eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole . Szkół.nr 79 im. St. Kostki Potockiego ul. Wiertniczej 26. Część I i Część II.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole . Szkół.nr 79 im. St. Kostki Potockiego ul. Wiertniczej 26. Część I i Część II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole . Szkół.nr 79 im. St. Kostki Potockiego ul. Wiertniczej 26. Część I i Część II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d5b428-11bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie dokumentacji modernizacji terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26 (budynek)

1.3.40 Wykonanie dokumentacji pn. Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26 (teren zewnętrzny).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”,
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o
którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/WIR/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26.
Część I – Opracowanie dokumentacji zagospodarowania dziedzińca i terenów przyległych do Zespołu Szkół.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5a dla części I do SWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7a dla części I do SWZ.
Opracowanie dokumentacji zagospodarowania dziedzińca i terenów przyległych do Zespołu Szkół.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji zagospodarowania dziedzińca i terenów przyległych do Zespołu Szkół dla zadania pn „Modernizacja budynku, trenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26”, zlokalizowanego na działce o nr ew. 12 w obrębie 1-05-51.
1.1. Zamawiający informuje, że budynek i teren przyległy budynku będący przedmiotem zamówienia znajduje się (wraz z otoczeniem) na działce ew.nr 12 z obrębu 1-05-51 na terenie określonym w MPZP jako „10 UO- usługi oświaty” zgodnie z UCHWAŁĄ Nr 883 RADY GMINY WARSZAWA - WILANÓW z dnia 12 września 2002r.w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Rejonu Wilanowa Wschodniego Niskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie przy wykonywaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26. Opracowanie dokumentacji wielobranżowej wraz z niezbędnymi ekspertyzami dla budynku Szkoły.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5b dla części II do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 5.b.1. dla części II do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7b dla części II do SWZ.
Przedmiot zamówienia – część II - Modernizacja budynku, terenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26. Opracowanie dokumentacji wielobranżowej wraz z niezbędnymi ekspertyzami dla budynku Szkoły.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji wielobranżowej wraz z niezbędnymi ekspertyzami dla budynku szkoły dla zadania pn „Modernizacja budynku, trenu dziedzińca i terenów przyległych w Zespole Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego przy ul. Wiertniczej 26”, zlokalizowanego na działce o nr ew. 12 w obrębie 1-05-51.
Zamawiający informuje, że budynek będący przedmiotem zamówienia znajduje się (wraz z otoczeniem) na działce ew.nr 12 z obrębu 1-05-51 na terenie określonym w MPZP jako „10 UO- usługi oświaty” zgodnie z UCHWAŁĄ Nr 883 RADY GMINY WARSZAWA - WILANÓW z dnia 12 września 2002r.w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Rejonu Wilanowa Wschodniego Niskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie przy wykonywaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Cz. I - W zakresie doświadczenia Wykonawcy.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu przy budynkach użyteczności publicznej lub placówkach oświatowych o wartości dokumentacji projektowej co najmniej 45 000,00 zł brutto.
Cz - I W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:
a. jedna osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe, w czasie którego wykonała należycie co najmniej jedną dokumentację projektową, budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej lub placówek oświatowych.
b. jedną osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika ds. projektu zieleni, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu : ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub rolnictwo lub leśnictwo, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zakresie opracowywania projektów zieleni w ramach, których zaplanowano nasadzenia drzew i krzewów.
Cz. II - W zakresie doświadczenia Wykonawcy.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub budowy obiektu użyteczności publicznej lub placówkach oświatowych o wartości dokumentacji projektowej co najmniej 90 000,00 zł brutto.
Cz.II - W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:
a. jedna osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe, w czasie którego wykonała należycie co najmniej jedną dokumentację projektową, budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej lub placówek oświatowych.
b. jedną osobę, która pełnić będzie funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży sanitarnej, w czasie którego wykonała należycie co najmniej jedną dokumentację projektową w branży sanitarnej.
c. jedną osobę, która pełnić będzie funkcję projektanta w branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w branży elektrycznej, w czasie którego wykonała należycie co najmniej jedną dokumentację projektową w branży elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 9a dla część I i 9b dla część 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy wg wzoru stanowiących odpowiednio Załączniki nr 6a dla części I oraz Załącznik nr 6b dla części II do SWZ.
Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2 SWZ – wykazy osób stanowiących Załączniki nr 10a dla części I oraz Załącznik 10b dla części II do SWZ.
• Uwaga - W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie przy wykonywaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta”, wówczas nie jest on zobowiązany do wykazania w odpowiedzi na wezwanie osoby pełniącej funkcję głównego projektanta. Zamawiający w tym przypadku, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wykazu osób wraz z ofertą – Załącznik nr 11a dla części I oraz Załącznik nr 11b dla części II stanowiących załączniki do SWZ, dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowania w zakresie kwalifikacji głównego projektanta. W przypadku gdy wykazana osoba głównego projektanta nie potwierdzi spełniania warunku udziału w postępowaniu, wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę w trybie art. 128 ust. 1 ustawy do złożenia poprawionego wykazu osób w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionych formularzy oferty dla poszczególnych części zamówienia o treści zgodnej z założeniami SWZ.
Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę na całość przedmiotu zamówienia lub osobno na każdą część przedmiotu zamówienia.
W przypadku ubiegania się o punkty w kryterium „Doświadczenie przy wykonaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta”, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik – pn. „Wykaz osób - Informacja do kryterium oceny ofert: Doświadczenie przy wykonaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta- sporządzony wg wymagań opisanych w SWZ - Załączniki nr 11a dla części I i Załącznik nr 11b dla części II do SWZ.
Zamawiający w tym przypadku, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wykazu osób wraz z ofertą – Załączników nr 11a dla części I i Załącznika nr 11b dla części II do SWZ, dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowania w zakresie kwalifikacji głównego projektanta.
W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie przy wykonaniu dokumentacji projektowej głównego projektanta” i złoży z ofertą załącznik – pn. „Wykaz osób - Informacja do kryterium oceny ofert: Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta, wówczas treść złożonego załącznika w zakresie głównego projektanta stanowi treść oferty wyłącznie w przypadku potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, przy czym niezłożenie tego załącznika, czy też wadliwe wykazanie doświadczenia osoby nie skutkuje odrzuceniem oferty.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), , o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 1a dla części I lub 1b dla części II do SWZ.
b) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 2a dla części I lub 2b dla części II do SWZ.
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunek określony przez Zamawiającego, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 3a dla części I lub 3b dla części II do SWZ.
d) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 5 w zw. z art. 110 ust. 2 ustawy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 4a dla części I lub 4b dla części II do SWZ.
e) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami.
f) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
g) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

E. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w III.B.2. SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega sumowaniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umów stanowiących załączniki nr 7a dla części I i 7b dla części II do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi dla części I - 90 dni od daty podpisania umowy.
Część II - 120 dni od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.