eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › Wykonanie nakładek asfaltowych na istniejących nawierzchniach asfaltowych na drogach gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Dobroń: Wykonanie nakładek asfaltowych na istniejących nawierzchniach asfaltowych na drogach gminnych.
Numer ogłoszenia: 83746 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych na istniejących nawierzchniach asfaltowych na drogach gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na istniejących nawierzchniach asfaltowych na drogach gminnych w ilości około 17930,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 tzn: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem t.j. w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty w każdej z wymienionych w zakresie robót technologii zbliżone ilościowo do przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 5 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 2, Przez pojęcie aktualny należy rozumieć: - datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub - datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony, iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 3) Zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - Urząd Skarbowy, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ZUS, KRUS), lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 3, w tym : - Zaświadczenie - US - nr 3a - Zaświadczenie - ZUS lub KRUS - nr 3b 4) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, tj 2004r-2008r a jeśli okres prowadzenie działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty w każdej z wymienionych w zakresie robot technologii w zakresie porównywalnym ilościowo z przedmiotem zamówienia do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością/referencje/ - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 4, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -dokument ten będzie stanowił załącznik nr 5 6) Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa dokument ten będzie stanowił załącznik nr 6 7) kosztorysy ofertowe -dokumenty te będą stanowiły załączniki nr 7 i 8..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie zamawiającego pok. 3 budynek B lub na stronie internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.