eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie projektu oraz zabudowy stoiska wystawienniczo - promocyjnego, dostawa elementów stoiska, transport, montaż, demontaż, magazynowanie i renowacja, zaprojektowanie i wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby targów oraz obsługa techniczna i merytoryczna stoiska targowego podczas targów turystycznych i żeglarskich dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 2007- 2013 Działanie 6.4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Szczecin: Wykonanie projektu oraz zabudowy stoiska wystawienniczo - promocyjnego, dostawa elementów stoiska, transport, montaż, demontaż, magazynowanie i renowacja, zaprojektowanie i wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby targów oraz obsługa techniczna i merytoryczna stoiska targowego podczas targów turystycznych i żeglarskich dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 2007- 2013 Działanie 6.4.
Numer ogłoszenia: 79874 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna , ul. Partyzantów 1, 70-222 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4334126, faks 091 4894830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu oraz zabudowy stoiska wystawienniczo - promocyjnego, dostawa elementów stoiska, transport, montaż, demontaż, magazynowanie i renowacja, zaprojektowanie i wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby targów oraz obsługa techniczna i merytoryczna stoiska targowego podczas targów turystycznych i żeglarskich dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 2007- 2013 Działanie 6.4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz zabudowy stoiska wystawienniczo - promocyjnego, dostawa elementów stoiska, transport, montaż, demontaż, magazynowanie i renowacja, zaprojektowanie i wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby targów oraz obsługa techniczna i merytoryczna stoiska targowego podczas następujących targów turystycznych i żeglarskich dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego: (1)Hanseboot Ancora Boat Show, Neustadt, Niemcy (termin 24.05-26.05.2013) (2)Hanseboot Hamburg, Niemcy (termin 26.10-03.11.2013) (3)Tour Salon, Poznań, PL (termin 17-19.10 2013) (4)Boatshow, Łódź, PL (termin 15.11-17.11.2013) (5)Boot and Fun, Berlin, Niemcy (termin listopad 2013). W ramach zamówienia Wykonawca: - zaprojektuje stoisko o powierzchni wystawienniczej 20 m2 (5mx4m), przy czym projekt musi być związany z tematyką żeglarską i regionem Pomorza Zachodniego. Musi uwzględniać wymogi wytycznych dotyczących promocji Projektów w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, które zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu zawarcia umowy, - wykona pod klucz zabudowę stoiska zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem graficzno-architektonicznym. Elementy stoiska muszą być wykonane z materiałów wysokiej jakości, możliwych do zmagazynowania i wykorzystania podczas targów wskazanych powyżej, - po zakończeniu ostatniej imprezy targowej objętej przedmiotem zamówienia dostarczy wszystkie elementy stoiska do miejsca magazynowania wskazanego przez Pełnomocnika Zamawiających, - zapewni transport, montaż i demontaż zabudowy stoiska w terminach odpowiadających imprezom targowym wskazanym powyżej, przy czym stoisko musi być każdorazowo gotowe do eksploatacji w dniu poprzedzającym rozpoczęcie danej imprezy targowej, najpóźniej do godziny 16.00. - zapewni nadzór techniczny nad eksploatacją stoiska przez cały czas trwania danej imprezy targowej, w tym codzienne sprzątnięcie stoiska po zakończeniu każdego dnia targowego, a w ciągu dnia targowego systematyczne opróżniania stoiska z odpadów, oraz niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek powstałych w obrębie stoiska, w tym także wymianę wadliwych lub uszkodzonych elementów, - zapewni magazynowanie wszystkich elementów stoiska na czas trwania Umowy. Każdorazowo przed transportem na kolejną imprezę targową i montażem stoiska Wykonawca zapewni odpowiednią renowację, przygotowanie do użytkowania i niezbędne naprawy każdego elementu stoiska. Również przed dostawą po zakończeniu ostatniej imprezy targowej na miejsce wskazane przez Pełnomocnika Zamawiających, Wykonawca odpowiednio przygotuje wszystkie elementy stoiska do dalszego magazynowania, - zapewni odbiór, załadunek, transport, rozładunek i umieszczenie na stoisku materiałów promocyjnych, każdorazowo z siedziby Pełnomocnika Zamawiających do miejsca danej imprezy targowej (wg imprez wskazanych powyżej), - zapewni obsługę merytoryczną stoiska podczas każdej imprezy targowej wskazanej powyżej. Wymagana minimalna liczba osób obsługi merytorycznej wynosi 2. Wymagane jest, aby osoby pełniące obsługę merytoryczną na targach zagranicznych władały językiem niemieckim, a co najmniej jedna z nich językiem angielskim. Wymagane jest, aby osoby pełniące obsługę merytoryczną na targach na terenie Polski władały językiem polskim, a co najmniej jedna z nich językiem angielskim. - Wykonawca zaprojektuje i wykona następujące gadżety promocyjne: (1) Bluza polarowa: - krój unisex z kapturem - zapinana na zamek błyskawiczny - gramatura 280g/m2 - wyszywane logo Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego (4 kolory) o wymiarach ok. 70mm x 50mm rozmiary S, M, L, XL, XXL - ilość: 400 szt. - po 80 szt. z każdego rozmiaru - kolory bluzy: grantowy, niebieski, czerwony (2) Otwieracz do butelek: - materiał aluminium - wielkość nadruku min. 25mm x 25mm - technika druku dowolna - ilość 1000 szt. (3) Pendrive: - pojemność 4GB - nadrukowane logo (4 kolory) lub grawer (w zależności od materiału z którego został wykonany - materiał plastik/ plastik + aluminium / aluminium - ilość 500 szt. (4) Brelok do kluczy niezatapialny: - materiał utrzymujący się na wodzie - nadrukowane logo (4kolory) - ilość 1000 szt. (5) Kubek termiczny z uchwytem: - materiał : stal szlachetna + plastik - pojemność 0,4l - logo grawerowane na metalowej części - ilość 500 szt. Ponadto Wykonawca zorganizuje promocję Projektu podczas imprezy Hanseboot Ancora Boat Show (termin 24.05-26.05.2013), bez wykorzystania zabudowy stoiska będącej przedmiotem zamówienia lecz z wykorzystaniem: zapakowanej w tzw. trybunkę ścianki wystawienniczej typu łukowego o wymiarach 3x3 (trybunka do wykorzystania jako lada wystawiennicza o pow. ok. 1 m2) i banera promocyjnego Projektu typu roll-up o wymiarach 85x200 cm oraz materiałów promocyjnych, które Wykonawcy przekaże Pełnomocnik Zamawiającego. Wykonawca zapewni dodatkowe wyposażenie stoiska niezbędne dla obsługi stoiska (np. miejsca do siedzenia). Minimalna powierzchnia stoiska promocyjnego, którą Wykonawca musi zapewnić wynosi 12 m2. Targi Hanseboot Ancora Show odbywają się na wolnym powietrzu, wobec czego Wykonawca musi zapewnić zabezpieczenie stoiska przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych (wykupując powierzchnię w ogólnym namiocie targowym lub zapewniając namiot, w którym umieszczone zostanie stoisko promocji Projektu - odpowiednio do sposobu organizacji targów proponowanego przez ich organizatora)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewidują możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego odnoszona będzie każdorazowo do wartości zamówienia danego Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagają wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu oraz obsłudze stoiska targowego o powierzchni co najmniej 20 m2 na międzynarodowych targach, w tym jedną usługę o wartości minimum 30. 000 zł brutto. Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca przedstawi Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu oraz obsłudze stoiska targowego o powierzchni co najmniej 20 m2 na międzynarodowych targach wraz podaniem wartości wykonanej pracy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie obsługi merytorycznej stoiska podczas imprez targowych, które posługują się w stopniu bardzo dobrym językiem niemieckim, a co najmniej jedna posługuje się także w stopniu bardzo dobrym językiem angielskim. Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wskazana powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jest składane wspólnie przez takich Wykonawców; (2) oświadczenie w sprawie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z takich wykonawców; (3) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z takich wykonawców; (4) dokumenty składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane przez tego lub tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach: (1)jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji Projektu uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej bądź w Umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji Projektu) - wówczas termin realizacji Umowy może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu, (2) w przypadku działania Siły Wyższej - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw, (3) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie czynności niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac i następstw opóźnionego wykonania czynności niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, (4) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne robót/usług/czynności koniecznych do wykonania prac objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca tych robót/usług/czynności nie jest Wykonawcą niniejszej umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych robót/usług/ czynności, (5) w razie wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (w szczególności uniemożliwienie rozpoczęcia realizacji Przedmiotu Umowy lub wstrzymania ich świadczenia przez Zamawiającego), a których wystąpienia nie można było przewidzieć przed zawarciem Umowy - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz następstw tego zdarzenia, (6) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia, (7) jeżeli podczas wykonywania zobowiązań wynikających z Umowy okaże się, że konieczne do wykonania są czynności dodatkowe, których nie można było przewidzieć, od których wykonania uzależnione jest wykonanie Umowy - wówczas termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych czynności, (8) jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, (9) w przypadku przedłużającej się procedury akceptacji przez Zamawiającego oraz inne jednostki biorące udział w opiniowaniu opracowywanego przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy - wówczas termin realizacji będzie przesunięty o czas, trwania uzgodnień i akceptacji, (10) jeżeli zajdzie konieczności uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracji publicznej, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracji publicznej, Dopuszcza się także możliwość dokonywania następujących zmian Umowy: (1) zmianę sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związaną z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, (2)zmianę sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związaną z koniecznością uwzględnienia wpływu działań i zaniechań instytucji polskich bądź Unii Europejskiej zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie Projektu (w szczególności takich jak zmiana lub przyjęcie nowych wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków czy sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu, zmiany terminów), (3) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, (4) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych, Dopuszcza się również możliwość zmiany sposobu rozliczania wynagrodzenia należnego za wykonanie Przedmiotu Umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w związku ze zmianami Umowy lub wskutek zmian Umowy o dofinansowanie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Dopuszcza się także możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, (iii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak również (iv) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy bądź dotyczących technicznych lub technologicznych zmian Przedmiotu Umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zrot.pl/szlak/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej ul. Partyzantów 1 70-222 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej ul. Partyzantów 1 70-222 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia są: (1) Stowarzyszenie Euro JachtKlub Pogoń, ul. Przestrzenna 3, 70-800 Szczecin (2) Stowarzyszenie Jacht Klub Akademickiego Związku Sportowego, ul. Przestrzenna 9, 70-800 Szczecin (3) Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje (4) Gmina Wolin, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin (5) Gmina Kamień Pomorski, Pl. Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski (6) Gmina Miasto Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1, 70 - 456 Szczecin (7) Gmina Dziwnów, ul. Szosowa 5, , 72-420 Dziwnów (8) Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. z o.o. , ul. Szyprów 1, 78 - 100 Kołobrzeg (9) Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, ul. Partyzantów 1, 70-222 Szczecin. Pełnomocnikiem ww. Zamawiających w niniejszym postępowaniu jest Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego realizowanego przy dofinansowaniu z budżetu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 -2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.