eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wykonanie IV etapu remontu (przebudowa sali gimnastycznej) budynku Miejskiej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Knurowie ul. A. S³oniny 1

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2008-04-28

Knurów: Wykonanie IV etapu remontu (przebudowa sali gimnastycznej) budynku Miejskiej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Knurowie ul. A. S³oniny 1
Numer og³oszenia: 88038 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szko³a Podstawowa nr 1, ul. Antoniego S³oniny 1, 44-190 Knurów, woj. ¶l±skie, tel. 0-32 2352715, fax 0-32 2352715.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.mzjos-knurow.oswiata.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie IV etapu remontu (przebudowa sali gimnastycznej) budynku Miejskiej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Knurowie ul. A. S³oniny 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie IV etapu remontu (przebudowa sali gimnastycznej) budynku Miejskiej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Knurowie ul. A. S³oniny 1, w tym: - wymiana instalacji elektrycznych - wymiana instalacji wod-kan wraz z modernizacj± sanitariatów - roboty tynkarskie, posadzkarskie (w tym powierzchnia sportowa), malarskie - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej - wykonanie wentylacji mechanicznej - monta¿ czujek przeciw po¿arowych i pod³±czenie do istniej±cej instalacji p.po¿. - wykonanie drena¿u wokó³ sali gimnastycznej Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶lony jest w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szko³y podstawowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - K³adzenie p³ytek Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.10.00 - K³adzenie p³ytek Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.20.00 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczêcia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych). 2. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 5 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno byæ wa¿ne na ca³y okres zwi±zania ofert± wskazany w niniejszej SIWZ. 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespo³u Jednostek O¶wiatowych w Knurowie, Orzesko - Knurowskim Banku Spó³dzielczym z siedzib± w Knurowie, ul. Kosmonautów 9A, 44-194 Knurów, konto nr 03 8454 0001 2007 0033 4668 0005 6. Wadium w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w terminie z chwil± uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu do sk³adania ofert. 7. Wadium wniesione w pieni±dzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 8. Wadium w pozosta³ych formach nale¿y sk³adaæ w kasie Miejskiego Zespo³u Jednostek O¶wiatowych w Knurowie Aleja Lipowa 12 (II piêtro, pokój nr 309). Kasa jest czynna w poniedzia³ki w godz. od 10.00 - 13.00 i czwartki w godz. od 10.00 - 15.00. 9. Wadium w pozosta³ych formach uwa¿a siê za wniesione w terminie z chwil± z³o¿enia w kasie Miejskiego Zespo³u Jednostek O¶wiatowych przed up³ywem terminu sk³adania ofert. UWAGA: Wadium w tej formie bêdzie wniesione prawid³owo, je¿eli w kasie z³o¿ony zostanie orygina³ porêczenia lub gwarancji..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunki, które powinni spe³niaæ Wykonawcy: 1) spe³nia warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 ustawy pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i 2 pzp. 2) jest uprawniony do wystêpowania w obrocie prawnym i zdolny do wykonania robót objêtych przedmiotem zamówienia (roboty ogólnobudowlane) 3) dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania i kierowania robót budowlanych w specjalno¶ci ogólnobudowlanej , instalacji wod-kan i instalacji elektrycznych, które s± cz³onkami w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa 4) zatrudnia³ w okresie ostatnich 3 lat (2005, 2006, 2007) ¶rednio nie mniej ni¿ 15 pracowników, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie 5) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace (roboty) o warto¶ci min. 800 000 z³ ka¿da z zakresu robót ogólnobudowlanych oraz instalacji elektrycznych i wod-kan. 6) posiada przeciêtny obrót roczny w wysoko¶ci co najmniej 1,5 mln z³ liczony jako ¶rednia z ostatnich 3 lat obrotowych - a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzeda¿y). 7) posiada ¶rodki lub zdolno¶æ kredytow± na realizacjê ww. zamówienia w wysoko¶ci min 400 tys. z³. 8) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej 2. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunki Wykonawca spe³ni³.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca winien za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) o¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, oraz ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) rachunek zysków i strat albo w przypadku wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania rachunku zysków i strat, innych dokumentów okre¶laj±cych obroty (dopuszcza siê dokument - o¶wiadczenie wykonawcy niezobowi±zanego do sporz±dzania rachunku zysków i strat zawieraj±cy informacjê o braku obowi±zku sporz±dzania rachunku zysków i strat oraz obroty) za ostatnie 3 lata obrotowe a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzeda¿y), 5) informacja banku lub SKOK w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Informacja powinna potwierdzaæ warunek okre¶lony w pkt. 7 opisu warunków (SIWZ). 6) wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci ze wskazaniem proponowanego kierownictwa robót (kierownika budowy i kierowników robót) oraz dokumentami stwierdzaj±cymi spe³nianie przez nich wymagañ okre¶lonych w pkt 3 opisu warunków (SIWZ). 7) informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat (2005, 2006, 2007), a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie. 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e prace te zosta³y wykonane nale¿ycie. 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 2. Dokumenty wymienione wy¿ej mog± byæ przedstawione w formie orygina³ów albo kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez upowa¿nion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny posiadaæ klauzulê - Za zgodno¶æ z orygina³em. 3. W przypadku po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osob(ê)y nie wymienion(±)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaæ siê bêd± o udzielenie zamówienia powinni: 1) ka¿dy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania . 2) Wykonawcy ³±cznie musz± posiadaæ potencja³ techniczny, ekonomiczny i finansowy wiedzê niezbêdn± do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego. 5.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty zgodnie z § 2. Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿ne ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U Nr 87 poz. 605). 6.Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê z zastrze¿eniem art. 9 ust 3 pzp. 7.W celu sprawdzenia czy wykonawca spe³nia warunki w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach bêd± w walucie obcej Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia na PLN bior±c za podstawê ¶redni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Okres realizacji zamówienia - 15
  • 3. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzjos-knurow.oswiata.org.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 314.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.