To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Gdynia: Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 83113 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60637 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: GRUPA 1: a/ Wezwanie do zapłaty opłaty dodatkowej; format, treść druków wg wzoru stanowiącego załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wykonanych odpowiednio (zgodnie z wzorami): na papierze białym, nadruk dwustronny w kolorach czarnym i czerwonym; na papierze białym, nadruk dwustronny w kolorze czarnym;1 komplet obejmuje trzy druki, klejone oddzielnie; każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym z zachowaniem ciągłości poprzedniego zamówienia; każdy element kompletu w bloczkach a 50 szt.; perforacja w miejscu zaznaczenia; gramatura papieru 80-90g/m2; ilość: 40 000 (słownie: czterdzieści tysięcy ) kompletów; b/ Opłata dodatkowa gotówkowa a 90 zł format, treść druków wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 1 komplet obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący; druk oryginał na papierze niebieskim, nadruk czarny dwustronny; druk kopia na papierze białym, nadruk czarny dwustronny; każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, z zachowaniem ciągłości poprzedniego zamówienia; gramatura papieru 80-90g/m2;ilość: 4 500 (słownie: cztery tysiące pięćset) kompletów; c/ Opłata dodatkowa gotówkowa a 72 zł; format, treść druków wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ ; 1 komplet obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący; druk oryginał na papierze żółtym, nadruk czarny dwustronny; druk kopia na papierze białym, nadruk czarny dwustronny; każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, z zachowaniem ciągłości poprzedniego zamówienia; gramatura papieru 80-90g/m2; ilość: 500 (słownie: pięćset) kompletów; d/ Opłata dodatkowa gotówkowa a 36 zł; format, treść druków wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 1 komplet obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący; druk oryginał na papierze zielonym, nadruk czarny dwustronny; druk kopia na papierze białym, nadruk czarny dwustronny; każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, z zachowaniem ciągłości poprzedniego zamówienia; gramatura papieru 80-90g/m2; ilość: 200 (słownie: dwieście ) kompletów; e/ Wezwanie przedsądowe; kolor, format, treść druków wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; perforacja w miejscu zaznaczenia; gramatura papieru 80-90g/m2; ilość 40 000 (słownie; czterdzieści tysięcy) sztuk. Szczegółowy opis druków z GRUPY 1: a/ materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy zostaną dostarczone przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych, b/ wzory druków (stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) dotyczą aktualnie obowiązującej taryfy, która może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy lub przed data jej podpisania. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować druki do taryfy dostarczonej przez Zamawiającego i wprowadzić odpowiednie zmiany w ich treści; c/ wzory druków dołączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w formie załączników) mają charakter poglądowy i mogą różnić się treścią od wzorów dostarczonych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; d/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków stanowiących przedmiot umowy i zobowiązuje się do dostarczenia zmian w treści druków w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków, stanowiących przedmiot najbliższej - po dostarczeniu zmian przez Zamawiającego - dostawy; e/ projekty druków zostaną przygotowane przez Wykonawcę w postaci plików wektorowych w programie Indesign lub Ilustrator. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Proof Cyfrowy. Po otrzymaniu Proof Zamawiającemu przysługuje możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Prof. W przypadku naniesienia poprawek - Zamawiającemu przysługuje także możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego, f/ Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych druków w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. GRUPA 2: a/ Taryfa komunikacyjna na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość: 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk; b/ Uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość: 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk; c/ Przepisy porządkowe na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość: 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk; d/ Oznaczenie linii komunikacyjnych na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ ; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0) ;wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość : 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk; e/ Taryfa komunikacyjna na papierze samoprzylepnym; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ; naklejki z papieru samoprzylepnego białego, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0) ;wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość : 500 (słownie: pięćset) sztuk; f/ Uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych na papierze samoprzylepnym; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z papieru samoprzylepnego białego, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0) ; wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość : 500 (słownie: pięćset) sztuk; g/ Przepisy porządkowe na papierze samoprzylepnym; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z papieru samoprzylepnego białego, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk; h/ Oznaczenie linii komunikacyjnych na papierze samoprzylepnym; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z papieru samoprzylepnego białego, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0) ; wymiar 21cm x 29,7 cm; ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk; i/ Naklejki na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru dostarczonego przy składaniu zamówienia; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm, możliwością przecięcia na dwie lub cztery części zgodnie z wyborem Zamawiającego; ilość : 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk; j/ Naklejki na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru dostarczonego przy składaniu zamówienia; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 29,7 cm, możliwością przecięcia na dwie lub cztery części zgodnie z wyborem Zamawiającego; ilość : 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk; k/ Naklejki na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z folii samoprzylepnej przezroczystej, druk jednostronny czterokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 21cm x 14,5 cm; ilość : 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk; l/ Naklejki na folii samoprzylepnej; kolor, treść naklejek wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny dziesięciokolorowy (CMYK 4/0); wymiar 25,8 cm x 17,5 cm; ilość : 1 000 (słownie: tysiąc ) sztuk. Szczegółowy opis druków z GRUPY 2:a/ Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę dostawy druków w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych. Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczą aktualnie obowiązującej taryfy opłat będącej przedmiotem zamówienia, która może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować druki do taryfy dostarczonej przez Zamawiającego i wprowadzić odpowiednie zmiany w ich treści; b/ Materiały przedstawione w załącznikach przedstawione zostały wyłącznie do celów poglądowych i mogą się różnić treścią od dostarczonych wzorów; c/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków stanowiących przedmiot zamówienia i zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed wyznaczonym terminem realizacji przez Wykonawcę dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków; d/ Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Proof cyfrowy. Po otrzymaniu Proof Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof. Zamawiający zastrzega również możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku naniesienia poprawek; e/ Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu podpisania umowy w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych; f/ Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Ilość asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu (o 10% w stosunku do ilości wskazanych -w poszczególnych grupach asortymentowych) - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GRUPA 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA CZĘSTOCHOWSKIE ZAKŁADY GRAFICZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA CZĘSTOCHOWSKIE ZAKŁADY GRAFICZNE SP. Z O.O.
- Drukarnia Częstochowskie Zakłady Graficzne sp. z o.o., Al. Najświętszej Marii Panny 52, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12017,10
Oferta z najniższą ceną: 12017,10 / Oferta z najwyższą ceną: 25042,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GRUPA 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OMNIDRUK A.M. Kozłowski i S-ka sp. j. 91-039 Łódź, ul. Sprawiedliwa 1, 91-039 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19188,00
Oferta z najniższą ceną: 19188,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33296,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Roboty remontowe drogi dojazdowej do kompleksu 5322 Demptowo
- Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.