eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zp 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Chorzów: Zp 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 82493 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40089 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zp 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4.Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych druków wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5.Zamawiający zastrzega sobie, na koszt Wykonawcy, prawo do zmiany, zwrotu lub wymiany poszczególnych druków i urządzeń ewidencyjnych w razie niespełnienia podanych i wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub niezgodności z aktualnymi wzorami zatwierdzonymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości 6.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad oraz zgodnego z opisem zawartym w załączniku do SIWZ. Ewentualny wadliwy lub niezgodny z opisem zawartym w załączniku 2 do SIWZ towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 7.W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, Wykonawca odbierze zareklamowany towar osobiście w siedzibie Zamawiającego lub Zamawiający wyśle towar za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt Wykonawcy po jego pisemnym wniosku złożonym u Zamawiającego informującym o formie dokonania wymiany zareklamowanego towaru. 8.Oferowane druki i urządzenia ewidencyjne powinny zawierać treść oraz spełniać parametry techniczne zatwierdzone i opracowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości. 9.Wykonawca winien dysponować własnymi wzorami druków, formularzy, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych opracowanych i zatwierdzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązujących w sądach powszechnych. 0.Wiedza na temat specyfikacji technicznej formularzy, druków i okładek spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. 11.W przypadku, kiedy treść zamawianego druku lub okładki opracowana zostanie przez Zamawiającego dostarczy on Wykonawcy wraz z zamówieniem, wzór oraz określi parametry techniczne jego wykonania. 12.Szczegółowy zestaw druków i urządzeń ewidencyjnych z podaniem kodu i nazwy oraz zamawianej ilości będą przekazywane Wykonawcy w zamówieniach cząstkowych. 13.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 14.Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować druki, okładki i urządzenia ewidencyjnej lepszej jakości. 15.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 17.Wykonawca dostarczy próbkę druków i urządzeń ewidencyjnych do siedziby Zamawiającego w postaci przykładowych egzemplarzy w ilości po jednej sztuce: 1) MS/C og 3b Potwierdzenie odbioru, 2)MS/C okł.1 Okładka akta sprawy cywilnej, 3)MS/W 29-1 Okładka - akta sprawy o wykroczenie, gramatura 300 gr/m2, karton j. bielony, blaszki i wąsy, 4)Książka w twardej oprawie introligatorskiej, szyta nićmi, wytłoczona i pozłacana nazwa urządzenia ewidencyjnego, rogi książki wzmocnione blachą, 100 kartek, numerowana (Przykład: MS/ Rep. Co- repertorium Co; MS/Rodz. Wyk. Opm- Wykaz kart OPM; MS/ Wyk. Ar- Wykaz Ar; MS/Ksr 4- Kontrolka WAB itp.) Format A-4 18. Po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca odbierze dostarczone próbki z siedziby Zamawiającego osobiście lub na pisemny jego wniosek Zamawiający wyśle dostarczone próbki w terminie do 7 dni na adres Wykonawcy. 19.Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia Bro-Kal sc. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna., Mąchocice Kapitulne 90, Masłów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34052,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27392,41

  • Oferta z najniższą ceną: 27392,41 / Oferta z najwyższą ceną: 30981,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.