eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › ZP 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Chorzów: ZP 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 40089 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 02/02/11 Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków sądowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4.Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych druków wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5.Zamawiający zastrzega sobie, na koszt Wykonawcy, prawo do zmiany, zwrotu lub wymiany poszczególnych druków i urządzeń ewidencyjnych w razie niespełnienia podanych i wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub niezgodności z aktualnymi wzorami zatwierdzonymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości 6.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad oraz zgodnego z opisem zawartym w załączniku do SIWZ. Ewentualny wadliwy lub niezgodny z opisem zawartym w załączniku 2 do SIWZ towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 7.W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, Wykonawca odbierze zareklamowany towar osobiście w siedzibie Zamawiającego lub Zamawiający wyśle towar za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt Wykonawcy po jego pisemnym wniosku złożonym u Zamawiającego informującym o formie dokonania wymiany zareklamowanego towaru. 8.Oferowane druki i urządzenia ewidencyjne powinny zawierać treść oraz spełniać parametry techniczne zatwierdzone i opracowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości. 9.Wykonawca winien dysponować własnymi wzorami druków, formularzy, okładek oraz urządzeń ewidencyjnych opracowanych i zatwierdzonych przez Ministerstwo Sprawiedliwości obowiązujących w sądach powszechnych. 10.Wiedza na temat specyfikacji technicznej formularzy, druków i okładek spoczywa całkowicie po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania informacji na ten temat w czasie wykonywania dostaw. 11.W przypadku, kiedy treść zamawianego druku lub okładki opracowana zostanie przez Zamawiającego dostarczy on Wykonawcy wraz z zamówieniem, wzór oraz określi parametry techniczne jego wykonania. 12.Szczegółowy zestaw druków i urządzeń ewidencyjnych z podaniem kodu i nazwy oraz zamawianej ilości będą przekazywane Wykonawcy w zamówieniach cząstkowych. 13.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 14.Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować druki, okładki i urządzenia ewidencyjnej lepszej jakości. 15.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 17.Wykonawca dostarczy próbkę druków i urządzeń ewidencyjnych do siedziby Zamawiającego w postaci przykładowych egzemplarzy w ilości po jednej sztuce: 1) MS/C og 3b Potwierdzenie odbioru, 2)MS/C okł.1 Okładka akta sprawy cywilnej, 3)MS/W 29-1 Okładka - akta sprawy o wykroczenie, gramatura 300 gr/m2, karton j. bielony, blaszki i wąsy, 4)Książka w twardej oprawie introligatorskiej, szyta nićmi, wytłoczona i pozłacana nazwa urządzenia ewidencyjnego, rogi książki wzmocnione blachą, 100 kartek, numerowana (Przykład: MS/ Rep. Co- repertorium Co; MS/Rodz. Wyk. Opm- Wykaz kart OPM; MS/ Wyk. Ar- Wykaz Ar; MS/Ksr 4- Kontrolka WAB itp.) Format A-4 18. Po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca odbierze dostarczone próbki z siedziby Zamawiającego osobiście lub na pisemny jego wniosek Zamawiający wyśle dostarczone próbki w terminie do 7 dni na adres Wykonawcy. 19.Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1 ust. b) jeżeli w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) umowę na sukcesywną dostawę urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków o łącznej wartości min. 50 000 PLN. 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.) oświadczeń i dokumentów jakich żąda Zamawiający. 3.Oferent zapewnia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 4.Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń oraz przedstawionych próbek oferowanego towaru ( wyznaczonych przez Zamawiającego). 5.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie. 7.Zamawiający wzywa Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ust. Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8.Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany będzie na, zgodnie z art. 26 pkt. 2a ust. Pzp wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 10. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Pzp wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu między innymi w przypadku, gdy przedstawione próbki oferowanego towaru nie będą spełniać parametrów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy w sytuacjach określonych w treści art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a)ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku, dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany wg czynnika cenotwórczego; b)zmian ilościowych poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia określonej w załączniku nr 2. 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonywania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Wszystkie zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego obopólnie aneksu. Każda ze stron upoważniona jest do wystąpienia o takie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chorzowie, 41-500 Chorzów ul. dr Józefa Rostka 2- Oddział Gospodarczy IV piętro pokój nr 412..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chorzowie, 41-500 Chorzów ul. dr Józefa Rostka 2- Oddział Gospodarczy IV piętro pokój nr 412..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.