eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów Sudecki › Odbudowa drogi gminnej nr 518-1, ul. Wrzosowa w Jeżowie Sudeckim od 0,000 km do 0,400 km intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Jeżów Sudecki: Odbudowa drogi gminnej nr 518-1, ul. Wrzosowa w Jeżowie Sudeckim od 0,000 km do 0,400 km intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.
Numer ogłoszenia: 82668 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki , ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 518-1, ul. Wrzosowa w Jeżowie Sudeckim od 0,000 km do 0,400 km intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pas drogowy ulicy objętej opracowaniem znajduje się na terenie istniejącej zabudowy domów mieszkalnych. Nawierzchnię ul. Wrzosowej w chwili obecnej stanowi nawożony przez kilka lat kamień. Cały teren posiada spadek w przedziale ok. 10% w przebiegu ulicy Wrzosowej. Na terenie pasa drogowego projektowanej ulicy w trzech lokalizacjach występuje sieć wodociągowa, gazowa, kable energetyczne oraz telekomunikacyjne. Według wiedzy Inwestora kable przebiegają na bardzo małej głębokości, więc nakłada się na Wykonawcę robót obowiązek zachowania ostrożności w czasie robót. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wyceny usługi wykonania niniejszego projektu do naprawy szkód infrastruktury podziemnej. Sieci te również ze względu na projektowane roboty ziemne stanowią kolizję w zakresie regulacji wysokościowej pokryw studziennych i zaworów. Projektowaną ulicę w układzie komunikacyjnym obsługującym zaliczono do klasy D - ulica dojazdowa z typową funkcją obsługi zespołu budynków (domów jednorodzinnych) z przeznaczeniem ulicy dla wszystkich użytkowników (możliwość wprowadzenia ograniczeń ruchu niektórych grup użytkowników lub rodzajów pojazdów decyzją organów administracji gminnej ). Dostępność jezdni - obsługa bezpośredniego otoczenia nieograniczona. Położenie ulicy - jej elementów (jezdnia, odwodnienie powierzchniowe) w planie pokazano na rysunkach projekt zagospodarowania terenu. Teren, na którym jest projektowana przebudowa nawierzchni ulicy nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na przedmiotowy teren nie ma wpływu eksploatacja górnicza. Projektowana przebudowa nawierzchni ulicy (jej elementy) nie spowodują żadnych zagrożeń dla środowiska oraz higieny i zdrowia jej użytkowników i ich otoczenia. Parametry geometryczne ulicy wg klasy D wynoszą: - przekrój D1/2,- szerokość pasa ruchu 2,50-4,00 m, - min. promień łuku poziomego: 20,00 m przy załamaniach pod kątem zbliżonym do 90° min. promień wynosi 12,00 m,- min. promień łuku w profilu podłużnym: wypukły 300,00 m, wklęsły 200,00m. Niweletę projektowanej ulicy dostosowano do konfiguracji terenu z uwzględnieniem rzędnych istniejących ulic na włączeniach. W przeważającej części niweleta posiada spadki zbliżone do pochyleń terenu, minimalizując w ten sposób roboty ziemne. Szczegóły konstrukcji nawierzchni jezdni pokazano na rysunkach. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto na podstawie Załącznika nr 5 do rozporządzenia MTiGM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przy zakwalifikowaniu istniejącego podłoża do grupy nośności G2, przeciętnych warunkach wodnych i projektowaniu nawierzchni jezdni dla dróg klasy D w strefie zamieszkania, w rozumieniu przepisów o ruchu drogowym. Przyjęto następujące rozwiązania: Odcinek km 0+00 do km 0+110, Odcinek A- B: uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania, konstrukcja nawierzchni: AC 11 S: 5,00cm, szerokość 4,0m; AC 16 W: 7,00cm, szerokość 4,0m; tłuczeń 0-63mm: 30cm, szerokość 4,0m; krawężnik betonowy na ławie betonowej L- 260m. Odcinek A- B km 0+110 do km 0+400 uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania; konstrukcja nawierzchni: AC 11 S 5,00cm, szerokość 3,0m; AC 16 W 7,00cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-31,5mm 4,00cm, szerokość 3,0m; tłuczeń 0-63mm: 30,00cm, szerokość- 3,0m, krawężnik betonowy na ławie betonowej L 620,00m. Odcinek B-G, długość 114,0m uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni: AC 11 S: 5,00cm, szerokość 5,0m; AC 16 W: 7,00cm, szerokość 5,0m, tłuczeń 0-31,5mm: 4,00cm, szerokość 5,0m, tłuczeń 0-63mm: 30,00cm, szerokość 5,0m; krawężnik betonowy na ławie betonowej L 138,00m. Odcinek F-G, długość 9,0m uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni: AC 11 S: 5,00cm, szerokość 5,0m, AC 16 W 7,00cm, szerokość 5,0m, tłuczeń 0-31,5mm 4,00cm, szerokość 5,0m, tłuczeń 0-63mm 30,00cm, szerokość 5,0m; krawężnik betonowy na ławie betonowej L 20,0m. Odcinek C-H, długość 113,0m uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni AC 11 S 5,00cm, szerokość 3,0m, AC 16 W 7,00cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-31,5mm 4,0cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-63mm 30,00cm, szerokość 3,0m. Krawężnik betonowy na ławie betonowej L 136,0m. Odcinek G-H-I, długość 134,50m uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni AC 11 S 5,00cm, szerokość 4,0m; AC 16 W: 7,00cm, szerokość 4,0m; tłuczeń 0-31,5mm 4,00cm, szerokość 4,0m; tłuczeń 0-63mm 30,00cm, szerokość 4,0m. Krawężnik na łwie betonowej L 270,00m. Odcinek D-J, długość 81,0m uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni AC 11 S 5,00 cm, szerokość 3,0m; AC 16 W 7,00 cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-31,5mm 4,00cm, szerokość 3,0m; tłuczeń 0-63mm 30,0cm, szerokość 3,0m. Krawężnik betonowy na ławie betonowej L 95,0m. Odcinek B- C- D- E km 0+400 do 0+630 uporządkowanie i zagęszczenie poboczy z materiału z korytowania. Konstrukcja nawierzchni AC 11 S 5,00cm, szerokość 3,0m, AC 16 W 7,00cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-31,5mm 4,00cm, szerokość 3,0m, tłuczeń 0-63mm 30,0cm, szerokość 3,0m. Krawężnik betonowy na ławie betonowej L 463,0m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 34.000,00 PLN słownie: trzydzieści cztery tysiące i 00/100 złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami. 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy a) nazwę dającego zlecenie wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego tj. Gminy Jeżów Sudecki, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca, którego ofertę wybrano: - nie podpisał umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt. 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank PKO BP SA Oddział Jelenia Góra , numer: 74 1020 2124 0000 8802 0011 1419, z adnotacją w tytule wpłaty Wadium- Odbudowa drogi gminnej nr 518/1 w Jeżowie Sudeckim. 5. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w kasie Urzędu Gminy - parter budynku, w godzinach urzędowania od 07:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, z przerwą w kasie w godz. od 8:30 do 10:00. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u. p. z. p. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale XXV nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 u. p. z. p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 u. p. z. p. ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz:a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub poświadczona za zgodność kopia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, popartych należytym wykonaniem w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- robót budowlanych polegających na przebudowie drogi o minimalnej długości 500,0m. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robot budowlanych z wymaganym zakresem sporządzonym według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: a)Kierownika budowy posiadającego: - co najmniej dwa (2) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. Nr 63, poz. 394. Dysponowanie osobą wymienioną powyżej nie wyczerpuje całości personelu, jakim wykonawca winien dysponować do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikających z realizacji zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedstawić: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wymienionych i odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane- ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, popartej posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, przy czym odpowiedzialność kontraktowa nie może stanowić mniej niż 80% kwoty ogólnej ubezpieczenia. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą- przed podpisaniem umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin obowiązywania gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.