eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont istniejących chodników przy budynku nr 36 przy ul. Prawocheńskiego 1, budynku nr 105 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 13, budynku nr 17 przy Pl. Łódzkim 1, budynku przy ul. Licznerskiego 4 w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Olsztyn: Remont istniejących chodników przy budynku nr 36 przy ul. Prawocheńskiego 1, budynku nr 105 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 13, budynku nr 17 przy Pl. Łódzkim 1, budynku przy ul. Licznerskiego 4 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 86491 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65959 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących chodników przy budynku nr 36 przy ul. Prawocheńskiego 1, budynku nr 105 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 13, budynku nr 17 przy Pl. Łódzkim 1, budynku przy ul. Licznerskiego 4 w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejących chodników przy budynku nr 36 przy ul. Prawocheńskiego 1, budynku nr 105 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Oczapowskiego 13, budynku nr 17 przy Pl. Łódzkim 1, budynku przy ul. Licznerskiego 4 w Olsztynie. Dodatkowo przy budynku na ul. Licznerskiego 4 należy wykonać balustrady ze stali nierdzewnej przy trzech zejściach. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1.Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych. 2.2.Rozbiórkę krawężników i obrzeży. 2.3.Wykonanie korytowania. 2.4.Wykonanie podbudowy betonowej o grubości zgodnej z załączonymi przedmiarami. 2.5.Ułożenie krawężników betonowych i obrzeży. 2.6.Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na drogach i 6 cm na chodnikach. 3.Wymagania dla zastosowanych materiałów: 3.1. Krawężniki betonowe. Zgodne z normą PN-EN 1340:2004 oraz PN-EN 1340:2004 AC:2007 Deklarowane cechy techniczne typu wyrobu budowlanego: aspekty wizualne bez rys, odprysków, rozwarstwień; grubość warstwy ścieralnej większe równe 4 mm; kształt i wymiary dopuszczalne odchyłki: dł. ? 10 mm; szer. ? 5 mm; wys. ? 5 mm; wytrzymałość na zginanie: T; odporność na ścieranie: I; odporność na warunki atmosferyczne: B, D. 3.2.Krawężniki betonowe (obrzeża) Zgodne z normą PN-EN 1340:2004 oraz PN-EN 1340:2004 AC:2007 Deklarowane cechy techniczne typu wyrobu budowlanego: aspekty wizualne bez rys, odprysków, rozwarstwień; grubość warstwy ścieralnej większa równa 4 mm; kształt i wymiary dopuszczalne odchyłki: dł. ? 4 mm; szer. ? 3 mm; wys. ? 5 mm; wytrzymałość na zginanie: T; odporność na ścieranie: I; odporność na warunki atmosferyczne: B, D. 3.3.Betonowe kostki brukowe (gr.6 i 8 cm) Zgodne z normą PN-EN 1338:2005 oraz PN-EN 1338:2005 AC:2007 Deklarowane cechy techniczne typu wyrobu budowlanego: aspekty wizualne bez rys, odprysków, rozwarstwień; grubość warstwy ścieralnej większa równa 4 mm; kształt i wymiary - dopuszczalne odchyłki dł., szer. ?2mm; grub. ?3mm; wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu większa równa 3,6 MPa ; obciążenie niszczące: większe równe 250 N na mm; odporność na ścieranie: I; odporność na warunki atmosferyczne: B, D. 4.Wymagania dla balustrady: Należy wymienić trzy istniejące skorodowane balustrady znajdujące się przy budynku na ul. Licznerskiego 4. Balustrady muszą być wykonane ze stali nierdzewnej: -pochwyt i słupki fi 50 mm; -tralki poziome fi 16 mm. 5.Zamawiający udostępnia pomocniczo przedmiar robót, który nie stanowi podstawy wyceny, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania robót. 6.Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej na terenie budowy, z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przesłać do działu Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, fax. 89 523-32-78. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 8.Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia. Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały powinny posiadać zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom opisanym dla przedmiotu zamówienia. 9.Wszystkie wskazane nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, spełniających warunki i parametry techniczne zgodne z polską normą i posiadające aprobatę techniczną. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni oferent. 10.Wykonawca zobowiązuje się do właściwego oznakowania drogowego podczas prowadzenia robót i dokonania w tym zakresie uzgodnień zgodnie z przepisami prawa. Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót powinno być dostosowane do występujących utrudnień na drodze, a także zapewniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego, pieszym oraz osobom wykonującym te roboty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowy KASIA Henryk Wasilewski, Silice 5/2, 11-030 Purda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74327,81

  • Oferta z najniższą ceną: 74327,81 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.