eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie remontu łazienek, remontu wymiennikowni, remontu elewacji zewnętrznej oraz remontu korytarza na I piętrze w budynku MOPS przy ul. Orkana 7a w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79856 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Katowice: Wykonanie remontu łazienek, remontu wymiennikowni, remontu elewacji zewnętrznej oraz remontu korytarza na I piętrze w budynku MOPS przy ul. Orkana 7a w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40401-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46540-217; 48364-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 345138700000, ul. ul. Jagiellońska  17, 40-032   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136, e-mail kancelaria@mops.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu łazienek, remontu wymiennikowni, remontu elewacji zewnętrznej oraz remontu korytarza na I piętrze w budynku MOPS przy ul. Orkana 7a w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III etapu prac remontowych tj. remontu łazienek, remontu wymiennikowni, remontu elewacji zewnętrznej oraz remontu korytarza na I piętrze segmentu B w budynku MOPS przy ul. Orkana 7a w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1) Projekcie technicznym budowlano-wykonawczym: a) Remont łazienek: ? Branża budowlana - Załącznik nr 1a - cz. I ? Branża elektryczna - Załącznik nr 1a - cz. II ? Branża sanitarna - Załącznik nr 1a - cz. III (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego projektu technicznego - łazienki i korytarz, ale których niniejsze postępowanie nie dotyczy, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane i informacje ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą w/w zakresu prac - łazienek). b) Remont wymiennikowni - Załącznik nr 1b 2) Przedmiarze prac: a) Remont łazienek: ? Branża budowlana - Załącznik nr 2a - cz. I ? Branża elektryczna - Załącznik nr 2a - cz. II ? Branża sanitarna - Załącznik nr 2a - cz. III bez zakresu dotyczącego remontu korytarza na parterze obiektu oraz wymiany wentylacji mechanicznej (segment B), który został wykonany w II etapie remontu, b) Remont wymiennikowni - Załącznik nr 2b c) Remont elewacji - Załącznik nr 2c d) Remont korytarza na I piętrze segmentu B - Załącznik nr 2d 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: a) Remont łazienek: ? Branża budowlana - załącznik nr 3a - cz. I ? Branża elektryczna - załącznik nr 3a - cz. II ? Branża sanitarna - załącznik nr 3a - cz. III (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego projektu technicznego - łazienki i korytarz, ale których niniejsze postępowanie nie dotyczy, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane i informacje ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą w/w zakresu prac - łazienek). b) Remont wymiennikowni - Załącznik nr 3b. W/w załączniki stanowią część dokumentacji projektowej na remont obiektu przy ul. Orkana 7a obejmującej III etap prac. Gdyby ze względów technicznych w celu przygotowania oferty, a potem realizacji prac zaszła konieczność wglądu do całości dokumentacji, Zamawiający udostępni do wglądu przedmiotową dokumentację w jednostce Zamawiającego w budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach IXp. pok. nr 4. Zakres opisany w niniejszym punkcie jest zakresem podstawowym. Oprócz zakresu podstawowego Zamawiający przewiduje realizację opcjonalnego zakresu robót, opisanego w pkt. 2. UWAGA: Ewentualne użycie w projektach nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych przyjętych w obliczeniach parametrów eksploatacyjnych. Takie nazwy należy odczytywać jako przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem "lub równoważne". 2. Przedmiot zamówienia - Opcja (do wykonania w przypadku, gdy po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającemu pozostaną do dyspozycji wystarczające środki finansowe na realizację prac, ujętych w opcji) obejmuje następujące prace: 1) Roboty ogólnobudowlane (malowanie ościeżnic, wymiana drzwi do wiatrołapu, wymiana okna, pokrycie kanałów wentylacyjnych tapetą natryskową) - przedmiar - Załącznik nr 4 2) Zmiana przebiegu kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku - przedmiar - Załącznik nr 5 Z tytułu niezastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia finansowe ani prawne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT390381.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcujno - Usługowe Probudrem Kazimierz Lipiński Spółka Jawna,  probudrem6@wp.pl,  ul. Kościuszki 28,  42-440,  Ogrodzieniec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 396841,99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396841,99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 531557,13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.