eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w rozgrywkach krajowych i międzynarodowych /Liga Mistrzów/ w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2012 ,sezon 2011-2012.



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Kielce: Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w rozgrywkach krajowych i międzynarodowych /Liga Mistrzów/ w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2012 ,sezon 2011-2012.
Numer ogłoszenia: 80514 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce w związku z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w rozgrywkach krajowych i międzynarodowych /Liga Mistrzów/ w piłce ręcznej mężczyzn w roku 2012 ,sezon 2011-2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach wykonania zadania KS VIVE Targi Kielce zobowiązuje się do zapewnienia: 1)uczestnictwa zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w najwyższej klasie rozgrywek krajowych w tym rozgrywki Pucharu Polski i rozgrywki międzynarodowe /Liga Mistrzów/, 2)zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 7 transmisji telewizyjnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu krajowym i międzynarodowym, 3)używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 4)wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie w ramach zadania - materiałach informacyjnych i reklamowych, biletach, programach meczowych i itp. 5)umieszczenia na strojach sportowych zawodników uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 6)prezentowania nazwy miasta Kielce w czasie rozgrywek poza miastem Kielce, 7)udziału zawodników Wykonawcy w spotkaniach z dziećmi i młodzieżą z terenu województwa Świętokrzyskiego, 8)umieszczenia spotów na elektronicznych bandach reklamowych promujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, pucharowych, międzynarodowych /liga mistrzów/ transmitowanych w telewizji, na obiekcie sportowym będącym w dyspozycji Wykonawcy, 9)umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 10)informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 11)kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy Vive Targi Kielce, ul. Robotnicza 5, 25-662 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 536585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 660000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zawodnicy Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce jako jedyny zespół piłki ręcznej mężczyzn w mieście Kielce bierze udział w najwyższej klasie rozgrywek krajowych, w tym w rozgrywkach Pucharu Polski, rozgrywkach europejskich w ramach Ligi Mistrzów. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta aby w/w zawodnicy w ramach rozgrywek krajowych i międzynarodowych w sezonie 2011/2012 promowali nasze miasto w kraju jak i poza jego granicami. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystów bądź też z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Klub Sportowy VIVE Targi Kielce od lat, z dużymi sukcesami promuje Miasto Kielce. W roku 2012 (sezon 2011/2012 - II runda) Wykonawca będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 12) uczestnictwa zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w najwyższej klasie rozgrywek krajowych w tym rozgrywki Pucharu Polski i rozgrywki międzynarodowe /Liga Mistrzów/, 13) zapewnienia przeprowadzenia co najmniej 7 transmisji telewizyjnych z rozgrywek sportowych z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Targi Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu krajowym i międzynarodowym, 14) używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 15) wykonania i umieszczenia herbu miasta Kielce w wydawanych przez siebie w ramach zadania - materiałach informacyjnych i reklamowych, biletach, programach meczowych i itp. 16) umieszczenia na strojach sportowych zawodników uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 17) prezentowania nazwy miasta Kielce w czasie rozgrywek poza miastem Kielce, 18) udziału zawodników Wykonawcy w spotkaniach z dziećmi i młodzieżą z terenu województwa Świętokrzyskiego, 19) umieszczenia spotów na elektronicznych bandach reklamowych promujących Zamawiającego w czasie spotkań ligowych, pucharowych, międzynarodowych /liga mistrzów/ transmitowanych w telewizji, na obiekcie sportowym będącym w dyspozycji Wykonawcy, 20) umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 21) informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 22) kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. Należy również zaznaczyć, iż wybrane mecze rozgrywane przez zawodników KS VIVE Targi Kielce są transmitowane zarówno przez polskie jak i zagraniczne stacje telewizyjne W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło do 28 maja 2012 r. kontynuować promowanie miasta Kielce poprzez drużynę KS VIVE Targi Kielce. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. Miasto oczekuje więc od marketingu i promocji przez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry osiągający wysokie wyniki sportowe zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i kreuje dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.