To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Lubliniec: Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich oraz prowadzeniem akcji zimowej na terenie gminy Herby w okresie od 01.05.2008r. do 30.06.2009r.
Numer ogłoszenia: 84731 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 57089 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, fax 034 3510511.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich oraz prowadzeniem akcji zimowej na terenie gminy Herby w okresie od 01.05.2008r. do 30.06.2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE A. Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg wojewódzkich położonych na terenie Gminy Herby: DW 905 - od drogi DK 46 w miejscowości Herby do skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Częstochowskiej w miejscowości Boronów - 8,7 km Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obszarze dróg objętych przedmiotem zamówienia w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert i zawarcia umowy. W szczególności zaleca się samodzielnie rozpoznanie ukształtowania terenu, możliwości urządzenia zaplecza technicznego, możliwości zasilania w energię i inne media, stanu dróg dojazdowych, urządzeń telekomunikacyjnych, możliwości zakwaterowania załogi itp. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączna odpowiedzialność za treści uzyskanej informacji oraz wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej na placu budowy. ZADANIE B. Zimowe utrzymanie dróg, które odbywać się będzie zgodnie ze standardem III, tj.: Opis standardu Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane) po ustaniu opadów śniegu od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na: -skrzyżowaniach z drogami twardymi, -skrzyżowaniach z liniami kolejowymi, -odcinkach o pochyleniu > 4%, -przystankach autobusowych, -innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. -śnieg luźny może zalegać do 6 godzin, -może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych, -zaspy mogą występować do 6 godzin - gołoledź - 5 godzin - szronu - 5 godzin - szadzi - 5 godzin - lodowicy - 5 godzin - śliskości pośniegowej - 6 godzin Szczegółowy zakres prac określony został w kalkulacji zimowego utrzymania dróg stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Realizacja Zadania B odbywać się będzie wg następujących zasad: 1.Prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach następować będzie według odpowiedniego standardu odśnieżania określonego powyżej. 2.Prace związane z prowadzeniem akcji zimowego utrzymania wykonywane będą w dniach, gdy wymagać tego będą warunki atmosferyczne i w takim czasie, aby zapewnić przejezdność dróg i chodników od godz. 500. 3.Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną. 4.Przed przystąpieniem do wykonania prac Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia i uzyskania ustnej akceptacji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do koordynacji prac. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie potwierdzi pisemnie, wyrażoną ustnie akceptację. 5.Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego niezależnie od pory dnia, a także w dni wolne od pracy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania codziennej informacji na temat prowadzonej akcji na drogach wojewódzkich, Zarządowi Dróg Wojewódzkich w Katowicach na formularzu, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy. Wzór formularza przedstawia załącznik nr 6. 7.Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu codziennych raportów z wykonanych prac. Wzór raportu stanowi załącznik nr 7. 8.Oczyszczanie poboczy z piasku po zimie będzie wykonywane w zależności od potrzeb tylko na pisemne zlecenie Zamawiającego. 9.W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również utrzymanie czytelności oznakowania pionowego (usuwanie nawiewanego śniegu). 10.Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polską normą lub aprobatę techniczną. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie i w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązany jest do: a)zakupu i zabezpieczenia mieszanek do posypywania nawierzchni (sól i piasek), b)zakupu i zabezpieczenia sorbentów i neutralizatorów, c)zapewnienia osoby dyżurnej do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej, d)zapewnienia sprzętu do pracy w szczególnie ciężkich warunkach zimowych. 12.Wykonawca zobowiązany jest, do co tygodniowego przeglądu stanu dróg pod względem stanu nawierzchni, oznakowania i urządzeń przydrożnych oraz przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji planu prac niezbędnych do wykonania. 13.Drogi, których utrzymanie jest przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik graficzny nr 8 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97700,86 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Janusz Sowa
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Janusz Sowa
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Janusz Sowa, ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97700.86
- Oferta z najniższą ceną: 97700.86 / oferta z najwyższą ceną: 157931.93
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- "Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Lublińcu poprzez realizację robót budowlanych w obrębie dachu budynku"
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.