eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego do przeciwdziałania klęskom żywiołowym oraz likwidacji ich skutków dla środowiska dla OSP w Opocznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Opoczno: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego do przeciwdziałania klęskom żywiołowym oraz likwidacji ich skutków dla środowiska dla OSP w Opocznie
Numer ogłoszenia: 88203 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Opocznie , pl. Strażacki 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0 692902181, faks 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opoczno.osp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego do przeciwdziałania klęskom żywiołowym oraz likwidacji ich skutków dla środowiska dla OSP w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego do przeciwdziałania klęskom żywiołowym oraz likwidacji ich skutków dla środowiska dla OSP w Opocznie z napędem 4x4, rok produkcji 2009..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Posiadają świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k.Otwocka-ważne na dzień składania ofert . Dopuszcza się posiadanie przez samochód świadectwa dopuszczenia w dniu odbioru pojazdu przez zamawiającego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a w szczególności: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem); 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4 aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6 (minimum 3 dostawy samochodów pożarniczych o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia) świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka-ważne na dzień składania ofert .Dopuszcza się posiadanie przez samochód świadectwa dopuszczenia w dniu odbioru pojazdu przez zamawiającego. 3. pozostałe niezbędne dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 , ustawy (Prawo zamówień publicznych) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 i 3 - spełnienie parametrów techniczno-użytkowych ,zawartych w załączniku nr 4 - parafowany projekt umowy - zał. nr 5, - doświadczenie zawodowe z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6 - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w rozdziale IX mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych ( za zgodność z oryginałem)przez osobę ) osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. . 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3 powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do oferty przetargowej. 5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie - które należy również załączyć je do oferty; 5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. W pkt. 1.1 -1.4 i złożyć na potwierdzenie dokumenty wymienione w Dziale IX pkt. 1.1. - 1.6. potwierdzone (za zgodność z oryginałem). 5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3. wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5.6.Ponadto Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys i pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ. 5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opoczno.osp.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSP Opoczno 26-300 Opoczno Pl. Strażacki 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: OSP Opoczno-świetlica Pl. Strażacki 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.