eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Szczecin: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna.
Numer ogłoszenia: 81457 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367299 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej za pomocą dwóch (2) cyfrowych łączy telefonicznych ISDN PRA (30B+D), skonfigurowanych w wiązkę PBX z przypisanymi do niej 400 numerami w usłudze DDI oraz 16 analogowych linii telefonicznych POTS w budynku Inspektoratu ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna (realizacja połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, do infolinii oraz usług teleinformatycznych). Dla prowadzenia kabli na terenie obiektu wykorzystać istniejącą kanalizację teletechniczną. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej oraz centrali telefonicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna. Podany czas trwania połączeń w jednym miesiącu ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może się od niego różnić, jednak nie może to mieć wpływu na cenę jednostkowego połączenia oraz abonament. Liczba minut połączeń w miesiącu: a) lokalne i strefowe: 18 000 min. b) międzystrefowe: 7 000 min. c) do krajowej telefonii komórkowej sieci: 4 600 min. Usługi świadczone w określonym powyżej zadaniu muszą obejmować: a) Instalację dwóch (2) łączy PRA (30B + D) tworzących wiązkę PBX wraz z numerem głównym i zakresem DDI 400 numerów i ich uruchomienie oraz 16 analogowych linii telefonicznych POTS. b) Instalacje podłączyć do zacisków centrali telefonicznej typ SLICAN MAC - 6400 c) Realizację połączeń: - lokalnych i strefowych; - do sieci komórkowych wszystkich operatorów; - międzystrefowych; - międzynarodowych; - do ulgowej infolinii (0-801); - do biur informacji o numerach abonentów wszystkich operatorów publicznych; - bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone minimum: 112; 999; 998; 997; 994; 992; 991; 986; 984; 985; - na bezpłatną linię 0-800; - do Internetu; - do numerów 19xxx; - trzy numery dla trzech wind, jako linie dodatkowe, zapewniających bezpośrednią łączność pomiędzy kabiną windy,a siedzibą producenta wind (wymaganie UDT). d) Realizację połączeń z wszystkich sieci operatorów publicznych do każdego numeru z zakresów DDI (szt. 400) przypisanymi do dwóch łączy ISDN PRA (30B+D) skonfigurowanych w wiązkę PBX, które będą używane w realizacji przedmiotu zamówienia. Pakiet świadczonych usług: a) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (ewentualne koszty opłaty początkowej muszą być wliczone do ceny ofertowej za minutę połączenia); b) wszystkie połączenia (w tym także na telefony komórkowe) generowane na łączach będących przedmiotem zamówienia, wymagają prezentacji numeru wywołującego tzw. Usługę COLP (prezentacja numeru abonenta przyłączonego). Wymagana jest prezentacja każdego z numerów DDI (nie może być zastosowana prezentacja numeru głównego łącza ISDN); c) wymagana jest realizacja wszystkich usług dodanych dostępnych w standardzie ISDN w szczególności usługi umożliwiające prezentację numeru, identyfikację numeru, blokadę prezentacji, blokadę identyfikacji, ominięcie blokady identyfikacji CLIP, CLIRO, CLIRPER, COLP, COLRO, COLRPER: - CLIP - prezentacja numeru linii wywołującej - sieć telefoniczna dostarcza numer abonenta A w chwili zestawiania połączenia dla wszystkich wywołań przychodzących (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta). - CLIRO - ominięcie blokady prezentacji numeru linii wywołującej - numer abonenta A jest prezentowany abonentowi B niezależnie od ograniczeń stosowanych przez abonenta A.(usługa CLIRO jest dostępna i aktywna wyłącznie w przypadku, gdy jest dostępna i aktywna usługa CLIP). - CLIRPER - trwała blokada prezentacji numeru linii wywołującej - numer strony wywołującej nie jest prezentowany stronie wywoływanej. - COLP - prezentacja numeru linii przyłączonej - sieć dostarcza numer abonenta przyłączonego (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta). - COLRO - ominięcie blokady prezentacji numeru linii przyłączonej - numer abonenta B jest prezentowany abonentowi A niezależnie od ograniczeń stosowanych przez abonenta B. Usługa CLIRO jest dostępna i aktywna wyłącznie w przypadku, gdy jest dostępna i aktywna usługa COLP. - COLRPER - stała blokada prezentacji numeru linii wywołującej. Numer abonenta A nie jest prezentowany abonentowi B. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a) techniczną pomoc związana ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego, obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, w razie awarii wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmianę w jego przyłączeniu; b) usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksowej przez 365 dni w roku; c) serwis w przypadku awarii stawi się w miejscu świadczenia usługi w dniach roboczych w ciągu 3 godzin od faktu poinformowania o awarii przez Zamawiającego Wykonawcy, w celu usunięcia uszkodzenia; d) bezpłatną całodobową telefoniczną obsługę klientów; e) automatyczny wybór prefiksu operatora; f) 24-godzinną obsługę serwisową dla usług będących przedmiotem umowy; g) comiesięczne bilingi dla wszystkich przyłączy objętych umową dostarczane do 10 dnia każdego miesiąca, bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat, z danymi za miesiąc wstecz (np. biling dostarczony do 10 marca musi zawierać dane z miesiąca lutego), w wersji elektronicznej w formacie zgodnym z oprogramowaniem MS Office Professional 2000); Wszelkie koszty związane z realizacją usługi DDI, opłatami uruchomieniowymi, opłatami bilingowymi wliczone będą w cenę połączeń lub abonamentów. Zamawiający w podanej lokalizacji posiadał będzie własną centralę telefoniczną typu SLICAN MAC-6400, do której Wykonawca przyłączy łącza wyszczególnione w przedmiocie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza aby Wykonawca świadczył usługi inną drogą niż z wykorzystaniem kanalizacji telekomunikacyjnej tzw. droga kablowa-ziemna. Zamawiający nie wyraża zgody na instalowanie w INSPEKTORACIE ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna urządzeń teletechnicznych oraz zasilających na elewacji oraz dachu budynku. Zamawiający w lokalizacji objętej zadaniem nie posiada, (innych niż wyznaczone pomieszczenie techniczne), wolnych pomieszczeń w których mogłyby być zainstalowane urządzenia teletransmisyjne oraz zasilające. Zamawiający wyraża zgodę na instalowanie koniecznych urządzeń teletransmisyjnych oraz zasilających koniecznych do dostarczenia usługi w wyznaczonym pomieszczeniach technicznych (pomieszczenie centrali telefonicznej i przyłącznicy). Zamawiający nie zapewnia miejsca w swojej szafie teletechnicznej dla urządzeń 19. Wykonawca na własny koszt zainstaluje konieczne do świadczenia usług szafy teletechniczne w których umieści własne urządzenia wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca na koszt własny zobowiązany jest przygotować konieczne projekty. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na terenie Szczecina serwis techniczny, który jest w stanie stawić się na terenie obiektu, w razie wystąpienia awarii, w czasie określonym w projekcie umowy. Zamawiający zobowiązuje się na pisemną prośbę Wykonawcy dostarczyć konieczne podkłady budowlane obiektu objętego zadaniem w celu wykonania przez Wykonawcę wymaganych projektów technicznych i budowlanych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy, ale przed wykonaniem projektów na zainstalowanie urządzeń teletransmisyjnych oraz zasilających, wykonał w obecności wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego koniecznej wizji lokalnej w obiekcie w celu określenia miejsca montażu oraz zapoznania się ze stanem technicznym obiektu. Ewentualne koszty konieczne do poniesienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej będą leżały po stronie Wykonawcy. Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii internetowych, gdyż nie zapewniają one właściwego poziomu jakości i bezpieczeństwa. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług telekomunikacyjnych, będących przedmiotem zamówienia poprzez zastosowanie numeru dostępowego do sieci (tzw. prefiksu). Zamawiający wymaga zapewnienia przez wykonawcę SLA dla usługi ISDN PRA (30B+D) na poziomie 99,6%. Wykonawca wystąpi o warunki techniczne wykonania przyłączy oraz wykona instalację przyłączy, poniesione koszty będą leżały po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w obiekcie objętym zadaniem przed złożeniem oferty. Zamawiający wyznaczy datę wizji lokalnej na wniosek zainteresowanych Wykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Szczecinie przy ul. Citroëna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA POLSKA S.A., ul. Tadeusza Wendy 7/9, 81-341 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200423,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198272,20

  • Oferta z najniższą ceną: 198272,20 / Oferta z najwyższą ceną: 275173,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.