eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie - numer postępowania 25/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Rogoźno: Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie - numer postępowania 25/2015
Numer ogłoszenia: 81782 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie , ul. Wielka Poznańska 89, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 255 23 41, faks 67 255 23 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcpu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie - numer postępowania 25/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i sukcesywnej dostawi posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2015, w szacunkowej ilości 11000 śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji. Zestawy wyżywienia na poszczególne dni dla jednej osoby są następujące: ZESTAW 1: ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Pomidor -3 plastry, Szynka -3 plastry, Nutella lub równoważna, Herbata. OBIAD : Zupa pomidorowa 250g, Kiełbasa z rusztu 150g, Kopytka 200g, Kapusta zasmażana 170g, Sok owocowy. PODWIECZOREK : Banan. KOLACJA: Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Sałatka jarzynowa 100g, Wędlina drobiowa 60g, Dżem, Nutella lub równoważna, Herbata. ZESTAW 2 : ŚNIADANIE : Zupa mleczna z płatkami kukurydzianymi 250g, Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Herbata. OBIAD : Zupa rosół z makaronem 250g, Kotlet de Volaille 100g, Ziemniaki 220g, Surówka z kapusty pekińskiej 170g, Sok owocowy. PODWIECZOREK : Wafelek w czekoladzie. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Sałatka warzywna, Parówka -2 szt., Majonez Winiary lub równoważny, Herbata. ZESTAW 3 : ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Pasztet, Ogórek kwaszony, Dżem, Herbata. OBIAD: Zupa ogórkowa 250g, Gulasz wieprzowy 100g, Kasza jęczmienna 200g, Ogórek korniszonowy 170g, Kompot. PODWIECZOREK : Drożdżówka. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Kiełbasa śląska -1 szt., Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Herbata. ZESTAW 4 : ŚNIADANIE : Zupa mleczna z płatkami czekoladowymi 250g, Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Twarożek 75g, Pomidor -3 plastry, Nutella lub równoważna, Herbata. OBIAD : Zupa fasolowa 250g, Klopsy w sosie pieczarkowym 100g, Ziemniaki 220g, Surówka z kapusty pekińskiej 170g, Sok owocowy. PODWIECZOREK : Jabłko. KOLACJA: Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Szynka -3 plastry, Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Ogórek zielony -3 plastry, Herbata. ZESTAW 5 : ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Pasta jajeczna 100g, Ser żółty -3 plastry, Kakao. OBIAD : Zupa jarzynowa z ziemniakami 250g, Pierogi leniwe z cukrem 400g, Kompot. PODWIECZOREK : Mandarynka. ZESTAW 6 : ŚNIADANIE: Zupa mleczna z płatkami kukurydzianymi 250g, Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Herbata. OBIAD : Zupa kalafiorowa 250g, Pieczeń wieprzowa 100g, Ziemniaki 220g, Kapusta czerwona 170g, Kompot. PODWIECZOREK : Drożdżówka. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Sałatka warzywna, Parówki -2 szt., Majonez Winiary, Herbata. ZESTAW 7 : ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Pomidor -3 plastry, Szynka -3 plastry, Nutella lub równoważna, Herbata. OBIAD : Zupa rosół z makaronem 250g, Udziec z kurczaka pieczony 150g, Ziemniaki 220g, Surówka z kapusty białej 170g, Kompot. PODWIECZOREK : Banan. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Jajko -2 szt., Ogórek zielony -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Dżem, Herbata. ZESTAW 8 : ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Pasztet, Ogórek kwaszony, Dżem, Herbata. OBIAD : Zupa pomidorowa 250g, Kotlet drobiowy 100g, Ziemniaki 220g, Buraki czerwone 70g, Kompot. PODWIECZOREK : Wafelek w czekoladzie. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Kiełbasa śląska -1 szt., Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Herbata. ZESTAW 9 : ŚNIADANIE: Zupa mleczna z płatkami czekoladowymi 250g, Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Twarożek 75g, Ogórek zielony -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Nutella lub równoważna, Herbata. OBIAD : Zupa ogórkowa 250g, Gołąbki w sosie pomidorowym 400g, Ziemniaki 220g, Kompot. PODWIECZOREK : Jabłko. KOLACJA : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Szynka -3 plastry, Ser żółty -3 plastry, Pomidor -3 plastry, Ogórek zielony -3 plastry, Herbata. ZESTAW 10 : ŚNIADANIE : Pieczywo mieszane 100g, Masło 20g, Parówki drobiowe -2 szt., Ser żółty -3 plastry, Kakao. OBIAD : Zupa grochowa 250g, Naleśniki z serem i dżemem 400g, Kompot. PODWIECZOREK : Mandarynka. Jednocześnie w ramach przygotowywanych posiłków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania : dżemu, Nutelli lub równoważnego, cukru, majonezu, ketchupu i musztardy. Ww. zestawy posiłków są niezmienne co do rodzaju menu i nie mają charakteru przykładowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków wg. ww. zastawów począwszy od pierwszego do dziesiątego dnia dostawy a następnie ponownie zobowiązany jest do dostaw wg. zestawu 1 do 10 etc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności dostaw ww. zestawów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół - usługi dostarczania posiłków do szkół. Ilość dostarczanych posiłków uzależniona będzie od informacji przekazanej przez Zamawiającego w zależności od faktycznej ilości osób przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania określonej ilości posiłków, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania przedmiotu umowy dwa razy w miesiącu. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej są ryczałtowymi cenami jednostkowymi i nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania Umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Przygotowywania i dostarczenia posiłków w obiekcie, dla którego posiada aktualną decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego dzieci i usług cateringowych, zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie, będzie dostarczał posiłki w ilościach i w określone dni oraz do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, 2)Posiłki będą dostarczane przez Wykonawcę 3 razy dziennie w dni wskazane przez Zamawiającego (śniadanie o 07.50, obiad łącznie z podwieczorkiem o13.30, kolacja o 18.00) w ilościach, o których poinformuje Wykonawcę osoba upoważniona przez Zamawiającego, 3) Przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek, za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP dostosowane do warunków cateringowych. 4)Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet - w tym między innymi bezglutenowej i bezmlecznej zgodnie z zaleceniami Zamawiającego a także lekarza, 5)Przygotowane posiłki muszą zawierać odpowiednie ilości składników odżywczych i energetycznych dla danej grupy wiekowej (od lat 7 do 19 roku życia ), zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi, 6)Szczegółowy jadłospis obejmujący 5 dniowy lub 3 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia na 3 dni wcześniej, 7)Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone i gorące, poporcjowane, 8)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U.z 2006r. Nr 171 poz. 1125 ze zmian.). 9)Wykonawca dostarczający gotowe posiłki winien zapewnić: a) odpowiednią temperaturę w chwili dostawy, b) odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw, 10)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gotowe do spożycia posiłki na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności - transport posiłków powinien odbywać się w termosach - pojemnikach transportowych z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniającymi właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego. 11)Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt i ryzyko. 12)Miejsce do spożywania posiłków zapewnia Zamawiający. 13)Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę zaoferowaną w złożonej ofercie. 14)Rozliczenie nastąpi powykonawczo zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz w oparciu o ryczałtowe ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ) załączonego do oferty, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie: a) pisemnego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ) załączonego do oferty, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. b) załączonego przez Wykonawcę do oferty Wykazu usług (wg wzoru wykazu usług - załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie należycie minimum 2 usług cateringowych (polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. o wartości każdej z tych usług (świadczonych w okresie maksymalnie 365 dni każda) nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W tym celu Wykonawca załączy do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ) załączonego do oferty, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ) załączonego do oferty, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie: a) pisemnego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru oświadczenia - załącznika nr 2 do SIWZ) załączonego do oferty, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. b) załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku co najmniej jednej z poniższych okoliczności; -zmiany sposobu wykonania zamówienia oraz zmian elementów świadczenia na nie mniej korzystne dla Zamawiającego od wskazanych w umowie, - innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontraktów pomiędzy Stronami. Każdorazowo o okolicznościach mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę umowy. Zamiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcpu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie ul. Wielka Poznańska 89, 64-610 Rogoźno, Sekretariat pokój 1-2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie ul. Wielka Poznańska 89, 64-610 Rogoźno, Sekretariat pokój 1-2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.