eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont pomieszczeń i kanalizacji w piwnicy w narożniku od strony ul. Reymonta i al. Mickiewicza w Pawilonie A-0, AGH w Krakowie -KC-zp.272-89/17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82043 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Kraków: remont pomieszczeń i kanalizacji w piwnicy w narożniku od strony ul. Reymonta i al. Mickiewicza w Pawilonie A-0, AGH w Krakowie -KC-zp.272-89/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32065-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40526-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont pomieszczeń i kanalizacji w piwnicy w narożniku od strony ul. Reymonta i al. Mickiewicza w Pawilonie A-0, AGH w Krakowie -KC-zp.272-89/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-89/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem prac jest wykonanie remontu posadzek oraz ścian wewnętrznych działowych wraz z remontem części kanalizacji w pomieszczeniach piwnic zlokalizowanych w narożniku budynku od strony ulicy Władysława Reymonta i alei Adama Mickiewicza, AGH w Krakowie. Zakres robót budowlanych objętych remontem: 1) Roboty rozbiórkowe: o demontaż spękanej posadzki betonowej w pomieszczeniach; o rozbiórka (demontaż) wszystkich elementów kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych pod posadzką w części objętej zakresem ujętym w dokumentacji projektowej; o demontaż zlewu; o demontaż natynkowej instalacji elektrycznej zlokalizowanej na wyburzanych ścianach; o wyburzenie istniejących spękanych i odspojonych ścian działowych. 2) Wykonanie remontu odcinka kanalizacji oraz wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej w pom. L1: o wymiana wszystkich elementów kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych pod posadzką w części objętej zakresem wg dokumentacji projektowej; o wykonanie nowych podejść pod piony kanalizacyjne w miejscach istniejących; o ułożenie nowego odcinka instalacji kanalizacyjnej w części objętej zakresem z zachowaniem odpowiednich spadków; o wpięcie do kanalizacji istniejących pionów kanalizacji sanitarnej; o wpięcie do kanalizacji deszczowej rury spustowej biegnącej w rogu budynku; o wykonanie nowej studni rewizyjnej; o montaż zlewu gospodarczego ze stali nierdzewnej z odpływem min. O75; o montaż kratki ściekowej podłogowej z zasyfonowaniem wodnym, koszem na zanieczyszczenia i odpływem Dn 110, włączoną do kanalizacji; o wymiana pionu kanalizacyjnego zlokalizowanego za zlewem; o wykonanie wodnej próby szczelności rurociągów; o wykonanie inspekcji kamera wizyjną po zakończeniu prac; 3) Wykonanie remontu ściany od strony korytarza w pomieszczeniu L10: o wykonanie podbicia w pomieszczeniu L10 pod pękniętą ścianą od strony korytarza (ław fundamentowych) wg opisu w dokumentacji projektowej; o wykonanie pionowej i poziomej izolacji; o wykonanie zasypu z zagęszczeniem; o naprawa rys i pęknięć, wykonanie tynków, malowanie ścian. 4) Wykonanie remontu ścian i posadzek w pozostałych pomieszczeniach objętych dokumentacją projektową: o uzupełnienie pustych przestrzeni pod rozebraną posadzką pospółką, żwirem, piaskiem z ich zagęszczeniem; o wykonanie nowych warstw posadzki wraz z izolacja przeciwwilgociową i termiczną; o wykonanie nowych ścian działowych z cegły pełnej w miejscach istniejących wraz z pozostawieniem przejść instalacyjnych; o montaż stalowych ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi; o wykonanie tynków; o malowanie ścian i sufitów; o montaż zdemontowanej instalacji elektrycznej. 5) Wymiana istniejących drzwi wejściowych do pozostałych pomieszczeń objętych zakresem prac na drzwi techniczne z blachy stalowej ocynkowanej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu: - robót sanitarnych - robót ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45113000-1
Dodatkowe kody CPV: 45214400-4, 45262321-7, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45262311-4, 45432110-8, 45310000-3, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT79821.40
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Global Serwis Group Łukasz Zdebski,  biuro@gsginwestycje.pl,  os. Centrum D 5/4,  31-933,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74985.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.