eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ,,Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego całkowitej modernizacji budynku Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Kraków: ,,Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego całkowitej modernizacji budynku Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86,,
Numer ogłoszenia: 88679 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6385661, faks 012 6385661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.masaz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego całkowitej modernizacji budynku Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno- budowlano- wykonawczej całkowitej modernizacji Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86:,w szczególności : a) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku b) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dobudowy ewakuacyjnej klatki schodowej na ścianie szczytowej od strony ulicy Kijowskiej c) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji wejść do budynku szkoły z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. d) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji pokoi w części budynku przeznaczonego na Internat. e) wykonanie remontu i modernizacji kuchni i zaplecza kuchennego wraz z stołówką z dostosowaniem do przepisów HACCAP z projektem technologii f) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu pozostałych pomieszczeń szkolnych g) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymiany dźwigu towarowego h) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymiany dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych i) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu i dobudowy przewodów kominowych /wentylacja/ j) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu elewacji z ujęciem termomodernizacji k) . wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej- wynikający ze stanu technicznego l) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu 2. Opracowanie ma obejmować; inwentaryzację, program funkcjonalno - użytkowy, projekt budowlany wszystkie branże, projekt aranżacji wnętrz pokoi internatowych wraz aneksami kuchennymi i z łazienkami, instrukcja bezpieczeństwa i ewakuacji , zabezpieczenie p. poż, i bhp, kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pozwolenie na budowę - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Opracowanie ma obejmować etapowanie realizacji modernizacji z zachowaniem częściowego użytkowania obiektu ( w czynnym obiekcie). 3. Opracowanie winno być uzgodnione i akceptowane przez Zamawiającego na podstawie załączonej do niniejszej specyfikacji koncepcji,- zał. nr 6 do SIWZ oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy pzp.- ogólne i szczegółowe: 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów zgodnie z. formułą spełnia - nie spełnia 4.Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. Podana cena nie podlega zmianom przez czas trwania umowy. Zamawiający działając zgodnie z art. 45ust.1 pkt.2 ustawy pzp. nie wymaga wniesienia wadium. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY. 1.Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty składające się na realizację przedmiotu zamówienia , oraz podatek VAT wg stawek obowiązujących na dzień składania oferty. 2. Cena oferty zgodna z przedstawionymi wyliczeniami winna być wpisana do formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ . 3.Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 4. Cena za projekt określona przez Wykonawcę w ofercie nie podlega zmianom w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji . OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT. Kryterium , którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty to : Cena oferty brutto (z VAT) - 100% Oferta z najniższą ceną i spełniająca stawiane wymagania otrzyma maksymalną ilość punktów. Ocena pozostałych ofert nastąpi przy zastosowaniu następującego wzoru : C - wartość oceny oferty C = ( C min ./C of. ) x 100 C min - cena minimalna brutto spośród wszystkich ofert C of. - cena brutto badanej oferty Za najkorzystniej ofertę uznana będzie ta, która uzyska największą ilość punków, spełniająca wymogi i warunki określone przez Zamawiającego w SWIZ oraz zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych i temu Wykonawcy Zamawiający udzieli zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 2 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 3 do SWIZ, 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk wykazu osób - zał. Nr 4 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię , w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4.Dokumenty stwierdzające ,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień./ projektowe branżowe/ 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Architektów potwierdzające przynależność Wykonawcy /przynajmniej Projektanta wiodącego/ do tej Izby, na dzień składania oferty. 6. Wycenę za wykonanie projektów uwzględniającą wszystkie koszty do ich wykonania z doliczonym na końcu podatkiem VAT 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie rodzajów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwagi końcowe: Wszystkie koszty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.masaz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86 w Krakowie I piętro w pokoju nr 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: W Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie przy ul. Królewskiej 86 w Krakowie I piętro w pokoju nr 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.