms-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny. 6.Wykonawca będzie realizował naprawy bezpośrednio u użytkownika w miejscu instalacji urządzenia. 7.W przypadku awarii urządzeń Wykonawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić urządzenie w czasie nie dłuższym niż 6 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 8.Jeżeli usunięcie usterki trwa dłużej niż w terminie określonym w pkt 7 lub spowoduje konieczność zabrania sprzętu do punktu serwisowego, to na jego miejsce na czas wykonania naprawy, Wykonawca dostarczy i zamontuje sprawne elementy zastępcze systemu, który nie może mieć gorszych parametrów niż naprawiany. Transport do i z punktu naprawy oraz opakowanie, ubezpieczenie i wniesienie sprzętu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 9.W razie niedotrzymania terminu naprawy, Zamawiający za każda godzinę zwłoki naliczy karę umowną w wysokości 0,1% wartości brutto umowy. 10.Jeżeli mimo wykonania 3 napraw, sprzęt będzie nadal wykazywał wady utrudniające korzystanie z niego, zgodnie z przeznaczeniem, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do jego wymiany na nowy (inny egzemplarz), o nie gorszych parametrach w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego takiego żądania. 11.Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe, dokonana zostanie wymiana tego sprzętu na nowy (inny egzemplarz), o nie gorszych parametrach, w terminie 14 dni od rozpoczęcia naprawy. 12.W przypadku wymiany, o której mowa w pkt 10 i 11, bieg okresu gwarancji na wymieniony przedmiot umowy biegnie od początku. 13.Okres gwarancji ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy - licząc od dnia zgłoszenia usterki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 272300.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MCX Telecom Sp. z o.o., ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 272300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 272300.00 oferta z najwyższą ceną: 272300.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.