eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wola Moszczenicka, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Piotrków Trybunalski: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wola Moszczenicka, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.
Numer ogłoszenia: 83954 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb., Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0447323154, fax 044 7323103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wola Moszczenicka, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Wola Moszczenicka, gmina Moszczenica, powierzchnia - 1020 ha Ilość działek ewidencyjnych - 1984, szacunkowa liczba budynków - 1655 (w chwili obecnej do mapy numerycznej wniesionych jest 250 budynków). Ilość jednostek rejestrowych - 1001. Mapy ewidencyjne: w skali 1:5000 - 3 arkusze, w skali 1:1000 - 7 arkuszy. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarto w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz Warunkach technicznych wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków (załącznik nr 2 do Specyfikacji).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), prowadzą działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum 3 modernizacje ewidencji gruntów i budynków o wielkości min. 1000 ha oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. 97-300 Piotrków Tryb. Al. 3-go Maja 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Tryb. Al. 3-go Maja 33 Kancelaria Ogólna, pok. 2 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.