eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa ul. H. Pobożnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8280 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Rzeszów: Przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373222-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69048055700000, ul. ul. Targowa  1, 35064   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23, e-mail mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2311.128.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Henryk Pobożnego - etap II, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. H. Pobożnego. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj - wybuduj na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego - Przebudowa ulicy Henryka Pobożnego. Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wymaganych decyzji/dokonanie zgłoszeń oraz zrealizowanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Henryka Pobożnego na odcinku ok. 60 m (poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m, budowa chodnika strona lewa szer. 1,50 m, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejących zjazdów, przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej - gazociągi, linia teletechniczna kablowa, linia energetyczna kablowa) a w szczególności: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem wymaganych opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, 3) dostarczenie Zamawiającemu projektów wykonawczych zgodnie Tabelą Opracowań Projektowych, projektu wykonawczego zawierającego część rysunkową, opisową, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), przedmiary robót w wersji papierowej w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, 4) zrealizowanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów, 5) przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w trzech tożsamych egzemplarzach dla każdej z branż wraz z operatami zmiany użytku (jeżeli zachodzi konieczność wykonania) oraz w wersji elektronicznej (w pliku: DGN, DXF lub SHP), 6) przedłożenie operatu kolaudacyjnego wraz z rozliczeniem zadania po zakończeniu robót. Słupki dla znaków drogowych mają zostać pokryte powierzchnią lakierniczą w systemie epoksydowo-poliuretanowym na powierzchnię ocynkowaną farbą nawierzchniową w kolorze RAL 7047 - metoda proszkową. W kontekście art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w przedmiotowym zamówieniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233140-2, 45233222-1, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, zwany Zamawiającym, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie jak wyżej. Uzasadnienie: Zamawiający prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie jak wyżej. Do wyznaczonego terminu składania ofert złożono następujące oferty: 1. STRABAG sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków; cena oferty - 292 950,79 zł; okres rękojmi za wady (dot. robót budowlanych) - 7 lat. 2. Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o. ul. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów cena oferty - 186 864,43 zł; okres rękojmi za wady (dot. robót budowlanych) - 7 lat Zamawiający na realizacje zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 183 024,36 zł. Zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (punkt 15.1.) "Podana w ofercie cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost ze SIWZ, a niezbędne do wykonania zamówienia.UWAGA! Cena usług projektowych nie może przekroczyć 4 % wynagrodzenia. Wycena usług projektowych powyżej 4% wynagrodzenia spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca w Formularzu oferty poda cenę oferty z rozbiciem ceny na opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych wraz z podsumowaniem ceny oferty. Brak wyceny usług projektowych spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że ich cena stanowi 4% wynagrodzenia z zaokrągleniem w dół do pełnego grosza." W przedmiotowym postępowaniu wykonawca Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o. (dalej MPDiM sp. z o.o.) zaoferował cenę za wykonanie zamówienia w wysokości 186 864,43 zł brutto, w tym cena za wykonanie dokumentacji projektowej w wysokości 14 760,00 zł brutto i cena za wykonanie robót budowlanych w wysokości 172 104,43 zł brutto. Jak wynika z wyliczenia, cena zaoferowana za wykonanie dokumentacji projektowej stanowi 7,9 % ceny oferty brutto tego Wykonawcy, co jest sprzeczne z postanowieniami SIWZ (punkt 15.1.), gdzie Zamawiający zastrzegł, że nie może ona przekraczać 4 % wartości wynagrodzenia. W związku z powyższym oferta MPDiM sp. z o.o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Ponieważ cena kolejnej oferty, tj. Strabag sp. z o.o. znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.