eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa sprzętu kardiologicznego (aparat usg z opcjami, defibrylatory, elektrokardiografy, holter ciśnieniowy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Szamotuły: Dostawa sprzętu kardiologicznego (aparat usg z opcjami, defibrylatory, elektrokardiografy, holter ciśnieniowy)
Numer ogłoszenia: 81102 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11841 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kardiologicznego (aparat usg z opcjami, defibrylatory, elektrokardiografy, holter ciśnieniowy).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Aparat usg z opcjami - pakiet nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparat usg z opcjami w ilości szt. 1 wraz z jej montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3A do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV-33124100-6 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku lub późniejszym.. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3A obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. aparat usg z opcjami do siedziby Zamawiającego, b) Transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Wewnętrzny I, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. B) Defibrylatory w ilości szt. 2 - pakiet nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. defibrylatorów wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 B do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV33182100-0 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku lub późniejszym.. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 B obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. defibrylatorów do siedziby Zamawiającego, b) Transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Wewnętrzny I, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. C) Elektrokardiografy w ilości szt. 2 - pakiet nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. elektrokardiografów wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 C do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:33124100-6 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku lub późniejszym.. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 C obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. elektrokardiografów do siedziby Zamawiającego, b) Transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Wewnętrzny I, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. D) Holter ciśnieniowy - pakiet nr 4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa holtera ciśnieniowego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 D do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:33124100-6 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku lub późniejszym. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 D obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. holtera ciśnieniowego do siedziby Zamawiającego, b) Transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Wewnętrzny I, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim. 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. UWAGI OGÓLNE 1. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 3 A, 3 B, 3 C, 3 D do SIWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 2. Inne informacje: a. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, certyfikat CE z dyrektywą 93/42 c. Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię Oferty częściowe i oferty wariantowe 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części 3. Zamawiający wymaga jednak aby zaoferowany przedmiot zamówienia był kompletny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.12.41.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowywany ze środków WRPO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa defibrylatorów Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Margot Medical Sp. z o.o., ul. Wąwozowa 18/154-155, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa elektrokardiografów szt. 2 - pakiet nr 3 i holtera ciśnieniowego szt. 1 - pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTL Polska Sp. z o.o., ul. Pytlasińskiego 13, 00-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.