Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86938 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Tomaszów Mazowiecki: Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe) Zadanie 2: kompleksowe wykonanie: instalacji c.o., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, instalacji cyrkulacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalacji solarnej, wszelkich prace towarzyszących m.in. naprawczych i odtworzeniowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371905
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 5355
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 65520
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 242 127, faks
44 725 28 01, e-mail
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe) Zadanie 2: kompleksowe wykonanie: instalacji c.o., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, instalacji cyrkulacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalacji solarnej, wszelkich prace towarzyszących m.in. naprawczych i odtworzeniowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.272.33.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zamówienia: a) dokumentacja projektowa, w tym: dla Zadania 1: projekt budowlano-wykonawczy docieplenia budynku, projekt remontu instalacji odgromowej dla Zadania 2: projekt budowlano-wykonawczy dwufunkcyjnego węzła cieplnego wraz z AKPiA i instalacji solarnej oraz projekt remontu instalacji centralnego ogrzewania po istniejących trasach i instalacji ciepłej wody użytkowej po istniejących trasach. b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: STWiOR) - zapisy STWiOR należy rozpatrywać i odnosić do realizowanego zakresu prac wynikającego z projektów j.w., c) przedmiary robót, w tym: dla Zadania 1: branża: budownictwo-termomodernizacja, dla Zadania 2: branża: sanitarna, d) audyt energetyczny - rozpatrywany i odnoszony adekwatnie do realizowanego zakresu prac wynikającego z w/w opracowań, która jest załącznikiem do postępowania. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SIWZ wraz z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 02.05.2017r. do 07.07.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2: kompleksowe wykonanie: instalacji c.o., instalacji c.w.u., instalacji wody zimnej, instalacji cyrkulacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalacji solarnej, wszelkich prace towarzyszących m.in. naprawczych i odtworzeniowych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/03/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma BUDMAR Sp. z o.o,
,
ul. Krańcowa 31-33A,
97-200,
TomaszówMazowiecki, kraj/woj.
łódzkie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/05/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmianie uległ Rozdział V, ust. 3, pkt 1 otrzymał następujące brzmienie: "następujący zakres tj. kmpleksowe wykonanie: instalcji c.o., instalacji c.w.u., instlacji wody zimnej, instalacji cyrklacji, węzła cieplnego z AKPiA, instalcji solarnej, - staowiący 91,97% wartści przdmiotu umowy realizował będzie z udziałem następującego Podwykonawcy: INSTAL -SERWIS Marta Wiktorowicz ul. E.Orzeszkowej 35/37, 97-200 Tomaszów Maz."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zgodnie z zapisami Części III pkt.4 ppkt. 3) SIWZ w trakcie realizacji umowy przedstawił Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą, Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy Wykonawcy z Podwykonawcą w związku z powyższym, konieczne stało się zawarcie stosownego aneksu do zawartej umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomasowie Mazowieckim
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu AdBlue na stacji paliw Wykonawcy na potrzeby wykonywania działalności innej niż działalność sektorowa, związanej z gospodarką odpadami
- Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie budowy głównych wyłączników prądu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.